Урок. Аплікація із тирси "Білочка - господиня". 3 клас

Про матеріал

Учні люблять працювати з "цікавими та незвичними" для них матеріалами. Тому пропоную урок де учні працюють з тирсою. ЇЇ можна придбати готову кольорову, а можна пофарбувати самостійно. Тирсу можливо розфарбувати вже після наклеювання, продовжуючи роботу на уроці образотворчого мистецтва. Тирсу можна замінити піском, заздалегіть пофарбувавши.

Перегляд файлу
  1. КЛАС

 

ТЕМА.  Аплікація  з  тирси. Композиція  “ Білочка – хазяйка”.

 

МЕТА.  Вчити  працювати  з різними  матеріалами, створювати  композицію  на  задану  тему. Розвивати  мислення, фантазію, уяву, дрібні мязи  пальців. Виховувати  любов  до  природи, до  всього  живого.

 

Обладнання :  картон . тирса, клей, олівець, малюнок  білочки, картки  зі словами.

 

Девіз.  Дерево  красить  листя, а  людину – праця.

 

 

                                ХІД                  УРОКУ

 

І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ   МОМЕНТ

 

ІІ. МОТИВАЦІЯ  НАВЧАЛЬНОЇ  ДІЯЛЬНОСТІ

 

  1. Відгадування  загадки.

 

Віхтик  полум’я  неначе ,

По  деревах  жваво  скаче.

І  малятам  на  потіху

Просто  з  рук  бере  горіхи.           ( Білка.)

 

( демонстрація  малюнка )

 

  1. “ Мозкова  атака”

 

  • Що  ти  знаєш  про  білку ?

 

  1. Опис  білки  за  малюнком

 

  • Яка  вона?
  • На  кого, на  що  схожа ?
  • З  чим або  з  ким  можна  порівняти ?
  • Чому  люди  можуть  навчитися  у  білочки ?

 

  1. Дидактична  гра  “ Доповни  віршик”.

 

  • Де  ти , ____________ , живеш ?
  • Що  ти , ____________ , гризеш ?
  • У  зеленому  __________  я  гризу
  • _________  і  _________ , і  ___________ .

 

Довідка : гриби , білочко , шишки , горішки.

 

  1. Між предметний  зв’язок. Бесіда  з  елементами  переказу.

 

  • Згадайте , яке  оповідання  ми  читали  на  уроці  читання  про  білок ?  ( “Осіння  гра” М.Сингаївського )
  • Що нового  і  цікавого  ви  дізналися  з  оповідання  про  білок ? ( - В  що  грають ? Коли і як ?  - Як  готуються  до  зими  і  коли ? )
  • Чому  її  називають  господинею ?

 

ІІІ.  ОГОЛОШЕННЯ  ТЕМИ   УРОКУ

 

  • Ми  сьогодні  будемо  виконувати  аплікацію ?
  • З  якими  матеріалами  ми  вже  працювали під  час  створення  аплікацій ?
  • А сьогодні  будемо  працювати  з  незвичайним  матеріалом – з  тирсою .

 

ІУ.  ОПРАЦЮВАННЯ   МАТЕРІАЛУ

 

     1.Словникова  робота : тирса . Як  людина  використовує  тирсу ?

 

  1. Аналіз  девізу.
  2. Поетапне  виконання  роботи :

 

  • нанесення  малюнка  олівцем  на  картоні
  • обробка  клеєм  деталей
  • обсипання  тирсою
  • творча  доробка  композиції

 

У.  АНАЛІЗ   ТА  ОЦІНКА   РОБІТ

 

УІ.  ПІДСУМОК   УРОКУ

 

  • Чи сподобалось працювати  з  незвичайним матеріалом ?
  • З якими матеріалами можна ще виконувати  аплікацію ?

 

 

 

 

 

 

 

doc
Додав(-ла)
Зигар Елена
Додано
8 жовтня 2018
Переглядів
523
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку