Урок англійської мови в 6 класі з теми "Покупки"

Про матеріал
Урок з теми "Покупки", на якому учні знайомляться з новими словами, складають діалоги з теми, приймають участь в іграх та працюють над аудіюванням тексту. В кінці уроку проводиться тест з новими словами. Учні також повторюють прислів'я ті вивчені пісні.
Перегляд файлу

Урок в 6 класі

 

 

Тема: Покупки. Відвідування магазинів.

 

Мета:

 

– вдосконалювати вміння учнів складати діалог на задану тему з урахуванням

   граматичних структур, відпрацьовувати навички учнів у веденні бесіди за змістом

   почутого, прочитанного; збагачувати словарний запас з теми;

– розвивати логічне мислення, пам’ять, увагу учнів;

– виховувати повагу до працівників сфери торгівлі, сприяти цим майбутньому вибору

   професії;

– формувати комунікативну, соціокультурну, інформаційну компетенцію.

 

Обладнання: підручник, картки з завданням, кадри з фільму, ілюстрації з теми, звуковий запис.

 

Тип уроку: закріплення вивчених знань.

 

 

Хiд уроку.

 

 

I. Пiдготовка до сприйняття iншомовного мовлення:

Слайд №1

 1. Привiтання:

- Good morning, children!

- Good morning, good morning, good morning to you! Good morning, good morning, I’m 

   glad to see you!

- Who is absent today?

- All are present.

 

2. Мета: Today we will speak about different kinds of shops, make up dialogues about shopping, we will listen to the text “Covent Garden” and answer the questions about Covent Garden, review the new words, do a small test.

 

 3. Фонетична зарядка:

 Слайд №2

1) Maybe, rain or, maybe, snow / Maybe, yes or, maybe, no.

2) Skiing, skiing / Boys and girls / Like to ski together / On a winter day.

3) Skating, skating / Boys and girls / Like to skate together / On a winter day.

 

 4. Перевiрка домашнього завдання:

- What is your homework for today?

- Our homework for today is to make up dialogues about shops and shopping.

Слайд №3 (типи магазинів)

Дiалог “At The Greengrocer’s Shop”

Shop-assistant: Good afternoon! Can I help you?

Claire:   Good afternoon! I’d like two pounds of potatoes.

Shop-assistant: Anything else?

Claire:   How much do the apples cost?

Shop-assistant: They are three pounds, fifty pence a pound.

Claire:   Would you give me two pounds, please.

Shop-assistant:  Yes, certainly.

 

 

II. Введення нового матерiалу:

Слайд №4: тема та мета уроку

1. Аудіювання тексту “Covent Garden”.

 Вчитель: Ми продовжуємо подорожувати по Англії та знайомитися з її

    знаменитими місцями.

Teacher: Listen to the story “Covent Garden” and answer the questions:

 

The unknown words: market – ринок, meeting place – місце зустрічі.

 

Слайд №5   “Covent Garden”

 

Covent Garden is a tourist centre in London.

There is a historic market place here.

There are lots of places to visit in Covent Garden.

You can buy souvenirs for your family and friends.

After sopping you can have lunch in a small café or in a big restaurant.

In the evening you can visit a theatre.

There are many hotels around.

Covent Garden is a popular meeting place.

 

 What is Covent Garden?

 Is it a market place?

What can we buy there?

Where can we have lunch?

Is Covent Garden a popular meeting place?

 

 

2. Введення нових слiв з теми (впр. 1, с. 33).

Слайд №6 – слова з теми

Teacher: What can we buy at a supermarket?

   What food (drinks, fruit, vegetables, berries) can we buy at a supermarket?

 Pupils:  We can buy jam (coffee, apples, cucumbers).

Робота в зошитах. Скласти та написати в зошити речення, що ми щойно склали.

Проведення гри «Can you eat or not?». Вчитель кидає м’яч учню та називає слово. Наприклад: banana. Учень ловить м’яч, тому що можно їсти банан. Якщо вчитель говорить «a book», то учень його кидає назад учителю.

Слайд №7 – число та класна робота

 

3. Аудiювання дiалогiв з теми. Повторити з дітьми назви магазинів з опорою на малюнки.

 Teacher: Listen to the dialogues and guess the picture of a shop.

  A.: I am looking for strawberries. Have you got any?

  B.: Yes, I have. How many would you like?

A.:  I want two pounds, please.

B.: Here you are.

A.: Thank you.     (At the greengrocer’s)

 

4. Фiзкультхвилинка.

Слайд №8

 Розімнемося! Грає музика с піснею “Clap your hands!”.

Clap, clap, clap your hands!

Clap your hands together!

Nod, nod, nod your head!

Nod your head together!

Wash, wash, wash your face!

Wash your face together!

Step, step, step your feet!

Step your feet together!

Sing, sing, sing a song!

Sing your song together!

Dance, dance, dance a dance!

Dance your dance together!

Clean, clean, clean your shoes!

Clean you shoes together!

March, march, march to bed!

March to bed together!

 Teacher: Hands up! Hands to the sides! Hands on your heaps! Sit down, please!

 

5. Читання дiалогу “At The Supermarket” (впр. 4а, с. 34). Робота в парах.

Слайд №9 How much is it? – Скільки це коштує?

How much are they? – Скільки це коштує?

Pound – фунт.

Pence – пенси.

Per one – за один.

Change – решта.

 

6. Дати домашнє завдання: впр. 4б, с. 34. Закінчити діалог, написати список покупок: впр. 7, с. 35.

Слайд №10 – домашнє завдання.

 

III. Закрiплення нового матерiалу:

Слайд №11 – види магазинів.

1. Проведення гри “Shopping”.

Teacher: Let’s play the game “Shopping”. Choose the shop and name the things you can buy there.

Вчитель розподiляє на учнiв на групи. Кожнiй групi вiн дає малюнок з назвою магазина та картки з назвами товарiв. Треба вибрати назви товарiв, якi можна купити в цьому магазинi.

Pupil:  I think I can buy bread at the baker’s.

 

2. Гра «Пазл».

Слайд №12

 a. Make up the words and write them:

naroge   (orange)

wtese   (sweet)

leapp   (apple)

nub    (bun)

ananba   (banana).

Слайд №13

 b. Find an extra word:

  1. Carrot, cabbage, apple, tomato.

  2. Cake, ham, sweet, jam.

3. Tea, milk, coffee, egg.

4. Nut, apple, orange, banana.

5. Butter, bread, cake, sandwich.

 

IV. Заключна частина:

1. Підсумки уроку.

Слайд №14

2. Домашнє завдання: впр. 4б, с. 34. Закінчити діалог, написати список покупок: впр. 7, с. 35.

3. Оцінювання.

doc
До підручника
Англійська мова (6-й рік навчання) 6 клас (Несвіт А.М.)
Додано
28 грудня 2020
Переглядів
857
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку