Урок Буква ем.Читання прямих складів злито.

Про матеріал
Конспект уроку містить цікаві завдання ,фізкультхвилинки для вивчення літери "ем".
Перегляд файлу

Урок « Звук (м), буква «ем». Читання прямих складів злито.

Мета: Ознайомити учня з артикуляцією звука( м), позначення його буквою «ем».Формування уміння читати прямі склади з буквою »ем» та вивченими голосними. Вправляти в інтонуванні окличних речень.

І. Організація класу.

Продзвенів уже  дзвінок

Починається урок

То ж і ми  часу не гаймо

Працювати починаймо.

Чи готові ваші очі до уроку? Чи готові ваші вушка слухати?

Чи готові ручки писати у зошиті?

1.Вправа «Настрій».

  Піднесіть той смайлик, який показує ваш настрій.

ІI. Повторення вивченого.

-Які букви вивчили?

Який звук позначає кожна буква?

ІII.Ознайомлення  із звуком (м)

1.ПРИДУМУВАННЯ СЛІВ ІЗ ЗВУКОМ (м).

2.Виділення звука із слів.(Вчитель читає слова,учні повідомляють де заховався звук).

3.Спостереження за вимовою.-Сядьте один проти одного і дивіться  за губами сусіда по парті.  Коли вимовляємо звук (М), губи міцно стиснуті, потім різко розкриваються.Порітряпроходить через рот і ніс.(Діти вимовляють і спостерігають).

IV. Вивчення нового матеріалу.

1.Позначення звука буквою.

-Звук (м) позначається буквою «ем».Буква «ем» є велика і мала. Подивіться чи схожі вони між собою.

- На що схожа буква «ем»? (На  дві морквини,які взялися за ручки, на гойдалку….)

Дві сестрички невеличкі

Одягли нові спіднички,

Узялись міцніше за руки-

І пішли гулять на луки.

Біжимо не доженемо,

Не сестричок – букву «ем».

Виготовлення букви «ем» з пластиліну.

2.Підготовка до читання.

 До нас у гості прийшов  Читайлик  і приніс цікаві завдання.Ось – чарівний малюнок.Потрібно знайти  малюнок на літеру «ем»

Шукаємо назви малюнків на літеру «М» (українська абетка)

-Ось карточки з друкованими літерами. Потрібно знайти літеру «ем».

Буква «М» українського алфавіту – прописи для дітей – літера М роздрукувати  – Розвиток дитини

3.Читання складів

Буква «ем»  теж хоче потоваришувати з усіма  буквами, що познаючають голосні звуки.Допоможемо їм потоваришувати.( Так)

1.Читання складів

Буква «ем» потоваришувала з буквою «а» і разом заспівали пісеньку: м-м-м-м а – а- а. (Вчаться злито виловляти склади)

Буква «ем» потоваришувала з буквою «о» і пісенька  вийшла інша : м-м-м-о-о-о…

Потім аналогічно прочитуємо склади: му, ме, мі, ми.

VФізкультхвилинка

Дерева високі, високі,

Травичка низенька , низенька

Вітер дерева колише,гойдає

До землі нагинає.

А діти тихенько за парти сідають.

VI Закріплення вивченого

1.Робота з підручником.

1.Знайди букву М м  у рядку с.14 впр.1

2.Читання складів.ст.14 впр.2.

Щоб прочитати склад потрібно першу букву протячнути , а другу вимовити швидко. Тау укворюється склад.

3.Робота з текстом ст.14 впр.3.

Про що цей текст, дітки?

Чи існують монстри в реальному житті?

Якого кольору монстрики у тексті?

VII Фізкультхилинка

Пальчики – вітаються,

Пальчики – боряться,

Масажуємо пальчики,

Прийшли гусочки,

Привіталися, поклонилися, сховалися

VIII Робота у зошиті.

Друкування букви «Де».

Друкуємо у повітрі, на долонці

  IX Підсумок уроку

1.Гра «Впіймай слово зі звуком «ем».

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Хмара Галина
Пов’язані теми
Українська мова, Розробки уроків
НУШ
Додано
15 вересня 2024
Переглядів
169
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку