Урок «Брейн-ринг»
Тема уроку: Кліматичні умови та ресурси України.
Мета: узагальнити та систематизувати знання учнів про клімат і кліматотвірні чинники та особливості кліматичних умов і ресурсів України;
розвивати критичне мислення, знаходити причинно-наслідкові зв’язки; розвивати вміння працювати з кліматичною картою;
формувати систему екологічних знань;
за допомогою елементів цікавої географії збуджувати інтерес до вивчення предмета.
Тип уроку: узагальнення, «Брейн-ринг».
Обладнання: на уроці було використано інтерактивну дошку, столи для «Брейн-рингу» та навчальні карти.
Структура уроку:
Організація класу
Учні класу діляться на три групи. Перша та друга групи беруть участь у конкурсних змаганнях, а третя одержала творче індивідуальне завдання створити «кліматичний пазл» «Сезонні особливості клімату».
«Творча майстерка» (3 група):
Учасники 3 групи створюють «кліматичний пазл» «Сезонні особливості клімату». На «кліматичному пазлі», за допомогою відбору інформації, потрібно відобразити: природні та кліматичні явища, які можна спостерігати в кожну пору року; які зміни відбуваються в житті рослин і тварин; які турботи є у людей у ту чи іншу пору року.
Цілі
Очікувані результати
Знаннєвий компонент:
Діяльнісний компонент:
Ціннісний компонент:
Бліц-турнір
Конкурс «Відгадай»
На екрані відбувається демонстрація слайдів з зображенням кліматичних понять (циклон, антициклон, бриз, роза вітрів, атмосферний фронт, смерч) в схемах та малюнках, які учні повинні розпізнати.
Створення проблемних ситуацій
Сенкан
до термінів «клімат» і «погода»
«Займи позицію»
Чи можна назвати територію України кліматично комфортною?
За |
Проти |
|
|
Висновок:…
Модель навчання «Перевернутий клас»
На сьогодні ви отримали завдання за допомогою онлайн-середовища самостійно ознайомитися з інформацією про причини забруднення атмосферного повітря у Львівській області.
З кожної команди обирається декілька дітей для обговорення проблеми. Кожен з учасників називає причину забруднення атмосферного повітря в нашій області і за допомогою клубочка ниток передає слово іншому учаснику. В нас вийшла павутина, яку потрібно розплутати. А зробити це ви зможете, коли знайдете вихід з цієї проблеми.
Домашнє завдання
За допомогою метода «Фішбоун» дослідіть і проаналізуйте вплив глобального потепління на територію України.