Будь природ17 другом.
Евген Гуцало „перебите крило”
Мета: розширити уявлення про е.Гуцала; навчати творчо
працювати над 3MicTOM тексту з героями, давати Мм характеристику; розвивати навички читання; виховувати почуття за свот вчинки.
Обладнання. до уроку, картки з тестовими завданнями, г,лалюнки, скарбничка.
Хјд уроку
I. класу.
Давайте BciM даруватимемо:
Друзям i MaMi i TaT0Bi.
Хай радјсть злЈтае у небо , як птах,
I добрЈ слова хай бринять на вустах
-Зараз, дЈти, у нас урок читання .
ми будемо працювати в командах. Прошу kaniTaHaM представити свот команди
1команда ”Ластђвки”
Наше гасло:
Де пташки-там гинуть комашки
2команда
З природою живи в то буде вона T06i в
Il. Мовна розминка.
1.Скоромовки
-3 чого нам урок почати?
-Скоромовки промовляти.
-Поправляем язички, щоб не плуталися букви.
2.Вправи з для розчитування.
1. Закресли
та i м у ща н 1 стя ф р 03 уд и н ь с яф (Де лелека водиться, там щастя родиться)
-А тепер надаемо слово нашому синоптику
З. Синоптик
-На З класу Раденицького НВК тепло i затишно. тепле сонечко заглянуло в клас, а весняний допоможе швидко i правильно читати.
18 березня k0H0HiB день-весняний сонцеворот. Проводилися забави, заклики
-Давайте i ми за кличемо птахЈв ,щоб вони веселим спјвом звеселили наш клас.
Закличка
Пташок викликаю Ё теплого краю,
ЛетЈть, соловейки, на нашу земельку,
пасти корјвоньки.
(Звучить пташок)
4.
-Птахи-окраса нашого життя. Ми не можемо уявити c06i поля без жайворонка, без та соловейка Л все ж особливо ми любимо лелек. Саме вони приносять нам довгожданну весну.
5 Гра-перекличка
”Де, лелеки , ви бували?”
птахи i принесли нам 3BicTkY. А яку ми коли, виконаемо 3Ci за вдання з скарбнички.
Перевјрка домашнього завдання.
Конкурс 1 бюро( 1-Џкавинки)
-Повна кладка лелек 3-5 яець. Насиджують пташенят обое лелек протягом 33 Але у nTaxiB е сво1 закони.
Коли самка висиджуе як двое лелеченят, трете скидае на землю з височини. Переважно пташеня гине, кажу i3 власного спостереження. З давен лелеки вили на моему подвј)'Т. Колись було аж 4 пари.
Минуло7 весни малесенька грудка скотилась до низу i не розбилася.Так в нас з'явився бузько Тарзан. Ми його рибою.
Жодного разу BiH не до своТх 6aTbkiB, весь час жили поруч.
У серпня один з прийняв нашого лелеку. Тарзан покружляв над хатою i зник у хмарах „(фотографјя птаха)
III. теми уроку
Прочитайте тему нашого уроку. Як ви p03YMieTe цЈ слова? Який TBip ми будемо читати? Хто його автор?
( Слайд 1)
IV. Опрацювання нового
Конкурс « 1нформатори»
-HaLUi kopoTki про автора.
-Ким працювали батьки?
Де народився письменник?
(Слайди 2-5)
V. словникова робота.
1. Читання колонок . Вправа на нарощування слјв („Снјгова куля”). Спочатку учень читае одне слово, два, три, всю колонку.
2. Тлумачення малознайомих
VI. Ознайомлення з першою частиною (ст. 71-75).
1. Читання тексту учнями.
а ) ланцюжком б ) мовчазне
2. на запитання за змјстом прочитаного:
- Чому Дениско та його батьки прильоту лелек?
- У чому виявилася 7х турбота про
- Яке нещастя сталося з лелекою?
З. Вибјркове читання. Гра
Послухайте слова словосполучення. в TekcTi речення з цими словами. Яко7 особи вони стосуються?
V11. Опрацювання другоТ частини (ст. 76-80).
1. Вправа „Передбачення".
ви запропонували б до твору? (Виступи учнјв)
« Он лелеки
2. Читання тексту учнями („ланцюжком”, „естафетою”)
3. за запитаннями:
Який момент вас найбјльше схвилював?
Чому оповЈдання мае щасливий
чи ваша думка про Олега? Чому?
4. Склада ння характеристики oci6.
Робота в групах. Перша група складае характеристику Дениска, друга — Олега.
VlIl. Висновок — узагальнення з прочитаного.
Визначення головноТ думки турбуватися про нести за своТ вчинки).
Прочитайте . Яке з них може бути заголовком
Не чини другому того, що тобЈ не мило.
все здолають.
Себе перемогги — найбјльша перемога.
на у пана в золотјй kfliTL\i.
З природою живи в i буде вона T06i в
Ми BCi завдання виконали. Тож яку 3BicTkY принесли птахи?
ДЕ ЖИВЕ ЛЕЛЕКА- ТАМ ЩАСТЯ ЖИВЕ.
IV уроку.
Лелека-символ щастя ,миру та спокою.
До нашого класу лелеки ( Повернулися до старого давайте допоможемо птахам вимостити нове ” щастя”.
Гра
-Що таке щастя?
-Щоб ви щоб лелеки принесли у наш клас, у нашу родину, УкраТнП
Кому б подякувати за урок?