Урок "Будь природі другом. Євген Гуцало "Перебите крило"

Про матеріал
Розширення уявлення учнів про творчість Євгена Гуцала. Виховувати почуття відповідальності за свої вчинки.
Перегляд файлу

imageБудь природ17 другом.

Евген Гуцало „перебите крило”

               Мета: розширити уявлення          про image е.Гуцала; навчати творчо

працювати над 3MicTOM тексту з героями, давати Мм характеристику; розвивати навички читання; виховувати почуття imageза свот вчинки.

Обладнання. imageдо уроку, картки з тестовими завданнями, г,лалюнки, imageскарбничка.

Хјд уроку

I. imageкласу.

Давайте image BciM даруватимемо:

Друзям i image MaMi i TaT0Bi.

Хай радјсть злЈтае у небо , як птах,

I добрЈ слова хай бринять на вустах

-Зараз, дЈти, у нас урок читання .

image ми будемо працювати в командах. Прошу kaniTaHaM представити свот команди

1команда ”Ластђвки”

Наше гасло:

Де пташки-там гинуть комашки

2команда

З природою живи в imageто буде вона T06i вimage

Il. Мовна розминка.

1.Скоромовки

-3 чого нам урок почати?

-Скоромовки промовляти.

-Поправляем язички, щоб не плуталися букви.

             2.Вправи з               для розчитування.

1. Закресли image

image

та i м у ща н 1 стя ф р 03 уд и н ь с яф (Де лелека водиться, там щастя родиться)

-А тепер надаемо слово нашому синоптику

З. Синоптик

-На imageЗ класу Раденицького НВК тепло i затишно.      тепле сонечко заглянуло в клас, а весняний imageдопоможе швидко i правильно читати.

18 березня k0H0HiB день-весняний сонцеворот. Проводилися        забави, закликиimage

-Давайте i ми за кличемо птахЈв ,щоб вони веселим спјвом звеселили наш клас.

Закличка

Пташок викликаю Ё теплого краю,

ЛетЈть, соловейки, на нашу земельку,

imageпасти корјвоньки.

            (Звучить        пташок)

4.image

-Птахи-окраса нашого життя. Ми не можемо уявити c06i поля без жайворонка, imageбез та соловейка Л все ж особливо ми любимо лелек. Саме вони приносять нам довгожданну весну.

5 Гра-перекличка

”Де, лелеки , ви бували?”

imageптахи i принесли нам 3BicTkY. А яку ми imageколи, виконаемо 3Ci за вдання з скарбнички.

imageПеревјрка домашнього завдання.

Конкурс 1 imageбюро( 1-Џкавинки)

image

-Повна кладка лелек 3-5 яець. Насиджують пташенят обое лелек протягом 33 Але у nTaxiB е сво1 imageзакони.

Коли самка висиджуе image як двое лелеченят, трете скидае на землю з височини. Переважно пташеня гине, кажу i3 власного спостереження. З imageдавен лелеки вили на моему подвј)'Т. Колись було аж 4 пари.

Минуло7 весни малесенька грудка скотилась до низу i не розбилася.Так в нас з'явився бузько Тарзан. Ми image його рибою.

                  Жодного разу BiH не imageдо           своТх 6aTbkiB, весь час жили поруч.

У      серпня один з    прийняв нашого лелеку. Тарзан покружляв над хатою i зник у хмарах „(фотографјя птаха)

III.     imageтеми уроку

image    Прочитайте тему нашого уроку. Як ви p03YMieTe цЈ слова? Який TBip ми будемо image читати? Хто його автор?

( Слайд 1)

IV.    Опрацювання новогоimage

Конкурс « 1нформатори»

-HaLUi image kopoTki image про автора.

-Ким працювали батьки?

Де народився письменник?

(Слайди 2-5)

V.       imageсловникова робота.

1.          Читання колонок . Вправа на нарощування image слјв („Снјгова куля”). Спочатку учень читае одне слово, два, три, всю колонку.

2.          Тлумачення малознайомихimage

VI.    Ознайомлення з першою частиною image (ст. 71-75).

1.            Читання тексту учнями.

а ) ланцюжком б ) мовчазне

2.            image на запитання за змјстом прочитаного:

-  Чому Дениско та його батьки        прильоту лелек?

image- У чому виявилася 7х турбота проimage

-  Яке нещастя сталося з лелекою?

З. Вибјркове читання. Гра

Послухайте слова словосполучення.       в TekcTi речення з цими словами. Яко7   особи вони стосуються?

V11. Опрацювання другоТ частини image (ст. 76-80).

1.                                                 Вправа „Передбачення".

imageви запропонували б до твору? (Виступи учнјв)

« Он лелекиimage

2.                                                 Читання тексту учнями („ланцюжком”, „естафетою”)

3.                                                 за запитаннями:

*                          Який момент вас найбјльше схвилював?

*                          Чому оповЈдання мае щасливий image

*                          чи image ваша думка про Олега? Чому?

4.                                                 Склада ння характеристики       oci6.

Робота в групах. Перша група складае характеристику Дениска, друга — Олега.

VlIl. Висновок — узагальнення з прочитаного.

Визначення головноТ думки imageтурбуватися про imageнести imageза своТ вчинки).

      image           Прочитайте image . Яке з них може бути заголовкомimage

Не чини другому того, що тобЈ не мило.

image все здолають.

Себе перемогги — найбјльша перемога.

imageна image у пана в золотјй kfliTL\i.

           З природою живи в            i буде вона T06i вimage

Ми BCi завдання виконали. Тож яку 3BicTkY принесли птахи?

ДЕ ЖИВЕ ЛЕЛЕКА- ТАМ ЩАСТЯ ЖИВЕ.

IV imageуроку.

imageЛелека-символ щастя ,миру та спокою.

До нашого класу imageлелеки ( Повернулися до старого imageдавайте допоможемо птахам вимостити нове ” щастя”.

Граimage

-Що таке щастя?

-Щоб ви image щоб лелеки принесли у наш клас, у нашу родину,                                                                                                       УкраТнП

Кому б image подякувати за урок?

pdf
Додав(-ла)
Голець Оксана
Додано
23 березня 2023
Переглядів
157
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку