Відкритий урок
англійської мови
у 2 класі
на тему :
Частини обличчя
Тема уроку: Частини обличчя
Мета: Вивчити й активізувати лексичний матеріал теми. Ознайомити з новими ЛО і закріпити їх уживання в усному мовленні. Повторити й закріпити вживання конструкції «have/has got» в усному мовленні. Формувати, навички діалогічного та монологічного мовлення. Навчати читанню. Тренувати в аудіюванні. Розвивати навички письма. Тренувати пам'ять та увагу. Виховувати спостережливість, наполегливість, бажання вивчати іноземну мову.
Обладнання: Підручник, робочий зошит, відеозаписи до уроку, аудіо записи, сніжка паперова, предметні малюнки, слова та схеми до уроку, картки.
▼ ХІД УРОКУ
І ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙНЯТТЯ ІНШОМОВНОГО МОВЛЕННЯ.
Greeting
Т: Stand up, please! Good morning!
Ps: Good morning!
(відеозапис «Hello, hello!»)
Warming up
2 ) Гра « Snowball Game ».
Р1: I have got a soldier.
Р2: I have got a soldier and a bike,
P 3 I have got a soldier and a bike and a ball.
P4: I have got a soldier and a bike and a ball аnd a doll...
ІІ ОСНОВНА ЧАСТИНА
2. Повідомлення теми та мети уроку.
Т: Сьогодні на уроці ми вивчимо назви частин обличчя та будемо вчитись описувати зовнішність. Ми будемо грати в ігри, розмовляти, читати й писати англійською. Let’s start our lesson!
Check on Homework
Vocabulary Presentation and Practise.
Учитель показує картки і називає, що на них зображено, учні повторюють слова по два-три рази. Учитель кріпить картки до дошки.
(відеозапис «Моє обличчя»)
Учитель пропонує учням заплющити очі й знімає одну з карток з дошки. Діти розплющують очі, дивляться на дошку й визначають, якої картки не вистачає.
(На дошці частини аплікації ляльки. За командою вчителя діти мають приклеїти їх так, щоб вийшла лялька)
(аудіозапис)
Speaking
Physical Activity
(відеозапис фізкультхвилинки)
Reading
Впр. 5 (с. 87).
(аудіозапис)
(Учитель читає слова та речення вправи, учні читають за ним і перекладають рідною мовою. Потім діти читають слова й речення вправи самостійно ланцюжком. Учитель контролює правильність вимови слів)
Writing
6. Письмо.
Учні самостійно письмово виконують завдання. Учитель підходить до кожного та перевіряє правильність і охайність написання слів.
ІІІ ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ
7. Домашнє завдання. Homework РЗ Впр.1(с.44)
8. Підведення підсумків уроку. Summarizing
Заключна бесіда з учнями: Чи сподобався вам урок? Які завдання вам сподобались більше за все? Які завдання були складними? Чого ви сьогодні навчились?
9. Закінчення уроку.
- Stand up, please! Goodbye, children!