Урок "Атоми, молекули, йони. Хімічні елементи, їх назви та символи." Конспект уроку з хімії 7 клас

Про матеріал

Урок "Атоми, молекули, йони. Хімічні елементи, їх назви та символи." Конспект уроку з хімії 7 клас . Має додаток презентація "Атоми, молекули, йони. Хімічні елементи, їх назви та символи."


Вибачте, помилково вставила не той файл, прохання до адміністраторів видаліть цей файл і дозвольте з такою ж назвою розмістити потрібний файл.

Перегляд файлу

                             Міністерство  освіти і науки  України

Луганський обласний інститут післядипломної  педагогічної освіти

 

 

                                                        Кафедра природничо-научних

                                                        дисциплін  і  методики 

                                                        їх  викладання                                                                          

 

 

Система  екологічної  освіти  учнів  при  вивченні  природничих  дисциплін

 

 

 

                                                                Випускна  робота

                                                                Осики Інни Анатоліївни,

                                                                слухача курсів підвищення

                                                                кваліфікації  вчителів

                                                                природничих  дисциплін,

                                                                вчителя Навчально - виховного

                                                                комплексу «Преображенська     

                                                                загальноосвітня  школа

                                                                І-ІІ ступенів – дошкільний

                                                                навчальний заклад»,

                                                                Сватівського району,

                                                                Луганської  області

 

 

                                   Сєвєродонецьк -  2016

 

ЗМІСТ

 

 

Вступ…………………………………………………………………… … …..…3

Розділ І. Зміст екологічної освіти.………………………………… …. .……..  5

      1.1. Мета , завдання та основні  принципи екологічної освіти…….…....5

       1.2. Екологічний зміст природничих наук……………………… .……… .9

Розділ ІІ. Впровадження екологічної освіти. . . . . . . . . …… … ……… …..11

2.1. Розв’язання задач із екологічним змістом . . . . . . . . . . . . .. . .. . . .. ...14

2.2. Використання ігор на уроках хімії , біології та     

       природознавства . . . . . . . . . . . . . . .…………… . .……… … . .. ……16

2.3. Участь в конкурсах та акціях. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 29

Висновки………………………………………………………………………...30

Література. . . . . . . . . . . . . . . . . ………………………………………………...31


ВИСНОВКИ

На основі результатів проведеного дослідження можна зробити наступні висновки. Було розглянуто зміст, завдання та методи екологічного навчання і виховання. Екологічне виховання розглядається педагогами і психологами, як систематична діяльність спрямована на розвиток в учнів екологічної культури. Екологічна культура людини – це результат екологічного виховання, що характеризується різнобічними глибокими знаннями про навколишнє середовище; наявністю світоглядних ціннісних орієнтацій щодо природи; екологічним стилем мислення і відповідальним ставленням до природи та свого здоров‘я, набуттям умінь і досвіду вирішення екологічних проблем. Також було досліджено активні та інтерактивні форми і методи екологічного навчання і виховання, які допомагають згуртувати класний колектив, дають можливість обґрунтувати свою думку, шукати правильні рішення шляхом вільного висловлювання думок усіх учасників.

Екологічне виховання учнів буде більш ефективним, якщо:

  • всі предмети природознавчого циклу, будуть спрямовані на формування екологічної свідомості учнів;
  • вдало використовувати активні та інтерактивні форми і методи екологічного навчання на уроках та в позакласній роботі;
  • застосовувати тестові завдання та задачі екологічного змісту на різних етапах вивчення хімії.
  • застосовувати частини уроку або весь урок для прищеплення любові до рідної землі, кожної рослини, тварини, річки, поля, лугу, щоб ця любов розвивала душевну біль при заподіяні болю всьому живому.
  • вести просвітницьку роботу - щоб кожен з дорослих і дітей розумів народну мудрість «Гарно не там де прибирають, а там де не смітять!». Той хто сам приймав участь в таких акціях дотримується правил збереження природи

                                              Література

  1.   Білявський Г. О. Основи екології: Підручник  / Г. О. Білявський // Либідь. – К. : 2005. – 408 с.
  2.   Буринська Н. Екологічна складова у змісті шкільної хімічної освіти / Н. Буринська // Біологія і хімія в школі. – 1998 - №1 – с. 18-20
  3.   Буринська Н. Досвід формування екологічної свідомості в учнів / Н. Буринська // Біологія і хімія в школі. – 2008 - №1 – с. 43-45
  4.   Концепція екологічної освіти в Україні (Рішення колегії Міністерства освіти і науки України від 20.12.2001 № 13/6-19) [Електронний ресурс]. Режим доступу: //http:www.mavkovychi.org.ua/?p=26
  5.   Лазарєва О. Розвиток екологічного мислення шляхом розв’язування задач із хімії / О.Лазарєва // Хімія. – 2013. - № 4 (712) – с. 15-20
  6.   Поручник Л.В. Хімія і екологія / Л. В.Поручник  // Б-ка журн. «Хімія»; Вип. 11 (119) – Х. : Вид. група «Основа».­­ –2012. – 126 с.
  7.   Скиба М. Екологічна освіта і виховання школярів у процесі позакласної роботи/ Марія Скиба// Рідна школа. – 2013. – №1- 2. –С.48-52
  8.   Хімія: Програма для загальноосвітніх навчальних закладів. 7 – 9 класи. – К. : Ірпінь: Перун, 2005
  9.   Шевченко Л. Про форми екологічного виховання на уроках хімії /Л.Шевченко, Н.Цокур // Біологія і хімія в школі. – 2008. – №2 – с.49- 51

 

 

docx
Пов’язані теми
Хімія, 7 клас, Розробки уроків
Додано
13 січня 2018
Переглядів
1055
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку