Данний матеріал містить розробку уроку з модулю "Баскетбол" для 8 класу. В роботі наведені комплекс загальнорозвивальних вправ на місці і в русі. Вправи на повторення та закріплення техніки передач, ведення, кидків м'яча, ігрові вправи, а також вправи на розвиток фізичних якостей. Матеріал може бути корисним для вчителів фізичної культури.
Данний матеріал містить розробку уроку з модулю "Баскетбол" для 8 класу. В роботі наведені комплекс загальнорозвивальних вправ на місці і в русі. Вправи на повторення та закріплення техніки передач, ведення, кидків м'яча, ігрові вправи, а також вправи на розвиток фізичних якостей. Матеріал може бути корисним для вчителів фізичнох культури.
Вчитель ХЗШ І-ІІІ ступенів №28
Петрова Таміла Леонідівна
Конспект уроку
з фізичної культури
8 клас.
Тема: Баскетбол. Передачі, ведення, кидки м'яча в кільце.
Мета уроку:
Здоров’язберігальні цілі:
• створювати ситуації успіху;
• зміцнювати відчуття згуртованості колективу;
• створювати гарний настрій, позитивну емоційну атмосферу.
Форми роботи: фронтальна, групова, поточна, ігрова.
Тип уроку: урок повторення та закріплення навчальних знань та вмінь.
Обладнання та матеріали: Баскетбольні м'ячи, секундомер, обводки, ноутбук, мультимедійне обладнання.
Місце проведення: Спортивна зала.
№ етапу |
Зміст уроку |
Дозування |
Організаційно - методичні вказівки |
І
ІІ
ІІІ
|
Підготовча частина 1.Шикування в одну шеренгу, привітання, повідомлення завдань уроку . Мотивація діяльності: Відомо, що заняття баскетболом різнобічно впливають на організм, покращюють здоров’я, розвивають фізичні якості та інтелектуальні здібності. Діти, а чи хочете ви бути вправними, сильними, спритними та витривалими? Тоді починаємо! Але перед тим, як перейти до практичної діяльності, пригадаємо правила з техніки безпеки на заняттях баскетболом. 2.Правила поведінки та техніки безпеки під час виконання фізичних вправ. 3. Стройові вправи: рівняння в шерензі , повороти на місці 4. Ходьба: - звичайна; - на носках та п'ятах, руки на поясі ; - на внутрішній, зовнішній сторони стопи, руки на поясі; - у напівприсіді , у повному присіді. 5. Біг: - у повільному темпі; - правим, лівим боком приставним кроком, руки на поясі; - підскоками; - спиною уперед, дивитися через ліве плече;
- біг з прискоренням за сигналом вчителя; - у чергуванні зі стрибками. 6. Вправа на відновлення дихання: 1- руки вгору, вдих 2- вниз, видих 7. Вправи під час ходьби: - В.П. руки до плечей. Колові обертання рук вперед, назад; - В.П. руки вниз. Колові обертання прямих рук вперед, назад.
Перешикування з колони по 1 в колону по 4 поворотом ліворуч.
8. Загально-розвиваючі вправи на місці. а) В.П. стійка ноги нарізно. 1- руки вгору, прогнутися, 2-3 – пружні нахили тулуба вниз, 4- В.П. б) В.П. стійка ноги нарізно, колові обертання тулуба праворуч, ліворуч. в) В.П. широка стійка, руки в сторони. 1- нахил уперед, правою рукою торкнутися носка лівої ноги. 2- В.П. 3- теж, лівою рукою торкнутися носка правої ноги. 4- В.П. г) В.П. основна стійка. Присідання з вистрибуванням вгору, ноги нарізно. д) В.П. основна стійка, руки вперед-у сторони. 1- мах лівою ногою, торкнутися правої руки. 2- В.П. 3- мах правою ногою, торкнутися лівої руки. 4- В.П. ж) В.П. о.с., нахил уперед, руки вниз, ноги на ширині плечей. Не відриваючи ніг „пройти” на руках уперед і повернутися у В.П.
