Урок Буква ем.Читання прямих складів злито.

Про матеріал
Конспект уроку містить цікаві завдання ,фізкультхвилинки для вивчення літери "ем".
Перегляд файлу

Урок « Звук (м), буква «ем». Читання прямих складів злито.

Мета: Ознайомити учня з артикуляцією звука( м), позначення його буквою «ем».Формування уміння читати прямі склади з буквою »ем» та вивченими голосними. Вправляти в інтонуванні окличних речень.

І. Організація класу.

Продзвенів уже  дзвінок

Починається урок

То ж і ми  часу не гаймо

Працювати починаймо.

Чи готові ваші очі до уроку? Чи готові ваші вушка слухати?

Чи готові ручки писати у зошиті?

1.Вправа «Настрій».

  Піднесіть той смайлик, який показує ваш настрій.

ІI. Повторення вивченого.

-Які букви вивчили?

Який звук позначає кожна буква?

ІII.Ознайомлення  із звуком (м)

1.ПРИДУМУВАННЯ СЛІВ ІЗ ЗВУКОМ (м).

2.Виділення звука із слів.(Вчитель читає слова,учні повідомляють де заховався звук).

3.Спостереження за вимовою.-Сядьте один проти одного і дивіться  за губами сусіда по парті.  Коли вимовляємо звук (М), губи міцно стиснуті, потім різко розкриваються.Порітряпроходить через рот і ніс.(Діти вимовляють і спостерігають).

IV. Вивчення нового матеріалу.

1.Позначення звука буквою.

-Звук (м) позначається буквою «ем».Буква «ем» є велика і мала. Подивіться чи схожі вони між собою.

- На що схожа буква «ем»? (На  дві морквини,які взялися за ручки, на гойдалку….)

Дві сестрички невеличкі

Одягли нові спіднички,

Узялись міцніше за руки-

І пішли гулять на луки.

Біжимо не доженемо,

Не сестричок – букву «ем».

Виготовлення букви «ем» з пластиліну.

2.Підготовка до читання.

 До нас у гості прийшов  Читайлик  і приніс цікаві завдання.Ось – чарівний малюнок.Потрібно знайти  малюнок на літеру «ем»

Шукаємо назви малюнків на літеру «М» (українська абетка)

-Ось карточки з друкованими літерами. Потрібно знайти літеру «ем».

Буква «М» українського алфавіту – прописи для дітей – літера М роздрукувати  – Розвиток дитини

3.Читання складів

Буква «ем»  теж хоче потоваришувати з усіма  буквами, що познаючають голосні звуки.Допоможемо їм потоваришувати.( Так)

1.Читання складів

Буква «ем» потоваришувала з буквою «а» і разом заспівали пісеньку: м-м-м-м а – а- а. (Вчаться злито виловляти склади)

Буква «ем» потоваришувала з буквою «о» і пісенька  вийшла інша : м-м-м-о-о-о…

Потім аналогічно прочитуємо склади: му, ме, мі, ми.

VФізкультхвилинка

Дерева високі, високі,

Травичка низенька , низенька

Вітер дерева колише,гойдає

До землі нагинає.

А діти тихенько за парти сідають.

VI Закріплення вивченого

1.Робота з підручником.

1.Знайди букву М м  у рядку с.14 впр.1

2.Читання складів.ст.14 впр.2.

Щоб прочитати склад потрібно першу букву протячнути , а другу вимовити швидко. Тау укворюється склад.

3.Робота з текстом ст.14 впр.3.

Про що цей текст, дітки?

Чи існують монстри в реальному житті?

Якого кольору монстрики у тексті?

VII Фізкультхилинка

Пальчики – вітаються,

Пальчики – боряться,

Масажуємо пальчики,

Прийшли гусочки,

Привіталися, поклонилися, сховалися

VIII Робота у зошиті.

Друкування букви «Де».

Друкуємо у повітрі, на долонці

  IX Підсумок уроку

1.Гра «Впіймай слово зі звуком «ем».

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Хмара Галина
Пов’язані теми
Українська мова, Розробки уроків
НУШ
Додано
15 вересня
Переглядів
121
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку