Урок "Букви Нн. Письмо малої букви н. Текст. Тема тексту."

Про матеріал
Урок "Букви Нн. Письмо малої букви н. Текст. Тема тексту." за підручником І. Большакової, М. Прістінської
Перегляд файлу

Розробка  уроку української мови 1 клас

Тема. : Букви Нн. Письмо малої букви н. Текст. Тема тексту.

  1. Привітання (ЛЕГО) (Слайд 2)

Цеглинка, що на сонце схожа,

Нам привітатись допоможе.

Гостям цеглинку покажи

Їм посмішку свою пошли.

  1. Мовна розминка

Чистомовка (навпаки)     

Світить сонце у вікно: но-но-но.

Ліс прокинеться від сну: ну-ну-ну.

Скоро прийде вже весна: на-на-на.

Будем раді ми весні: ні-ні-ні.

- вчитель читає речення, а діти повторюють тричі останній склад.

 

Щоб наш ротик був слухняним -  разом почитаємо. (Слайд 3)

  1. Робота з таблицями для читання. (добавити звук)
  2. Пошукова таблиця з лего.
  3. Пошукова з ЛЕГО (квіти) (слайд 4)
  4. Що зайве? (Слайд 5) (камінь)
    • Чому? 
    • - Чи є квіти частиною природи?
    • До якої природи належать квіти?
    • Чому?
  5. Складіть башту, розташовуючи слова за абеткою згори вниз.

Хвилинка релаксації

Молодці, ви гарно працювали. Тому трішки відпочинемо і проведемо хвилинку - релаксації

Скоро прийде весна. І навколо все оживе і заквітує. А зараз закрийте очі і  на декілька хвилин уявіть себе квіткою.

(Звучить музика)

Квіти прокидаються від сну. Ростуть, піднімають свої голівки. Простягають свої рученята-листочки до сонечка. Ось повіяв вітерець, легенько погойдав квіточки і вони розпочали свій танок.

  • Підніміть ручки хто був ромашкою? Трояндою?
  1. Дослідницька діяльність

А зараз я вам прочитаю віршик. А ви уважно слухайте і скажете, який звук найчастіше зустрічається.

(слайд 6)

А носоріг уздовж доріг

Насіяв незабудок.

І написав: «Не насмітіть!

Не наступіть! І не зірвіть! —

Нехай на радість будуть!»

- Який звук найчастіше зустрічався у вірші?

- Про що розповідається у вірші?

- Що написав носоріг?

- Чому потрібно охороняти квіти?

Який настрій у вас викликав вірш? Сигналізуємо ЛЕГО. (слайд 7)

4. Оголошення теми і мети уроку.

Сьогодні на уроці ми будемо читати склади і слова з буквою н. Прочитаємо текст про квіти. Будемо вчитися писати  малу букву н, склади і слова з нею.

5. Робота з текстом.

- Читання тексту комбінованим способом  вчитель-учні.

  «Дочитай слово»

- Про що розповідається в тексті?

«Читання для друга»

-Прочитайте текст в парі

-Знайдіть зайве речення. Прочитайте його. Чому воно зайве?

Фізкультхвилинка з ЛЕГО (слайд 8)

 Вибіркове читання

- Прочитайте, які квіти вирощувала Наталя?

Гра «Знайди букву» (слайд 9-10)

Робота в групі

З’єднати назву квітки і малюнок.(у групі назва однієї квітки, прикріпити до малюнка)

Нагідки

Незабудки

Нарциси

Відшукайте слово до схеми (нагідки) (слайд 11) (лего)

Скільки букв у слові? Звуків? Назвіть голосні звуки. Приголосні м’які. Тверді. (один учень коло дошки поєднати)

Робота в групі

Скласти речення (лего) і прикріпити на дошці

1 група На землі росте багато квітів.

2 група Квіти дарують людям радість.

3 група Даруйте квіти рідним і друзям!

Бесіда

- Чи потрібні нам квіти? Для чого?

- Так, квіти нам дарують радість. А коли дарують квіти? Кому?

- А яке сьогодні свято?

Відео про квіти

* Вмійте природу любити.

* Кожній стеблинці радіти.

* Дуже квіти бережіть.

* І ніколи їх не рвіть.

* Хай вони ростуть у лузі.

* Бо всі квіти – наші друзі.

Самооцінювання (лего) (слайд)

 

 

 

 

docx
Додано
17 лютого 2022
Переглядів
1243
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку