Урок " Частини мови. Словосполучення і речення. Закріплення та узагальнення вивченого. "

Про матеріал
Творча робота. Гра «Веселі малюнки» - (діти називають предмети, які зображені на малюнках і по черзі виходять до дошки записують слова) Ракета, мед, меч, перець,камін, ополонка, волосся
Перегляд файлу

image
image

image

image

image

image


image

який? яка? яке? які?

будь ласка, привіт, ого!

хто? що? який? чий?

скільки?

image

який? яка? яке? які?

будь ласка, привіт, ого!

хто? що? який? чий?

скільки?

скільки? котрий?

як? де?коли? навіщо?

image

скільки? котрий?

як? де?коли? навіщо?

і, й, та, а, але, тому що

у, в, під, перед

image

і, й, та, а, але, тому що

у, в, під, перед

imageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageхто? що?хто? що?

                    не, ні                                                                                                                    не, ні

image

image

який? яка? яке? які?

будь ласка, привіт, ого!

хто? що? який? чий?

скільки?

який? яка? яке? які?

image будь ласка, привіт, ого!

imageхто? що? який? чий?

скільки?

скільки? котрий?

як? де?коли? навіщо?

image

скільки? котрий?

як? де?коли? навіщо?

і, й, та, а, але, тому що

у, в, під, перед

image

і, й, та, а, але, тому що

у, в, під, перед

imageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageхто? що?хто? що?

                     не, ні                                                                                                                    не, ні

image

Допиши. Визнач головне і залежне слово за допомогою стрілки.

як?

який?

imageimage                                           яке?                                                                              що?

image

imageПрочитай повідомлення. Закресли слова в реченнях так, щоб залишилися тільки ті, без яких не може бути речення.

3 УКАЗАНИХ ПАР СЛІВ ОБВЕДІТЬ СЛОВОСПОЛУЧЕННЯ.

ЯКОЮ ЧАСТИНОЮ МОВИ ВИРАЖЕНЕ В НИХ ЗАЛЕЖНЕ СЛОВО?

Білі троянди, до брата, приїхати до міста, з пагорба, на батька, схожий на батька, вдячний учителеві, грають весело, в підручнику, над деревами, за лісом.

РЕЧЕННЯ ВІДРІЗНЯЄТЬСЯ ВІД ГРУПИ СЛІВ ТИМ, ЩО РЕЧЕННЯ МОЖЕ

СКЛАДАТИСЯ З ОДНОГО СЛОВА, А СЛОВОСПОЛУЧЕННЯ ЩОНАЙМЕНШЕ З ДВОХ СЛІВ. РЕЧЕННЯ МАЄ ГРАМАТИЧНУ ОСНОВУ, А СЛОВОСПОЛУЧЕННЯ – ГОЛОВНЕ І ЗАЛЕЖНЕ СЛОВА. З РЕЧЕНЬ МОЖНА СКЛАСТИ ТЕКСТ. ЗІ СЛОВОСПОЛУЧЕНЬ МОЖНА СКЛАСТИ РЕЧЕННЯ.

ЗА               МЕТОЮ                ВИСЛОВЛЮВАННЯ               РЕЧЕННЯ            БУВАЮТЬ

РОЗПОВІДНИМИ,ПИТАЛЬНИМИ, СПОНУКАЛЬНИМИ.

ОКЛИЧНІ РЕЧЕННЯ – ЦЕ РЕЧЕННЯ, ЯКІ ВИМОВЛЯЮТЬСЯ ЕМОЦІЙНО, З БІЛЬШОЮ СИЛОЮ ГОЛОСУ.

image


image

image
image

image


ПРОЛІСОК

ЗАЄЦЬ

БРУНЬКИ

ВЕДМІДЬ

МАШИНА

ЛІТАК

КРАН

ЇЖАК

КОЛІБРІ

ЛИСТОНОША

ОЛЕСЯ

НОСОРІГ

ІНОПЛАНЕТЯНИН

ГАРНО

НА ДЕРЕВІ

ЛІТАТИ

ГОВОРИТИ

ТАНЦЮВАТИ

СПІВАТИ

ЛЕЖАТИ

СМІЯТИСЯ

ЧИТАТИ

НАВЧАТИ

БІГАТИ

НАМАГАТИСЯ

СУМУВАТИ

ОБІЙМАТИ

НАБУБНЯВІТИ

imageВЕСЕЛО

В КОСМОСІ

В ШКОЛІ

В СЕЛІ

image                                                                      КУМЕДНО                    ДРУГОРЯДНІ

                                                                      НЕВПЕВНЕНО               ДЕ? КОЛИ? ЯКИЙ?

КОГО? ЧОГО?

ТИХЕНЬКО

РІШУЧЕ

В ЧЕТВЕР

О СЬОМІЙ

НА ГАЛЯВИНІ

pdf
Додано
13 лютого 2022
Переглядів
352
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку