Тема: «Подорож на фабрику до Віллі Вонки»
Мета:
Тип уроку: Літературна подорож
Обладнання: Презентація, ілюстрації до твору «Чарлі і шоколадна фабрика»
Хід уроку:
І. Актуалізація чуттєвого досвіду та опорних знань учнів
ІІ. Повідомлення теми, завдань уроку. Мотивація навчальної діяльності учнів.
Зараз я прочитаю вам загадку, а ви спробуєте її відгадати, давайте спробуємо?
З какао цукерка ця і з молока
Буває солодка, буває гірка
Буває начинка: ізюм чи горіх,
Поділимо плитку велику на всіх!
Якщо запитаємо, навіть в малят,
Усі нам підкажуть, що це …
(Шоколад)
Знаєте, мабуть всі в світі люблять шоколад, зараз ми пограємо з вами в гру «Мікрофон» ви будете передавати один одному його, і казати хто який шоколад любить, як на вашу думку він корисний чи ні, та як часто ви його їсте!
ІІІ. Засвоєння нових знань
Давайте уявимо, що ми з вами на великому автобусі, приїхали в рідне містечко Чарлі, але ось не задача, йому терміново потрібна наша з вами допомога. Допоможемо йому швидше знайти золотий квиток?
Він каже, щоб допомогти знайти йому квиток, потрібно відповісти на питання по тексту.
Ура, ми допомогли Чарлі знайти квиток, наступним етапом буде зустріч з господарем фабрики, нагадайте як його звати?
Правильно, Віллі Вонка!
Нарешті ми дійшли до його фабрики, але чому він так довго не відчиняє ворота? Ой мені прийшло повідомлення від Віллі Вонки, він каже: «Що він нас запустить до своєї фабрики тільки після того, як ми відгадаємо його кросворд.» Ну що, давайте спробуємо?
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|||
3 |
|
|
|
|
|
||||
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|||||||
6 |
|
|
|
|
|||||
7 |
|
|
|
|
|
||||
Отже:
Дивіться, ворота відчиняються, вам цікаво що ж буде далі?
І ось знову не задачка, Вонка не знає про дітей, які до нього прийшли взагалі нічого, давайте допоможемо йому, і розкажемо про них.
Зараз я пропоную вам зайти на цей сайт, та виконати завдання.
https://wordwall.net/play/15367/065/516
А зараз я вам пропоную пограти «Вікторину», в якій потрібно буде вибрати дитину, до якої відноситься короткий опис.
https://wordwall.net/play/15367/607/795
Наступною нашою кімнатою, було велике поле, на якому все буле їстівне.
Але не все так просто, щоб з’їсти хоч один маленький шматочок, вам потрібно відповісти, в якому моменті твору було використано дану цитату.
А ви хочете поближче познайомитись з Умпа – Лумпами? Для цього нам потрібно вирішити що є правдою, а що брехнею, давайте спробуємо? Ви готові?
Наступним вашим завданням, буде знайти в рядку літеру, яка не підходить і здогадатися, що за слово сховане.
ППППППППППППППППППППППППППППШПППППППППППППППП
ССССССССССССССССОССССССССССССССССССССССССССССССССС
ННННННННННННННННННННННННННННННННННННННННННКННН
ВВВВВВВОВВВВВВВВВВВВВВВВВВВВВВВВВВВВВВВВВВВВВВВВВВ
АААААААААААААААААААААААААААААЛАААААААААААААААА
ЛЛЛЛЛЛЛЛЛЛЛЛЛЛАЛЛЛЛЛЛЛЛЛЛЛЛЛЛЛЛЛЛЛЛЛЛЛЛЛЛЛЛЛЛЛЛЛЛ
ММММММММММММММММММММММММММММММММДММММ
(Шоколад)
Ось наша довга подорож і добігає кінця, вам було цікаво?
V. Підсумки уроку. Домашнє завдання.