Конспект уроку на тему "Частини обличчя"

Про матеріал
розробка уроку вивчення та закріплення назв частин обличчя та граматичної структури have/has got.Містить різноманітні завдання для відпрацювання лексичного матеріалу
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

Відкритий урок

англійської мови

у 2 класі

на тему :

Частини обличчя

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тема уроку:                   Частини  обличчя

 Мета:  Вивчити  й активізувати лексичний матеріал теми. Ознайомити з новими ЛО і закріпити їх уживання в усному мовленні. Повторити й закріпити вживання конструкції «have/has got» в усному мовленні. Формувати, навички діалогічного та монологічного мовлення. Навчати читанню.               Тренувати в аудіюванні. Розвивати навички письма. Тренувати пам'ять та увагу. Виховувати спостережливість, наполегливість, бажання вивчати іноземну мову.

Обладнання: Підручник, робочий зошит, відеозаписи до уроку, аудіо записи,  сніжка паперова, предметні  малюнки, слова та схеми до уроку, картки.

▼ ХІД УРОКУ

 

 І ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙНЯТТЯ ІНШОМОВНОГО МОВЛЕННЯ.

Greeting

  1.                   Привітання.

Т: Stand up, please! Good morning!

Ps: Good morning!

(відеозапис «Hello, hello!»)

Warming up


  1.                   Уведення в іншомовну атмосферу.

2 ) Гра « Snowball Game ».

  • Діти, надворі у нас зима. Давайте пограємо у гру, яка називається «Сніжки». Правила такі : Перший учень каже, яка іграшка у нього є. Другий повторює речення першого і додає назву своєї іграшки. Третій учень повторює, що сказали двоє -перших і додає назву своєї іграшки, і т.д.

Р1: I have got a soldier.

Р2: I have got a soldier  and a bike,

P 3 I have got a soldier and a bike  and a ball.

P4: I have  got a soldier and a bike and a ball  аnd  a doll...


    ІІ ОСНОВНА ЧАСТИНА 

2. Повідомлення  теми та мети уроку.

Т: Сьогодні на уроці ми вивчимо назви частин обличчя та будемо вчитись описувати  зовнішність. Ми будемо грати в ігри, розмовляти, читати й пи­сати англійською. Lets start our lesson!

       Check on Homework

  1.             Перевірка домашнього завдання.
  •                   Додому  вам було читати вправу 5 на с.85. Lets read!


Vocabulary Presentation and Practise.

  1.                   Подання та відпрацювання нового лексичного матеріалу
  1.                 Презентація нового лексичного матеріалу.

Учитель показує картки  і називає, що на них зображено, учні повторюють слова по два-три рази. Учитель кріпить картки до дошки.

  1.                      Перегляд відео.
  • Let’s watch the video! Давайте подивимось відео, зверніть увагу на нові слова.

(відеозапис «Моє обличчя»)

  1.                      Гра «Покажи слово»
  • Перед вами картки з новими словами. Я називаю слово, а ви показуєте картку з потрібним зображенням. Let’s start!
  1.                      Гра «Увага!».

Учитель пропонує учням заплющити очі й знімає одну з карток  з дошки. Діти розплющують очі, дивляться на дошку й визначають, якої картки не виста­чає.

  1.                      Гра «Збери ляльку».

(На дошці частини аплікації ляльки. За командою вчителя діти мають приклеїти їх так, щоб вийшла лялька)

 

  1.                      Робота з словником.
  • Запишіть слова в словник.
  1.                      Слухання. Впр. 2 (с. 86).
  •  Подивіться на малюнок до вправи. Кого ви бачите? Давайте дізнаємось, про що говорять діти. Listen and repeat.

(аудіозапис)

  • Що означають слова has got ? вони означають має, вживається тоді, коли ми говоримо про когось. Про яку іграшку йшлося? Які частини її обличчя були згадані в записі?
  • Які очі в ляльки? А ніс, вуха?

Speaking

  1.                   Розвиток вмінь мовлення.

  1.                      Впр. 3 (с. 86). Давайте опишемо нашу іграшку! Яка це іграшка? Як буде лялька англійською мовою?

Physical Activity


  1.                   Фізкультхвилинка .

(відеозапис фізкультхвилинки)


Reading 

  1.                   Навчання читання.

Впр. 5 (с. 87).

  • А зараз навчимося правильно читати наші нові слова. А допоможе в цьому вправа 5 на с. 87. Перед початком виконання завдання   зверніть увагу   на буквосполучення ear та звук [із].

(аудіозапис)

(Учитель читає слова та речення вправи, учні читають за ним і перекладають рідною мовою. Потім діти читають слова й речення вправи самостійно ланцюжком. Учитель контролює правильність вимови слів)

Writing

6.    Письмо.

  1.                      Впр. 6 (с. 87).

Учні самостійно письмово виконують завдання. Учитель підходить до кожного та перевіряє правильність і охайність написання слів.

 

 

  1.                              Робота з картками.

 

 

ІІІ ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ

7.          Домашнє завдання.  Homework   РЗ Впр.1(с.44)

  8.          Підведення підсумків уроку. Summarizing

Заключна бесіда з учнями: Чи сподобався вам урок? Які завдання вам сподобались більше за все? Які завдання були складними? Чого ви сьогодні навчились?

 

          9. Закінчення уроку.

- Stand up, please! Goodbye, children!

 

doc
Додано
28 лютого 2020
Переглядів
1157
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку