Урок англійської мови в 6 класі по темі "Їжа та напої"

Про матеріал
Розробка уроку для інклюзивного класу, де навчається учень із дисграфією та дислексією.
Перегляд файлу

 

Урок англійської мови Семенюк Оксани Вікторівни в 6 класі, де навчається учень із дисграфією та дислексією.

 

 

Тип уроку: Урок узагальнення знань.

Тема: Food and drinks. Meals and cooking in Ukraine. (Їжа та напої. Приготування їжі в Україні).

Мета: Практична:

  • повторити, активізувати і закріпити лексичний матеріал теми; практикувати учнів в монологічному мовленні; формувати навички усного мовлення;
  • формувати навички аудіювання та письма; сприяти розвитку мовної здогадки.

Освітня: - Вчити дітей працювати в парах та групах виконуючи практичні

завдання.

Розвивальна:

  • розвивати комунікативні вміння учнів;
  • вдосконалювати фонетичні, лексичні та мовленнєві навички учнів та навички осмисленного читання текста «Meals in Ukraine».

Виховна:

  • Виховувати культуру спілкування, толерантне ставлення один до одного.
  • Виховувати інтерес до традицій України (приготування традиційних українських страв).

 

Хід уроку

  1. Організаційний момент. Organization moment.
  1.  Greeting.

T: Red, yellow, green and blue.

Hello, children! How are you?

It’s o’k. Thank you.

P-s: Red, yellow, green and blue.

Hello, teacher! How are you?

It’s o’k. Thank you.

( Учень не має труднощів із запам’ятовуванням, тому разом з усіма дітьми

вимовляє віршоване привітання, яке було вивчене усно раніше і не одноразово повторювалося на попередніх уроках).

 

  1. Warming up. Мовна розминка.

What day and date is it today?

How many pupils are present today?

How many pupils are absent?

What’s happened with them?

Look at the window. And say:

What season is it now?

What month is it now?

What is the weather today?

Do you like today’s weather ?

What is your favourite season?

(Діти почерзі розповідають за малюнками про пори року. Учень з ООП також бере участь).

   Фонетична розминка.

 

[u:] – tooth, juice, spoon, food, too, blue, soon;

[i:] – sweet, tea, sea, Easter, meat, cheese, pizza;

[ai] – pie, slice, my, fly, kind, type;

[ei] –make,take, cake, made, plate, table.

(Учень, що знаходиться на інклюзивному навчанні також приймає активну участь у фонетичній розминці).

Прийом: гра «I am a poet».

T: And first of all let’s play a game. Image that you are a poet, look at the screen

and complete the poem with the suitable words given below. (Учень має дисграфію, відповідно читати з екрана, як пропонується іншим дітям, йому важко, тому асистент вчителя сам читає завдання для учня. Самі речення для виконання завдання асистент вчителя заздалегідь надрукувала на окремих картках шрифтом більшого розміру).

T: Repeat after me. All together.

I am Sam. I like … (jam).

I am Bruce. I like … (juice).

I am Sophie. I like … (coffee).

He is Tony. He likes … (macaroni).

She is Betty. She likes … (spaghetti).

He is Lee. He likes … (tea).

Лексична розминка. Відгадай загадки:

Clean, but not water, White, but not snow, Sweet, but not ice-cream, What is it? (Answer: SUGAR)
It’s white outside, and yellow inside. We have it from chicken. (Answer: EGG)

 You smile when you name it. The mouse likes it very much. (Answer: CHEESE)
(Учень з ООП також виконує завдання, так як воно сприймається на слух. Якщо виникають труднощі із перекладом деяких слів, асистент допомагає).

 

  1. Основна частина уроку.

     Aim and practical skills.

T: I hope that everybody is fine. 

So, today we have a lot of work to do during the lesson: we continue to learn the topic Food and drinks. But today we shall speak about Meals and cooking in Ukraine.

You’ll repeat the lexical material of the last lesson; learn new verbs: mix; fry, boil, grill, chop, slice; read the text «Meals in Ukraine», work in groups, and speak about  Ukrainian cooking traditions. (Вчитель пояснює,що учні будуть робити на уроці. Якщо в учня з ООП виникають деякі труднощі з перекладом, асистент повторює слова вчителя ще раз і акцентує увагу на незнайомих для учня англійських словах та їхньому перекладі. Асистент записує нові слова великими друкованими літерами та віддає учневі для подальшого їх вивчення).

   Discuss different questions. (Обсудіть різні запитання).

( Асистентом вчителя заздалегідь підготовлені картки з ключовими словами теми, які учнем вже використовувалися і вони розкладаються на парті перед учнем. Роздатковий матеріал набраний шрифтом більшого розміру для полегшення читання учнем із дисграфією).

  1. What do you usually eat for breakfast?
  2. What is your favourite food?
  3. What is your favourite drink?
  4. What is your favourite desert?
  5. Do you like to cook? Do you usually cook your own meals?
  6. Do you prefer home-made food or food from restaurant?
  7. Do you eat unhealthy food?
  8. What fruit do you often eat?

Ознайомлення з новою лексикою.

Слова висвічуються на екрані

  1. Читання дієслів з поясненням за вчителям з перекладом. ( Учень записує виклад нового матеріалу на аудіоносій, щоб потім ще раз прослухати вдома, якщо в цьому буде потреба).
  1. читання за вчителем (якщо в цьому є потреба, асистент читає слова для учня індивідуально);
  2. читання хором ( при виникненні проблем асистент допомагає учневі читати слова);
  3. читання ланцюжком (кожен учень окремо, також якщо з’являються труднощі, асистент допомагає).
  4. запис слів у словники .  ( Нова лексика записується учнем та паралельно асистентом в зошит, щоб у разі написання учнем слів із помилками, після уроку можна було повернутися до слів і доопрацювати їх).
  5. аудіювання тексту. (текст записується учнем на диктофон, щоб в разі потреби до нього звернутися ще раз).

Читання словосполучень з перекладом.

T: We must share on three groups of and continue our work. (Вчитель роздає картки) Look at the blackboard. We’ll play game «Traffic light Diet». I give you small card with the words and you stick it to our traffic light. ( Учень приймає участь у роботі, так як лексика, яка використовується в завданні для нього знайома. Асистент на попередніх уроках підготувала відповідний роздатковий матеріал зі збільшеним шрифтом та наочністю).

T: Now we are going to work with card №1. At first. We’re writing the words now and match these words with the opposites.

(Учні записують слова за вчителем, дитині з ООП слова диктує асистент вчителя, повторюючи їх по декілька разів і учневі дається більше часу для виконання даного завдання).

 

Card №2

T: Match the two halves of these expressions (Співставте дів частини виразу).

1. – Two slices of                                        d) – toast

2. – A glass of                                             e) – water (a) juice)

3. – A cup of                                                c) – tea

4. – A bowl of                                              b) – cereal

5. – A bottle of                                            a) – orange water.

 

( В даному випадку використовується індивідуалізований варіант завдання. Зменешений обсяг роботи.Учень читає слова асистенту і намагається співставити частини виразу. При виникненні труднощів асистент допомагає).

 

Card №3

Діти міняються командами після кожної картки.

Food quiz

Read each question carefully.

Choose your answer from four options.

Робота над читанням тексту «Meals in Ukraine». (Для учня з дислексією використовується простіший текст для читання, скорочується його обсяг).

  1. заповнення пропусків в тексті: встановлення потрібних слів;
  2. читання кожної групи частини тексту з перекладом;
  3. дати відповіді на запитання. (Учень виконує одне із трьох завдань: дає відповіді на запитання свого тексту.Запитання читає асистент).

Вчитель по монітору веде бесіду про «Манери поведінки за столом». Відповідь учнів «так чи ні». 

Далі продовжуєм гру «Yes» чи «No»

  1. Ukrainians eat borsch with sour cream and pepper. (Yes)
  2. Galushka is a vegetable. (No)
  3. To loose weight you should eat panckes and varenyky every day. (No)
  4. Salo is a national Ukrainian product. (Yes)
  5. Peas, cabbage, and beet are popular vegetables in Ukraine. (Yes)
  6. Ukrainians are great juice-lovers. (No)
  7. Most Ukrainians are vegetarians. (No)

(Для учня з дисграфією та дислексією не виникає труднощів при сприйнятті на слух, тому він виконує завдання разом з усіма учнями).

 

Гра «Microphone». (Асистент вчителя показує презентацію)

Let’s imagine I am an English speaking journalist and you have to interview your classmates about traditional Ukrainian dishes. ( Журналіст бере інтерв’ю в учнів).

  1. What do you advice to serve from Ukrainian dish? Або Do you like traditional Ukrainian dish? What do you advice?
  2. What is your favourite Ukrainian dish?
  3. What do you need to cook borsch?
  4. Can you cook traditional Ukrainian dishes?
  5. What are the most popular Ukrainian dishes?
  6. Can you bake Ukrainian bread?
  7. Can you cook cabbage rolls? (Якщо учень знає необхідну лексику по темі, виконання даного завдання не складає для нього труднощів. Якщо є проблема з перекладом того чи іншошо слова, асистент допомагає).

T: Now we have to make the recipe.

«How to make a borsch»

Complete the sentences and I am mixing them now. Let’s start. Go on! ( Учні склеюють речення у відповідному порядку) .

  1. Заключна частина.

Summary up.

Підсумок уроку.

  • I hope our lesson was interesting for you.
  • Do you remember the verbs?
  • What have we done today ?

Homework: Write a recipe of your favourite dish.

doc
До підручника
Англійська мова (6-й рік навчання) 6 клас (Несвіт А.М.)
Додано
7 березня 2021
Переглядів
1202
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку