Урок "Бережи себе та світ природи !"

Про матеріал
Сформувати в учнів екологічну свідомість, виховати бережливе ставлення до природи та екосистеми вцілому, усвідомлення себе як складової цілого світу, цінувати своє життя та здоров’я.
Перегляд файлу

 

Виховний захід

Бережи себе та світ природи!

(гра – казка  для учнів 5 - 6 класів )

Сценарій заходу.

unnamed (4).jpg

 

                          

 

 

 

 

 

 Мета: сформувати  в учнів екологічну  свідомість, дотримання екологічних принципів природокористування, виховати бережливе ставлення до природи та екосистеми вцілому, усвідомлення себе як складової цілого світу, цінувати своє життя та здоров’я, правильне поводження з вогнем.

 Обладнання:  маски тварин;  декорації (комиш, рогоза), презентація флори та фауни нашого краю, фотографії рідкісних видів, фломастери, ватман, сірники, музичне супроводження.

 Місце проведення: шкільний клас. 

 

 Опис проведеного заходу:

1.Актуальність

 Усвідомлення учнями реальної небезпеки екологічної катастрофи, яка загрожує існуванню цивілізації. Зберегти здоров’я, забезпечити найкращі умови для їхнього гармонійного росту і розвитку. Життєдіяльність людини безпосередньо пов’язана з навколишнім середовищем його існування. В процесі життєдіяльності людина і середовище постійно взаємодіють один з одним, створюючи систему ―людина — середовище існування!

2. Форма роботи - колективна пізнавальна гра.

 Це «Гра-казка», поринання в світ казки учнів 6 класу. Діти – актори, грають ролі. Ця форма роботи, на мій погляд, є цікавою, пізнавальною для учнів з метою пропаганди ідей бережливого ставлення до навколишнього середовища та піклування про своє здоров’я.

3. Мета

  Знайомити  дітей з красою та своєрідністю рідного краю. Поглиблювати  краєзнавчі знання учнів та  знання про місцеву флору та фауну. Формувати здоров’язберігаючі уміння та активну життєву позицію, прагнення  діяльності для збереження довкілля. Визначити доступні шляхи збереження природи рідного краю. Вчити дбайливому ставленню до здоров`я, як власного, так і оточуючих. Розвивати увагу, спостережливість, пам’ять, та вміння  працювати колективно. Сприяти духовному зростанню учнів. Виховувати любов та повагу до рідної країни та її природних багатств, правильне поводження з вогнем та цінування самого себе.

4.Основна ідея

 Виховання стійкої пізнавальної активності з питань екологічної просвіти, розуміння того, що треба піклуватися про своє здоров’я та життя вцілому.

5.Форма проведення

 Гра-казка.

6.Умови проведення:

А) Попередня підготовка учнів з поданих питань.

Б) Організація класу.

В) Долучення до роботи класного керівника.

Д) Матеріальне забезпечення та організація заходу.

7.Учасники – учні 6  класу даної школи.

8. Досягнутий результат:

А) Розширення кругозору учнів, діти знайомляться з новим цікавим та актуальним в сьогоденні матеріалом.

Б) В учнів виховується здоров’я зберігаюча основа, активна життєва позиція, екологічна культура,  розвивються вміння колективної співпраці.

В) Учні продовжують розпочату роботу на уроках біології, основах здоров`я.

Г) Індивідуальне зростання учнів.

Д) Сприяння  сумісної колективної діяльності до формування  працездатного, міцнрго та дружнього колективу класу.

Е) Здійснюються колективні та індивідуальні подорожі з метою подальшого вивчення особливостей нашого регіону та подальшого знайомства з різноманітною природою нашого краю та її потребами в сьогоденні, розуміння правильної поведінки, щоб ненашкодити собі самому.

9.Творчі можливості

Даний проект має чималі творчі можливості для учнів. Вони  вчаться розробляти  й  впроваджувати у життя різноманітні проекти, використовувати інтерактивні методи на уроці біології.

 

Хід гри - казки

Дійові особи:

  • Ведучий;
  • Кабан;
  • Хохуля;
  •  Видра;
  •  Бобер;
  •  Чайка;

        У класі розміщено рогіз , масивні кімнатні рослини,  які повинні перенести дітей в уявний світ дикої природи, а саме на дикий берег річки Конка. На дошці розвішано фотографії представників флори та фауни рідного краю  з якими будуть зустрічатися учні ,   лунає мелодія  в  світі  тварин  - Paul Mauriat – Alouette.

                         

Ведучий. Добрий день, дорогі учні. Я вітаю всіх, в нашій казці. Вона при­свячена одній з найбільш акту­альних тем сьогодення – підпалам заплавів річок, знищення фауни та флори нашого краю. Найдавніші письмові відомості про Конку залишив грецький історик і географ Геродот.

Конка – притока могутньої, славетної ріки Дніпро. Протікає в  у межах Олешківського та Голопристанського районів Херсонської області.

Підпали плавнів з пізньої осені до ранньої весни приносять шкоду  рослиності, тваринам, рибам які мешкають у річках, які  дуже різноманітні, рідкісні, занесені до Червоної Книги України.  Життя людини пов’язане з водою фізично й духовно. Це має значення для однієї людини й цілого народу, маленького села та багатомільйонного міста. При спалюванні сухого очерету зникають цілі екологічні групи фауни та флори нашої місцевості. Питання «Як зберегти свій край від вогню та забруднень»  стає все актуальні­шим. І ми спробуємо сьогодні дати відповідь на нього.

Не дуже давно, а десь минулої весни відбулися такі події. На озері Круглому,  на його затишних заплавах, де життя місцевих жителів протікало спокійною течією сталася страшна біда.

        На цих землях володарював Кабан – Іклан, не поспішаючи, рано- вранці гордовито прогулювався своїми володіннями.

 

docx
Додано
15 серпня 2021
Переглядів
404
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку