Учні повторюють нові слова хором та індивідуально.
Вчитель задає питання про професії:
"What does a doctor do?" (he/she helps sick people)
"What is the job of a teacher?" (he/she teaches students)
4. Читання та обговорення (10-12 хвилин)
Вчитель роздає учням текст про різні професії. Текст може містити опис кількох професій, їх обов’язків та вимог.
Читання тексту: учні читають текст про себе, а потім кілька учнів читають вголос.
Питання до тексту:
"What professions are mentioned in the text?"
"What skills are needed for a good teacher?"
"Which profession do you find most interesting?"
Обговорення: Чому важливо обирати професію, яка вам подобається?
5. Аудіювання (7-8 хвилин)
Вчитель вмикає аудіозапис або відео з інтерв'ю з людьми різних професій.
Учні слухають запис і виконують завдання: заповнити пропуски в реченнях або відповісти на питання після прослуховування.
Питання до аудіювання:
"What does the doctor say about his job?"
"What challenges does the engineer face?"
6. Групова робота: Дискусія (10 хвилин)
Учні діляться на групи по 3-4 людини.
Кожна група отримує завдання обговорити такі питання:
"What factors do you consider when choosing a profession?"
"What are the pros and cons of different jobs?"
"How do you imagine your future job?"
Після дискусії групи діляться своїми ідеями з класом.
7. Практичне завдання (5-7 хвилин)
Учні отримують завдання написати короткий опис своєї майбутньої професії.
Запитання для допомоги:
"What profession do you want to choose?"
"Why do you want to be a (profession)?"
"What skills do you need for this job?"
Учні можуть поділитися своїми описами з сусідами.
8. Підсумок уроку та домашнє завдання (3 хвилини)
Вчитель підводить підсумки уроку: "Today we have learned about different professions and discussed what influences our choice of profession. Well done, everyone!"
Домашнє завдання: Написати твір на тему: "My Dream Profession", де описати, чому учень хоче обрати цю професію.