Урок "Баскетбол", 11 клас

Про матеріал
Завдання уроку: 1. Закріпити навички виконання ловіння і передачі обома руками від грудей і ведення різними способами кроком і бігом. 2. Індивідуальні і групові й тактичні дії гравців в нападу і захисту. 3. Рухливі та спортивні ігри. 4. Розвиток швидкісно-силових якостей, реакції, спритності через використання нових вправ і ігор. 5. Виховувати працелюбність і взаєморозуміння.
Перегляд файлу

Урок баскетболу

11Б клас

 

 

Завдання уроку:

  1. Закріпити навички виконання ловіння і передачі обома руками від грудей і ведення різними способами кроком і бігом.
  2.  Індивідуальні і групові й тактичні дії гравців в нападу і захисту.
  3. Рухливі та спортивні ігри.
  4. Розвиток швидкісно-силових якостей, реакції, спритності через використання нових вправ і ігор.
  5. Виховувати працелюбність і взаєморозуміння.

 

Місце проведення: спортивний майданчик.

 

Інвентар: м’ячі баскетбольні, фішки, таблиці, схеми, відкритки, свисток.

 

Змішаний тип уроку

 

Вчитель фізичної культури Мукачівського ліцею №8 :         Дьорка М.П.

 

14 листопада 2022 р.


Частина уроку

ЗМІСТ

Дозування

Організаційно-методичні вказівки

FAVORI2

Підготовча частина

(12-13 хв.)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

FAVORI2

Основна частина

(26 хв.)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

FAVORI2Заключна частина

(3-3,5хв.)

  1. Шикування, рапорт, привітання, повідомлення завдань уроку.

 

  1. Правила поведінки та техніки безпеки під час виконання фізичних вправ.

 

Вимірювання ЧСС за 10 с.

 

  • Гра «ЗНАЙОМСТВО».

 

 

 

  1. Біг «СПІРАЛЬ»

 

 

  1. Гра «МОЛЕКУЛИ-АТОМИ».

Загально-розвивальні вправи в парах і трійках:

 

  1. В.п.- ноги нарізно, взятись за руки. 1-2-руки вверх через сторони, 3-4-В.п.

 

  1. В.п.- ноги нарізно, взятись за руки. Почергове перетискання рук партнера.

 

  1. В.п.- ноги нарізно, руки на плечах.1-нахил вліво, 2-В.п., 3-нахил вправо, 4-В.п.

 

  1. В.п.- ноги нарізно, взятись за руки. Почергові викрути вправо- вліво.

 

  1. В.п.- ноги разом, руки на плечах.1- випади вліво-вправо.

 

  1. В.п.- ноги нарізно, руки на плечах. Присідання.

 

  1. В.п. – О.с. спиною до партнера. Нахил вперед підняти партнера на спину.

 

  1. В.п. – присісти, руки на плечах. Вистрибування на прямі ноги.

 

Вимірювання ЧСС за 10 с.

 

 

Шикування у дві колони. Виконання вправ з баскетболу в колонах.

 

 

  • Ловіння і передачі м’яча обома руками від грудей на місці.

 

  • Ведення м’яча лівою та правою рукою на місці з передачею від грудей партнеру.

 

  • Ведення м’яча лівою та правою рукою в русі з передачею від грудей партнеру по команді.

  • Ловіння і передачі м’яча обома руками від грудей із зміною місць у русі.

 

Розподіл класу на 5 груп.

 

  • Кидок м’яча в щит, наступний учень ловить його.
  • Кидок м’яча в кільце з місця.
  • Кидок м’яча в кільце після передачі від партнера.

 

 

 

 

 

 

  • Естафети з використанням вивчених елементів:
    • передав-присів;

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • ведення мяча навколо осі: 1- вправо, 2- вліво;
  • ведення м’яча із зміною напряму;
  • ведення м’яча з кидком м’яча в кошик.

 

  1. Ходьба в колону по одному.

 

  1. Вправи на увагу.

 

Вимірювання ЧСС за 10с.

 

  1. Підбиття підсумків уроку, оцінювання учнів.

 

  1. Домашнє завдання.

 

 

До 1,5 хв.

 

 

 

 

20 с.

До 1 хв.

 

 

 

 

2 хв.

 

 

10-12 хв.

 

 

6-7 раз

 

 

7-8 раз

 

 

7-8 раз

 

 

7-8 раз

 

 

7-8 раз

 

 

7-8 раз

 

 

7-8 раз

 

 

7-8 раз

 

 

 

 

 

8 хв.

 

 

8-10 передач

 

 

5-6 передач кожною

 

8-10 передач

 

 

 

 

 

 

 

8-10 передач

 

 

10 хв.

 

5-8 раз

 

3-4 рази

5-8 раз

 

 

 

 

 

 

 

 

8 хв.

 

1 раз

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1 раз

 

1 раз

1 раз

 

1 хв.

 

1 хв.

 

 

 

1 хв.

 

 

30 с.

 

 

В круг, півкруг.

 

 

 

 

 

Виконувати вправи швидко,без затримки.

 

 

 

Чіткість та узгодженість виконання.

 

Розміщення довільне, хаотичне.

Активні рухи руками, слідкувати за диханням.

 

 

 

 

 

 

Дистанції 2-3 кроки.

Виконувати біг за звуковими сигналами, дотримуватись прямолінійності бігу.

 

Учні. віднесені до СМГ – ходять, перевіряють ЧСС в окремих учнів.

 

 

 

 

 

Широка амплітуда рухів.

 

 

Слідкувати за випрямленням рук в ліктях.

 

 

 

 

 

 

 

 

Виконувати плавно.

 

 

Не нахилятися.

 

Повільний темп і амплітуда.

 

 

Акцент на дихання.

 

 

 

 

Працювати в парах, відстань 4-5кроків, інтервал 2-3 кроки.

 

 

 

Учні. віднесені до СМГ виконують вправи окремо з меншою інтенсивністю, контролюють ЧСС в окремих учнів.

Вправи виконувати на щити, 2 відділення дівчаток та 2 хлопців, СМГ (виконують вправи із зменшеним дозуванням)-почергово.

 

 

 

 

Клас поділити на дві рівносильні команди.

Вести облік набраних очок команд.

Виконувати кидки м’яча в кошик до попадання в нього.

Учні. віднесені до СМГ допомагають в здійсненні суддівства, контролюють ЧСС в окремих учнів.

 

 

 

 

 

 

 

 

У спокійному темпі не порушуючи стрій.

За командою міняти положення рук. Говорячи одне, показувати інше. Вірно буде те, що говорилось.

 

Оцінити учнів за виконання кидків, назвати команду - переможця естафет.

 

 

 

 

 

Повторити техніку подвійного кроку

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

doc
Додано
28 листопада 2022
Переглядів
502
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку