К о н с п е к т
уроку фізичної культури у 10 класі
Т Е М А: Баскетбол
ЗАВДАННЯ:
Навчальні:
Вихвоні:
Виховання дисциплінованості, уважності, взаємодопомоги, активності, почуття колективізму.
Оздоровчі:
Формування правильної постави, гігієнічних навичок і звичок.
Місце проведення: спортивна зала.
Обладнання: баскетбольні м'ячі, свисток.
Підготувала вчитель фізичної культури
Прилуцького ліцею №6
Клязника Юлія Анатоліївна
№ з/п |
Зміст уроку |
Дозування |
Організаційно- методичні вказівки |
I |
Підготовча частина |
15 хв. |
|
|
1. Шикування в одну шеренгу, рапорт чергового, привітання. Повідомлення завдань уроку. |
1,5 хв. |
Виконати за командами. Рапорт за встановленою формою. Перевірити наявність та охайність спортивної форми. Розповісти , пояснити та отримати зворотну інформацію від учнів про розуміння поставлених завдань. |
|
2. Правила поведінки та техніки безпеки під час виконання фізичних вправ на уроках при вивченні баскетболу. |
15 с. |
Розповісти. |
|
3. Вимырювання ЧСС за 10 с. |
20 с. |
Готовність організму учнів до уроку. |
|
4. Організаційні вправи: - повороти на місці: ліворуч, праворуч, кругом. |
30 с. |
Виконати за командами. Формувати правильну поставу, правильне дихання. |
|
5. Різновиди ходьби: - на носках та п'ятах, руки в сторони та в замок за голову; - на внутрішній та зовнішній стороні ступні, руки на поясі; - у напів присяді; - у повному присяді. |
1 хв. |
Вправа на формування правильної постави. Спину тримати прямо,голову не нахиляти, дивитися вперед. Лікті розвести в сторони. |
|
6. Різновиди бігу: - у повільному темпі; - з поворотами на 360 через ліве плече; - з поворотами на 360 через праве плече; - приставними кроками правим і лівим боком вперед, руки на поясі; - спиною уперед, руки працюють, як при звичайному бігові; - з високим підніманням стегна; - з закиданням гомілок назад; - біг стрибками з ноги на ногу; |
1 хв. |
Дихання рівномірне. Погляд спрямований у напрямку руху через ліве або праве плече. Дотримуючись дистанції. Під час поштовху максимально допомагати руками. Швидкість максимальна, вправу виконувати по діагоналі баскетбольного майданчика. |
|
7. Стрибки:
|
1 хв. |
Вправу виконувати за командою, кожен різновид - почергово один за одним. |
|
8. Вправа на відновлення дихання.
|
15 с. |
Погляд спрямований на кисті рук. |
|
9. Перешикування з однієї колони у три. |
30 с. |
Інтервал та дистанція два кроки. |
|
10. Загальнорозвиваючі вправи:
1-4 - колові оберти головою ліворуч; 5-8 - те саме в праву сторону;
б) в.п. - о.с., руки вперед. 1-4 - з силою зжимаємо пальці рук; 5-8 - повільно розпускаємо.
в) в.п - ноги нарізно, руки зігнуті в ліктях перед грудьми. 1-2-ривки зігнутими руками в сторони; 3-4 - ривки рівнми руками в сторони;
г) в.п - не широка стійка, ноги нарізно, руки на поясі. 1 - поворот тулуба вліво, руки на за голову; 2 - в.п; 3-4 -те ж в праву сторону;
д) в.п - руки на пояс, широка стійка ноги нарізно. 1-4 -нахили, руками торкатися підлоги. 5 - в.п.
е) в.п - випади лівою ногою, руки на коліно. 1-3 - пружинні присіди. 4 - зміна стрибком положення ніг. 5-8 - те саме, права нога попереду.
є) в.п - стійка ноги нарізно. 1-4 - стрибки на лівій нозі. 5-8 - те саме на правій. 9-16 - стрибки на двох ногах.
ж) в.п. 1-2 - дугами назовні, руки вгору, вдих. 3-4 - дугами в середину, руки вниз, видих. |
5 хв. 3-4 р.
3-4 р.
3-4 р.
3-4 р.
3-4 р.
3-4 р.
2 р.
4 р. |
Амплітуда повторів якнайбільша.
Руки тримаємо прямими на рівні грудної клітки.
Руки в сторони прямі, п’ятки від підлоги не відриваємо.
Ноги від підлоги не відривати, руки тримати в замку за головою, амплітуда повороту найбільша. Спину тримати прямо, ноги в колінах не згинати.
Спину тримати прямо.
Вистрибувати якомога вище. |
|
11. Вимырювання ЧСС за 10 с. |
20 с. |
Готовність організму учнів до основної частини уроку. |
II |
Основна частина |
25 хв. |
|
|
1. Ведення м'яча лівою та правою рукою бігом. |
2 хв. |
Виконується швидкісне ведення. |
|
2. Ведення м'яча поперемінно лівою та правою рукою. |
2 хв. |
Виконувати вправу в уповільненому темпі голова піднята. |
|
3. Передача м'яча в русі: - двома руками від грудей; - пряма, після подвійного кроку; - з відскоком від підлоги; - однією рукою; - знизу; - від плеча. |
6 хв. |
Виконувати на дистанції 3-4м від партнера, під час передачі одночасно плече подавати вперед і робити крок однойменною ногою. |
|
4. Кидати м'яча після подвійного кроку. Естафета. Перша колона займає місце біля перетину бічної лінії із середньою праворуч. Із кожної колони виходить один учень і стає з боку недалеко від щита. Учні, котрі стоять у колони, приймають м'ячі від гравців, котрі перебувають біля щита, передачею з відскоком від підлоги, кидають м'яч після подвійного кроку в кільце, ловлять м'яч і повертають його тому ж гравцеві. Останній учень передає м'яч наступному учневі з колонни, а сам переходить в кінець колони. На його місце стає учень, який виконав кидок. |
6 р. |
Всі баскетбольні елементи виконувати у зв'язці швидко й енергійно. Перший крок довший, другий коротший зі стрибком. |
|
5. Розвиток швидкості. Естафети з елементами баскетболу:
|
5 хв. |
Назад бігти із прискоренням. Зупинку виконувати стрибками, права нога вперед, м'яч у руках. Слідкувати за правильним виконанням бігу приставними кроками. |
III |
Заключна частина |
5 хв. |
|
|
1. Вправа на відновлення дихання: 1. Зробити повільний повний вдих, затримати повітря. 2. Коротким і сильним поштовхом видихнути через щільно стулений рот, не надуваючи щок. |
3-4 р. |
Спеціальна дихальна вправа. |
|
2. Виміряти ЧСС за 6 с. |
15 с. |
|
|
3. Підсумок уроку. Оцінювання учнів. |
30 с. |
Звернути увагу на учнів з підвищеним пульсом. Визначити кращих учнів, дати рекомендацію відстаючим. Мотивувати оцінки. |
|
4. Домашнє завдання. |
|
|