Тема уроку: узагальнити знання учнів з теми: «Закон збереження імпульсу», формувати деякі елементарні поняття основ економічних знань.
Закон збереження імпульсу — один із фундаментальних законів фізики, який стверджує, що у замкненій системі сумарний імпульс усіх тіл зберігається. Він звучить так: У замкненій системі геометрична сума імпульсів залишається сталою при будь-яких взаємодіях тіл цієї системи між собою.
Урок-аукціон
з теми: «Закон збереження імпульсу»
Вчитель фізики
Миколаївської ЗОШ І-ІІІ ступенів
Покровської районної ради Донецької області
Єлісєєва Валентина Василівна
Урок-аукціон
Тема уроку: узагальнити знання учнів з теми:»Закон збереження імпульсу», формувати деякі елементарні поняття основ економічних знань.
Тип уроку: узагальнення матеріалу
План уроку:
І. Слово учителя.
а) Розповідь про аукціон взагалі і про умови аукціону на уроці.
б) Підсумок уроку-аукціону буде заліковою оцінкою з теми.
в) Знайомство з бухгалтером (лаборантом школи), яка буде підраховувати приход, витрати, штрафні бали, премію.
ІІ. Аукціон
Перший етап (відкритий лот) – стартова ціна 3 б,
шаг – 1 б., штраф – 1 б.
Другий етап – відкритий лот (стартова ціна 4 б., шаг 1 б., штраф 1 б.)
ІІІ етап полу закритий лот (стартова ціна 5 б, шаг 1б, штраф – 1 б.)
(Учитель говорить з якої теми питання продається заочно, потім зараховується)
А якщо насос поставити на другий човен?
Четвертий – задачі що написані на дошці ті учні (4-5), які раніше розв’язали від усіх, одержують 10-11 балів.
Маса мисливця з човном 100 кг, маса заряду 20 г., середня швидкість дробу і порохових газів 500 м/м (Відповідь: 0,3 м/с)
Підводиться підсумок аукціону, задається домашнє завдання (учні записали його на початку уроку)