Рокитнянська КЗЗСО №2
Урок англійської мови в 3-му класі
на тему: «Little Red Riding Hood»
Підготувала та провела
вчитель англійської мови
Драга Людмила Павлівна
Рокитне 2019
Тема: Урок позакласного читання «Little Red Riding Hood»
Мета: ввести нові лексичні одиниці: a wood, a woodcutter, a basket, a cake to see, to hear, to smell, to shout; повторити правила читання буквосполучень: оо, sh, ou, ea; розвивати навички читання та усного мовлення; розвивати пам'ять, мислення, мовлення; прищеплювати інтерес до вивчення англійської мови.
Обладнання: комп’ютер, комп’ютерна презентація, відео «Little Red Riding Hood», ілюстративний матеріал, роздатковий матеріал (картки з текстом казки, вправи на читання,
Хід уроку
І. Підготовка до сприймання іншомовного мовлення
1) Привітання
- Hello, children! I’m glad to see you.
2) Повідомлення теми і завдань уроку
- Today we have reading lesson. We’ll read, watch and act out the interesting fairy-tale «Little Red Riding Hood» (1 слайд).
3) Уведення в іншомовну атмосферу. Робота над скоромовкою. (2 слайд)
- Спочатку давайте підготуємо свої язички до англійського мовлення з допомогою скоромовки.
- Look at the screen, listen and repeat: Little Mike can ride a bike.
Учні декілька разів повторюють скоромовку за вчителем, з кожним разом збільшуючи швидкість мовлення.
ІІ. Робота над казкою
1) Введення нових лексичних одиниць.
-We’ll meet some new words while reading the story. Let’s learn these words. Look and repeat: a wood, a woodcutter, a basket, a cake, to see, to hear, to smell, to shout. (3-10 слайди)
Учні повторюють нові слова за вчителем.
2) Перегляд мультфільму «Little Red Riding Hood»
-Before reading let’s watch a cartoon.
3) Повторення правил читання. (11 слайд)
А)Вчитель повторює разом з учнями правила читання поданих буквосполучень. Учні читають стовпчики слів за вчителем хором.
oo hood wood look book moon |
sh she sheep shelf dish bush |
ou house loud mouth shout out |
ea eat scream read leaf cream |
В) Гра “Captain Flint”
- Уявіть, що ми з вами на великому кораблі пливемо по морю англійських слів. Для того, щоб нам дістатися до іншого берега треба правильно прочитати всі слова. На кожному кораблі є капітан, що керує командою. Якщо капітан помиляється, наш корабель тоне.
Один з учнів обирається капітаном. Він читає слова – учні повторюють, якщо капітан помиляється, клас обирає нового капітана.
3) Читання казки.
-And now let’s read the story.
Учні ланцюжком читають казку по реченню.
ІІІ. Інсценізація казки з допомогою підготовлених учнів
А) Підготовлені учні інсценізують казку.
В) Розучування діалогу Червоного Капелюшка та Вовка.
- Let’s act out the dialogue between the Little Red Riding Hood and the Wolf.
Вчитель розучує хором з дівчатами слова Червоного Капелюшка, а разом з хлопцями слова Вовка.
D) Розігрування діалогу в парах.
IV. Підсумок уроку
1) Домашнє завдання. Виготовити «пальчикову ляльку» з улюбленої казки чи мультфільму.
2) Підведення підсумків уроку, виставлення оцінок.
-Do you like our lesson? What was the most interesting? What was the most difficult for you today?