Біологічний диктант «Вірю – не вірю» 1. Вуса, вусики, колючки – надземні видозміни пагона. 2. Листок, що складається з однієї пластинки - це простий листок. 3.Вегетативна брунька - це брунька з якої розвивається квітка. 4. У продихах відбувається газообмін. 5. Квітка – генеративний орган рослини. 6. Листок - осьовий орган рослини. 7. Буряк, морква, редиска – видозміни пагона. 8. Корінь - орган мінерального живлення. 9. Стебло – це вісь пагона. 10.Зовні листок вкритий шкіркою. 11.Розмноження живцями – це спосіб статевого розмноження. 12.Колючки у кактуса - це видозміна листка.
МЕТА УРОКУ Ознайомитися з будовою квітки та функціями її частин, різноманітністю квіток; розглянути біологічне значення квітки. Розвивати увагу, уміння логічно мислити, порівнювати, визначати головне, робити відповідні висновки. Виховувати бережливе ставлення до природи та важливість відтворення рослинного світу завдяки збереженню квіткового розмаїття, сприяти естетичному вихованню.
Значення квітки У природі Для людини розмноження квіткових рослин; утворення плодів їжа (цвітна капуста) приправа до страв (шафран, гвоздика); ароматерапія (лаванда, жасмин); квітництво (троянди, тюльпани, жоржини); медицина (ромашка лікарська, цвіт липи) цвітна капуста лаванда шафран липа