The subject: Спорт.Активізація лексики.Наголос.
Aims:
● активізувати вживання лексики за темою уроку, практикувати складання речень
про спорт, тренувати у говорінні, сприйманні на слух нової інформації.
● розвивати вміння розуміти прочитану та почуту інформацію, відповідати на
поставлені запитання та ставити їх, згідно теми, розвивати навички читання,
аудіювання, мовлення та письма.,фонематичний слух.
● виховувати здоровий спосіб життя.
Type of the lesson: урок формування вмінь та навичок.
Vocabulary: badminton, baseball, basketball, dancing ,football,hockey ,running, swimming,
table tennis, tennis
Activities at the lesson: робота з підручником, з зошитом, активні ігри, робота з
картками, м'яч для гри.
Equipment: підручник, аудіозаписи, відео, робочий зошит, комп’ютер, картки до
вправи, м'яч для гри,презентація,ваза ,квітки червоного,жовтого та синього кольору.
Lesson materials:
1. WARM UP “Sports Song”: https://youtu.be/tgUSHk6JaTY
2. Флешкартки до лексики: https://wordwall.net/play/38501/832/453
3. Принтабельні завдання до лексики для роботи в парах
6. Фізкультхвилинка “Shake Your Sillies Out”: https://youtu.be/NwT5oX_mqS0
6. SUMMARIZING “Good bye Song”: https://youtu.be/WCYTlVF-djw
Expected results: можуть називати види спорту і активностей.
Procedure:
I.Introductory part
1. Greeting song “Hello everybody,how are you today?
Good morning! How are you today? I hope you are fine .! In a good mood! Let’s start our lesson.!
2.Warmming up.
Watch the video , please, and guess the topic of today lesson “Sports Song”.
Aim: Yes,today we’ll start new unit 8 ‘Sport”And on today lesson
we’ll speak about sport,we’ll: learn kinds of sports,we’ll write,speak,listen ,work in pairs,guess crosswords,anagrams,play games,and develop pronunciation stress skills
-Are you ready? Let’s go!
II. The main part of the lesson.
1.Presenting vocabulary
Prepare 5 Unit 8 page 58 Vocabulary.You tube.
-Listen and repeat!
2.⸦Presentation.Look and read again.
3Reading the flashcards.Listen and repeat after me.
4.Speaking and writing.
Write down today date:
Wednesday,the twenty-sixth of November
Classwork
Exercise 1 page 58
ABOUT YOU
Учні складають три речення, відповідають на питання:
- What is your favourite sport?My favourite sport is….
Why do you like this sport?Because it is fun( amasing,energetic,competitive)
- What activities do you like? Do you like running?
What activities do you do with your friends?
⸦5.Practice
Writing Ех.1,р.58
- Учні переглядають малюнки вправи та, використовуючи слова в рамочці,
поєднують малюнки з відповідними словосполученнями. Записують в зошити.
-Badminton-A,Baseball-C,basketball-I,dancing-j,football-F,hockey-b,running-H
swimming-ETable tennis-D,tennis-G
6. After writing –Listening Exercise 1 track 85.
- Учні слухають аудіо запис та перевіряють себе.
Well done!
7.Writing Ех.1,р.40 WB
Учні складають слова з теми, додають загублені букви. Записують в зошити.
Writing Ех.2,р.40 WB
Учні розглядають малюнки та називають їх. Робота в зошитах.
8.’’ Розгадай кросворд” Pairs work.Робота в парах.
Учні працюють в парах,розгадують кросворди.
9.◦Physical Activity
_Now ,it’s time for relaxing.
Весела фізкультхвилинка.”Shake your Sillies out”
10.Speaking Ех.2,р.58
- Запропонуйте учням скласти речення з кожним малюнком вправи.
- Учні слухають аудіо запис та перевіряють свої відповіді.
11.PRONUNCIATION
Exercise 5 page 58
- Учні підкреслюють наголос у словах.
- Учні слухають аудіо запис та перевіряють свої відповіді.
III.Summarizing
You’ve worked very good. Your marks for today lesson.
Now it’s time to show the results of our lesson
We have the vase and your task to bring some flowers on it:
If you like today lesson –put a red flower
If you have some problems at the lesson –put yellow flowers
If you do not like today lesson-put blue flowers.
Thank you!
Hometask –learn new words page 130 unit 8.
Exercise 3 page 40 WB.in writting
Послухайте та перегляньте разом відео “Good bye song’’.