Основна частина
1. „Човниковий біг” 4х9 Перешикування з колони по 4 в колону по 1. Учні беруть баскетбольні м’ячі і перешикуються в колону по 2. 2. Передачі м’яча на місці, в парах. - двома руками від грудей;
- однією рукою від плеча; - двома руками із-за голови; - з відскоком від підлоги.
3. Передачі м’яча в русі. - двома руками від грудей; - з відскоком від підлоги; - із-за голови. 4. Ведення м’яча на місці правою, лівою рукою. 5. Ведення м’яча, зупинка в 2 кроки та передача партнерові.
6. Кидки м’яча в кільце після подвійного кроку з різних боків від щита: - праворуч; - ліворуч; - прямо.
Перешикування в колону по 1, розподіл на 2 команди.
7. Естафети з елементами баскетболу. а) Ведення м’яча „змійкою”. б) Ведення м’яча, кидок в кільце, покласти м‘яч між колінами і рухатись стрибками до своїх команд, виконати передачу партнеру. Гравець, який виконав цю вправу, стає в кінець своєї колони. Виграє команда, яка першою закінчить естафету. За влучний кидок – командам додаються по 1 очку за кожне влучення. 8. Розвиток фізичних якостей: сили. - присідання;
- згинання-розгинання рук від підлоги.
Заключна частина
Перешикування в колону по 1. Ходьба, вправи на відновлення дихання, розслаблення м’язів. Вправи виконуються під музичний супровід.
Підведення підсумків уроку. Подяка учням за урок. Домашнє завдання:
Дівчата – 2х12-10. Організований вихід учнів із спортивної зали.
|
15хв. 1хв.
1,5хв.
10с.
1,5хв.
2 хв. 20с. 30с.
10с. 10с.
30с. 20с.
по 8р.
по 8 р.
10с.
4хв. 5-6р.
4-5р.
16р.
10-15р. 15р.
2-3р.
25 хв.
2хв. 30с.
4хв. 15р.
15р. 15р. 15р.
3 хв. 5-6пе-редач
По 10р. 2хв.
4хв.
30с.
1хв. 3хв.
3хв. Х.20р. Д.15р. Х.25р. Д.10р
5хв.
30с. 1,5хв.
3хв.
. |
Перевірити наявність та охайність спортивної форми.
Перегляд відеоролика з відомими українськими баскетболістами, найкращі моменти гри.
Вправи виконувати за командою вчителя чітко і правильно. Слідкувати за поставою.
Вправи на формування правильної постави. Спину тримати прямо , дивитися прямо. Голову не нахиляти.
Дивитися в перед, спина рівна.
Дихання рівномірне. Дихання не затримувати.
Коліна вище. Руки працюють, як при звичайному бігові. Максимальна швидкість, біг по діагоналі.
Виконувати з максимальною амплітудою.
Дистанція, інтервал 1м.
Коліна не згинати, нахили глибше.
З максимальною амплітудою.
Темп повільний. Дихати довільно.
Спину тримати рівно.
Махи вище, коліна не згинати.
Коліна не згинати.
Рукою обов’язково торкнутися лінії
Руки зігнуті в ліктях, пальці широко розведені. Ліва рука підтримує м’яч. Підключити роботу ніг М’яч не піднімати вище рівня грудей. В парах. Врахувати те, що партнер рухається, на роботу ніг і активно роботу кистей рук в заключній фазі кидка. М’яч вище пояса не повинен підстрибувати. Виконувати вправу в уповільненому темпі, голова піднята. Використовувати потоковий метод.
Виграш в естафеті 3 очки, програш 1, нічия – по 2, переможець визначається за кількістю набраних очок. Дотримуватись правил гри, дисципліни, поважати партнерів і суперників.
Вправу виконувати в колі, тримаючи один одного за плечі. Не торкатися опори стегнами, не згинати тіло й ноги.
Дихання не затримувати, вправи виконувати повільно.
Визначити кращих, виставити оцінки. |