Ноосферний урок з англійської мови у 3 класі
Тема. Зовнішність казкового героя
Мета:удосконалювати техніку читання, розвивати навички письма, ознайомити учнів із граматичним явищем «has got»; поглиблювати знання учнів про необхідність англійської мови; розвивати культуру спілкування, самоконтроль у праці розвивати усне мовлення учнів; прищеплювати любов до праці, виховувати дружність, акуратність.
Тип уроку: комбінований
Обладнання: презентація уроку, релаксаційна музика, кольорові олівці.
Хід уроку
1. Організаційний етап.
1.1 Гармонізація простору. Створення кола єднання.
Good morning!
Очі мої бачать,
вуха мої чують, руки працюють,
ноги рухаються.
Яка радість!
My eyes see
my ears hear,
hand work,
feet moving.
What a joy!
2.Актуалізація опорних знань. Мотивація навчальної діяльності. Фонетична розминка.
Вчитель англійської мови:
Діти, Mr. Language – це ваш друг, який буде вам допомагати. У нього дуже гарна вимова, тому що він – англієць. Давайте спробуємо вимовити звуки так, як це робить він.
Вранці Mr. Language прокинувся, встав, відтулив штори на вікні [w] – [w]. По-года була чудова, він вигукнув [a:], [ɔ:]. Вирішив прибрати у кімнаті, вибити килими [p] – [b]. Трохи попрацював пилососом [t] – [d], протер дзеркало [h] – [h]. Поснідав та вирішив попити чаю, проте він був гарячий. Mr. Language подмухав [f] – [v].
3. Вивчення нового матеріалу
а) Сенсорно – моторний етап
Релаксаційний текст
Діти, запрошую вас до незвичайної подорожі. Сядьте зручніше, опустіть руки, долоньками поверніть догори, розслабте м’язи обличчя, шиї, рук, ніг, закрийте оченята. Дихайте глибоко і спокійно.
Ми повільно йдемо стежкою. Як чудово на прогулянці в зимовому лісі!
Все навкруги біле, вкрите пухнастим м'яким снігом. На гілках дерев, особливо на широких лапах ялинок, лежать купи снігу, схожі на шапки.
Небо чисте, блакитне. На сонці сніг блищить, переливається і грає всіма барвами веселки, навіть дивитися боляче на цю розкіш. Сніг вискрипує і хрумає під ногами.
У лісі дуже тихо, здається, що всі сплять під білосніжною ковдрою. У морозному повітрі звуки розносяться дуже швидко і лунають на далеку відстань. Стежкою ми зустріли дівчинку Мариню, яка завітала до лісу по проліски. Вона мала блакитні очі eyes, кирпатий ніс nose, посмішку smile, рот mouse. Довго блукала вона глибокими снігами, шукаючи . Але пролісків ніде не було.
Раптом бачить Мариня — далеко на горі воронь горить. Зраділа дівчинка і пішла на той вогник.
Довго довелося йти Марині, поки вона зійшла на ту гору. Дивиться — там велике вогнище палає. Біля вогника сидять 12 місяців. Місяць Березень їй говорить:
Березень сів на найвище місце і махнув посохом над огнищем.
В ту ж мить огнище запалало ще яскравіше, і сніг почав танути. На гілках з’явилися бруньки, скрізь зазеленіла трава, розпустилися квіти. Настала весна… І зраділа Мариня раптом побачила, що між кущів розквітли проліски, немов хтось розіслав блакитний килим.
Мариня швидко нарвала великий букет пролісків, подякувала дванадцяти Місяцям і пішла додому.. Подякуйте зимовому лісу, природі, яка нас оточує.
Відчуйте як ваші ноги, тіло наповнюється силою, теплом. Посміхніться, відкрийте очі та повільно повертайтеся у клас.
б) Символьний етап
1. Бесіда
- Яким ви уявили місце прогулянки?
- Який настрій у вас був?
- Які кольори оточували вас?
- Діти, кого ви зустріли в лісі?
- Для чого дівчинка прийшла до лісу?
- Які слова на англійській мові ви запам’ятали?
2. Створення образону
- Діти, створіть будь-ласка образон – символічний малюнок символічний малюнок – враження від віртуальної прогулянки до зимового лісу та дівчинки Марині, яку ви зустріли.
Подивіться буль-ласка на дівчинку Мариню. Повторимо ще раз слова.
4. Закріплення навчального матеріалу
в) Логічний етап
1. Запис нових слів у словник
2. Музична фізкультхвилинка
3. Робота з картинкою
- Наша дівчинка Мариня зовсім не знає англійської мови. Діти, допоможімо їй описати свою зовнішність на англійській мові. Для цього нам треба використати дієслово Have got «мати». «Have got» ми кажемо, коли хочемо сказати, що я щось маю, а якщо ми кажемо, що він, вона або воно щось має, то нам потрібно «have got» замінити на «has got». Давайте з вами повторимо нове слово «я маю». Please, look at the blackboard and say. Нарешті ми можемо описати зовнішність Марині. Скажіть будь ласка що вона має.
4. Робота в зошитах
- Запишемо ці речення собі в зошит.
г) Лінгвістичний етап
1. Творче завдання
- Діти, у вас на партах є листочки. Зобразіть буль-ласка обличчя вашого улюбленого казкового героя та підпишіть його частини.
5. Підсумок уроку
1. Рефлексія
- Діти, які слова ви запам’ятали?
- Що вам найбільш сподобалось на уроці?
- Мариня дуже задоволена вашою роботою на уроці, дякує вам за допомогу і дарує ось такі цукерки.
2. Інструктаж щодо виконання домашнього завдання.