Розробка відкритого уроку з англійської мови у 2 класі на тему:
«Кольори»
«Colours»
Вчитель англійської мови: Кріль М. В.
План-конспект уроку англійської мови у 2 класі
Тема: Кольори
Мета: пізнавальна: вводити, тренувати лексику з теми, тренувати
конструкції I like…, вивчити назви нових кольорів;
розвивальна: розвивати пам'ять, увагу, уміння побудувати
монологічне мовлення; виховна: виховувати вміння працювати
у парах.
Обладнання: картки з літерами, відео запис, вірш з ілюстраціями,
кольорові картки, олівці, малюнок для
емоційного настрою.
Хід уроку
І. Організаційний момент.
1. Привітання.
2. Розминка
T: Repeat after me: [g]. I’ll say a word. You have to listen. If you’ll hear this sound [g], clap your hands. Let’s try!
Віршик: I see monkey
I see dog
I see mouse
I see frog.
3. Емоційний настрій.
Учні виходять до дошки і малюють свій настрій.
ІІ. Актуалізація опорних знань.
Гра «Чарівний мішок»
(учні по черзі дістають із «Чарівного мішечка» шкільне приладдя і називають їх).
ІІІ. Повідомлення теми й мети уроку.
1. Очікувані результати:
Чого навчить мене цей урок? Що я дізнаюся нового? Що я буду вміти?
ІV. Основний зміст уроку.
1. Презентація нового лексичного матеріалу.
Як добре, що у нас сьогодні урок. Адже тільки ви зможете мені допомогти в цій непростій ситуації. Справа в тому, що я прокинувшись сьогодні, не знайшла своїх фарб – їх напевне викрали. Залишили тільки якийсь запис. Давайте разом послухаємо його.
2. Перегляд відеоролику про восьминога та фарби.
(Розучування та повторення назв кольорів)
3. Робота з картками.
Слово вчителя. Працюємо за ланцюжком. Я показую кольорову картку, ви називаєте колір потім з’єднуєте їх на дошці з відповідним пензлем.
4. Читання та пояснення кольорів.
It is a pen. The pen is black.
It is a pencil. The pencil is red.
It is a tree. The tree is green.
It is a snow. The snow is white.
Фізкультхвилинка.
5. Робота в парах.
Розкажіть один одному який колір вам подобається.
6. Робота в зошитах
- Прописати в зошитах речення з карточок.
I like red.
This is а tree. The tree is black.
ІV.Закріплення вивченого матеріалу.
1. Робота з картками.
Діти, але ж ми забули про восьминога. Якщо ми заберемо в нього фарби – він буде сумувати. Давайте разом з вами подаруємо йому олівці, які зараз і виготовимо для нього. Перед кожним з вас лежить олівчик з надписом, якого кольору він має бути. Розфарбуйте їх, і ми відправимо їх восьминогу в святковому конверті.
7.Слово вчителя. Я гадаю, що ви готові відправитися в країну Colours.
V. Підсумок уроку.
1. Слово вчителя.
Ми виконали всі завдання. Гляньте, мої фарби з’явились. Молодці, ви допомогли мені повернути мої фарби і перемогти чорного чоловіка. Ви повернули у наш світ кольори.
2. Очікувані результати.
Що вивчили нове? Яку роботу сподобалося найбільше виконувати? Чи справдилися ваші очікування?
2. Емоційний настрій.