Урок "Чехов і Україна. Літературний музей Чехова в Ялті." Дистанційний асинхронний урок

Про матеріал
Розробка дистанційного асинхронного урока для 6 класу "Чехов і Україна. Літературний музей Чехова в Ялті." Урок створено за авторською ідеєю дистанційного покрокового педагогічного супроводу учня під час його самоосвітньої діяльності. Для учня ця форма заняття запропонована під назвою «КРОК за КРОКОМ». Ідея універсальна та результативна для вікових груп учнів 5-11 класів, навіть для учнів із елементарними ІТ вмінніями та навичками. Розробка може стати у нагоді для роботи з дітьми з особливими освітніми потребами (як варіант вибору педагога чи батьків). Так як матеріал розроблено таким чином, що учень може виконувати завдання як в зошиті, так на компютері, в залежності від бажання або можливостей учня.
Перегляд файлу

  Вітаю, шестикласники! C:\Users\Rubiroid\Desktop\ДИСТАНЦ НАВЧ осінь\Цифра в круге\shest.jpg Дистанційний урок 21 січня 2021.

Виконати роботу  21 січня. Звіт вчительці здати сьогодні-завтра.

 

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Бажаю успіху! Чекаю гарних робіт! Тетяна Володимирівна

Тема: А. П. Чехов і Україна. Літературний музей Чехова в Ялті.

Мета уроку: Учень повинен після уроку вміти:

  • визначати  ключові моменти біографії А.Чехова ;
  • розповідати про зв’язки А. П. Чехова  з  Україною (окремі факти біографії),
  • знати про музеї А. П. Чехова  в Україні (Ялта, Гурзуф);

Послідовність самостійної роботи учня «КРОК за КРОКОМ»

C:\Users\Rubiroid\Desktop\ДИСТАНЦ НАВЧ осінь\Цифра в круге\images (10).jpgКрок 1. Запис у зошит

Двадцять перше січня

Дистанційне навчання

Тема: А. П. Чехов і Україна. Літературний музей Чехова в Ялті.

C:\Users\Rubiroid\Desktop\ДИСТАНЦ НАВЧ осінь\Цифра в круге\dva.jpgКрок 2. Пояснення та усвідомлення мети уроку.

***Під час опрацювання теми уроку ми маємо  розкрити ключові моменти біографії А.П.Чехова, розповідати про зв’язки А. П. Чехова  з  Україною (окремі факти біографії),

знати про музеї А. П. Чехова  в Україні (Ялта, Гурзуф).

C:\Users\Rubiroid\Desktop\ДИСТАНЦ НАВЧ осінь\Цифра в круге\tri.jpgКрок 3.Відеоурок

***Чехов і Україна (8 хвилин)

Посилання(лінк): https://www.youtube.com/watch?v=xaAHPeksRWU&t=44s

 

**** Для самоперевірки:

 Клоуз-тест(спиши текст, вставляючи необхідні за змістом слова):

 Антон Павлович Чехов  народився  у місті  __________.  Батько  письменника ______   _____ Чехов  надав своїм синам освіту: вчились в гімназії, займалися музикою, вивчали іноземні мови. Батько письменника за національністю ____________,  народився у _______ губернії , у селищі _________ . Проживав у селі____    _____  на __________.   У 1888році письменник приїздить на ______________, побував у Великих Сорочинцях, де народився ________,  відвідав міста ________, _______.   А.Чехов подорожував Україною в _______, і прохав  400___.  Чехов  був професійним  _____  та  ________. Він,  іронізуючи,  себе називав Антуан ________. Чехов любив  влітку відпочивати у поміщиків Линтварьових у місті ________ на річці ________. Він  лікував місцевих людей і писав _______ та ________.     У зв’язку з погіршенням стану _________,  Чехов приїхав до ______, побудував _____, розбив ______, у якому було  _____ видів рослин.  Там він зустрічався з відомими ________, писав літературні ________.  Музей у Ялті створений  завдяки сестрі _________. Сьогодні в Україні глибоко шанують Антона ______: створено ______, театри ставлять його ______,  у Криму давно існує літературна _______  імені Антона _____.

C:\Users\Rubiroid\Desktop\ДИСТАНЦ НАВЧ осінь\Цифра в круге\depositphotos_2610459-stock-photo-funny-cartoon-numbers-4-background.jpgКрок 4. Дослідницька робота 

***  Прочитати «Цікаві подробиці» у підручнику  на ст. 133(читається  мовчки 2 хвилини)

C:\Users\Rubiroid\Desktop\ДИСТАНЦ НАВЧ осінь\Цифра в круге\питання -відповідь.jpg****Відповісти на питання:

  1. До якої губернії належало рідне місто Чехова Таганрог?
  2. Яка колишня назва міста Дніпро (Дніпропетровськ)?
  3. Хто в родині Чехова були  українцями?
  4. Чи розумів  Чехов українську мову?
  5. Як письменник назвав свій будинок в Ялті?

****Для самоперевірки:

 (правильну відповідь обрати із тексту статті «Цікаві подробиці»)

 

C:\Users\Rubiroid\Desktop\ДИСТАНЦ НАВЧ осінь\Цифра в круге\images (7).jpgКрок 5. Віртуальна ЕКСКУРСІЯ

              C:\Users\Rubiroid\Desktop\ДИСТАНЦ НАВЧ осінь\Цифра в круге\images (3).jpg****Крим. Ялта. Будинок-музей А. П. Чехова(6 хвилин)

Посилання(лінк): https://www.youtube.com/watch?v=z2rcn2cA7Jk

                  C:\Users\Rubiroid\Desktop\ДИСТАНЦ НАВЧ осінь\Цифра в круге\narisovat_cifry_39_19071536.jpg**** Крим Гурзуф. Дача А. П. Чехова (9 хвилин)

Посилання(лінк): https://www.youtube.com/watch?v=ONa6pgX_xxw

 

C:\Users\Rubiroid\Desktop\ДИСТАНЦ НАВЧ осінь\Цифра в круге\images (10).png  Крок 6. Рефле́ксія 

                         (від лат. reflexio — «повертаюся назад») — самоаналіз знань.

C:\Users\Rubiroid\Desktop\ДИСТАНЦ НАВЧ осінь\Цифра в круге\images (6).jpg**** «Вільне письмо»( дати зв`язну монологічну  відповідь на всі питання):

  

    Яке враження справив на тебе Антон Чехов? Як він ставився до України? Чи захотілось тобі прочитати якийсь його твір?Чому?

 

 

 

 

 

 

___________________________________________________________________________________

Джерело:

Відео матеріали та ілюстрації  взято із відкритих та загальнодоступних джерел Інтернету.

Автори відео вказані у посиланнях.

 Про обмеження авторських  прав чи заборону авторами до використання 

 застосованих для  розробки  уроку відео та ілюстрацій  не наголошено.

docx
Додано
21 січня 2021
Переглядів
1200
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку