Урок – аукціон « Ділення багатоцифрових чисел на одноцифрові . Задачі на рух»

Про матеріал

Мета : закріплювати вміння учнів виконувати ділення багатоцифрових чисел на одноцифрові; удосконалювати обчислювальні навички; вправляти учнів у розв'язуванні задач на рух, знаходженні значень виразів на порядок виконання дій; розвивати пам'ять, логічне мислення, увагу, спостережливість; виховувати старанність, наполегливість.

Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Урок з математики на тему :

 

 « Ділення багатоцифрових чисел на одноцифрові . Задачі на рух»

4 клас

 


Урок – аукціон

Тема . Ділення багатоцифрових чисел на одноцифрові . Вправи на порядок дій . Задачі на рух .

Мета : закріплювати вміння учнів виконувати ділення багатоцифрових чисел на одноцифрові; удосконалювати обчислювальні навички; вправляти учнів у розв’язуванні задач на рух, знаходженні значень виразів на порядок виконання дій;

розвивати пам’ять, логічне мислення, увагу, спостережливість; виховувати старанність, наполегливість.

 

Хід уроку

I . Організація класу .

Працюймо наполегливо , швидко , старанно ,

Щоб жодна хвилина не  втратилась марно .

II . Актуалізація знань учнів .

  • Як ви думаєте , які якості необхідні учневі для успішного навчання ? Вони позитивні чи негативні ?

старанність кмітливість

наполегливість  самостійність

охайність товариськість

швидкість

III . Повідомлення теми і мети уроку .

  • Чого ви очікуєте від сьогоднішнього уроку ?
  • Сьогодні ми з вами побуваємо на аукціоні , де придбаємо дуже цікаві товари . Вони допоможуть нам здобувати знання , прагнути до навчання , бути старанними учнями , наполегливими .
  • Допоможуть нам в цьому ось ці якості .
  • Отже , сьогодні будемо вправлятися у виконанні обчислень , розв’язуванні задач , пограємося , закріплюючи вивчене раніше .
  • А відбудеться це все під час аукціону, на якому ви будете купляти лоти із товарами – якостями .
  • А що таке лот ? аукціон ?

Аукціон – продаж товарів , майна з публічного торгу покупцеві , який запропонує найвищу ціну .

Лот – предмет або кілька предметів , що одночасно продаються на аукціоні .

Отже , розпочинаємо наш аукціон . ( Стук молоточком )

Ціною за придбання лоту будуть завдання , з якими вам потрібно справитися .

 

IV . Контроль , корекція знань та вмінь учнів .

1 лот - швидкість

  1. Гра « Доберись до верхівки»

 

 

 

  

 

 

 

 

 

 

 

  1. Самостійна робота ( 5 перших учнів отримують оцінки )

10000 – 4035 : 5 =                                 9000 – 75663 : 9 =

  1. Гра « Ланцюжок»

25*4 – 45 : 5 + 99 * 3 – 30 : 2 + 50 =

IV . Розвиток математичних знань і вмінь учнів .

  1. лот – старанність
  1. Завдання 621 .

( 1 приклад – хлопчики , 2 – дівчатка )

  • Зверніть увагу на приклади . В якому порядку слід виконувати дії ? Чи важливі дужки ?

( 2 учні працюють біля дошки ; перевірка )

  1. . Гра « Мікрофон» ( № 616 – усно)
  2. Лот – товаристкість

3.Робота в групах

Ділимося на групи за кольорами .

Нагадуємо правила роботи в групах ( картка на дошці )

1 група  - жовта

2 група – червона

  1. група - зелена
  2. групасиня

Жовта група .

  1. дітей за дні з’їли 24 яблука . Скільки яблук з’їсть 1                 дитина за 5 днів ?

Червона група .

  1. косарки за 5 годин скосили 60 га жита . Скільки скосить 1 косарка за 8 годин роботи ?

Зелена група .

  1. друкарок за 3 дні надрукували 168 сторінок тексту . Скільки    надрукує 1 друкарка за 4 дні ?

Синя група .

4 корови за 5 днів з’їли 80 кг буряків . Скільки з’їсть 1 корова за 7 днів ?

Кожна група презентує свої розв’язання . Виправляємо помилки , якщо вони є .

  • Лот продано . Ви молодці ! Подивіться , скільки ви вже маєте товарів ! Це все ваші помічники для досягнення успіхів у навчанні .

Фізхвилинка

  1. лот – наполегливість

4.Дії з іменованими числами .

У кожного учня на парті картки із рівневими  завданнями . Учень обирає той варіант , з яким , на його думку , він справиться .

 

12 балів  16 ц 08 кг : 4 + 105 кг =

                 3 км 45 м : 5 м + 1391 =

10 балів   6 кг 375 г : 5 =

                  2 км 35 м : 5 м =

8 балів      1ц : 2 =

                   3 кг : 6 =

 1 т : 5 =

  • Молодці ! Крокуємо далі .
  1. лот – кмітливість

5.Гра « Обери правильну відповідь»

Зачитую приклади , а діти усно їх вираховують і роблять відповідні рухи .

120 : 2  1 ц = ? кг

48 : 3 59 + 21

300 : 3  360 : 6

170 – 90  1 доба = ? год

1м = ? см 2400 : 30

20 м * 4  скільки ніг у 4 собак ?

72 : 3                                             1 год = ? хв.

 

60 – підняти праву руку

16 -  підняти ліву руку

100 – встати

80 – присісти

24 – поплескати

 

  1. лот – самостійність

6. Задача 624

Окремі учні працюють самостійно .

 

  • Ви чудово справилися із завданнями . Молодці ! Тому маєте повне право володіти цими придбаними товарами , які допоможуть вам досягнути успіху . За них ви заплатили прекрасними знаннями і вміннями .
  • Останній лот я вам дарую . Тому що кожен з вас працював старанно і охайно .

 

V . Підсумок уроку

  • Що у нас сьогодні відбувалося ? Що придбали ви на аукціоні ?
  • Що робили на уроці ? Що сподобалося найбільше ?

 

VI . Домашнє завдання

Диференційовані завдання.

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 4 клас, Розробки уроків
НУШ
До підручника
Математика 4 клас (Листопад Н.П.)
Додано
26 березня 2018
Переглядів
1141
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку