Урок "Атоми, молекули, йони. Хімічні елементи, їх назви та символи." Конспект уроку з хімії 7 клас . Має додаток презентація "Атоми, молекули, йони. Хімічні елементи, їх назви та символи."
Вибачте, помилково вставила не той файл, прохання до адміністраторів видаліть цей файл і дозвольте з такою ж назвою розмістити потрібний файл.
Міністерство освіти і науки України
Луганський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти
Кафедра природничо-научних
дисциплін і методики
їх викладання
Система екологічної освіти учнів при вивченні природничих дисциплін
Випускна робота
Осики Інни Анатоліївни,
слухача курсів підвищення
кваліфікації вчителів
природничих дисциплін,
вчителя Навчально - виховного
комплексу «Преображенська
загальноосвітня школа
І-ІІ ступенів – дошкільний
навчальний заклад»,
Сватівського району,
Луганської області
Сєвєродонецьк - 2016
ЗМІСТ
Вступ…………………………………………………………………… … …..…3
Розділ І. Зміст екологічної освіти.………………………………… …. .…….. 5
1.1. Мета , завдання та основні принципи екологічної освіти…….…....5
1.2. Екологічний зміст природничих наук……………………… .……… .9
Розділ ІІ. Впровадження екологічної освіти. . . . . . . . . …… … ……… …..11
2.1. Розв’язання задач із екологічним змістом . . . . . . . . . . . . .. . .. . . .. ...14
2.2. Використання ігор на уроках хімії , біології та
природознавства . . . . . . . . . . . . . . .…………… . .……… … . .. ……16
2.3. Участь в конкурсах та акціях. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 29
Висновки………………………………………………………………………...30
Література. . . . . . . . . . . . . . . . . ………………………………………………...31
ВИСНОВКИ
На основі результатів проведеного дослідження можна зробити наступні висновки. Було розглянуто зміст, завдання та методи екологічного навчання і виховання. Екологічне виховання розглядається педагогами і психологами, як систематична діяльність спрямована на розвиток в учнів екологічної культури. Екологічна культура людини – це результат екологічного виховання, що характеризується різнобічними глибокими знаннями про навколишнє середовище; наявністю світоглядних ціннісних орієнтацій щодо природи; екологічним стилем мислення і відповідальним ставленням до природи та свого здоров‘я, набуттям умінь і досвіду вирішення екологічних проблем. Також було досліджено активні та інтерактивні форми і методи екологічного навчання і виховання, які допомагають згуртувати класний колектив, дають можливість обґрунтувати свою думку, шукати правильні рішення шляхом вільного висловлювання думок усіх учасників.
Екологічне виховання учнів буде більш ефективним, якщо:
Література