Вітаю, шестикласники! Дистанційний урок 21 січня 2021.
Виконати роботу 21 січня. Звіт вчительці здати сьогодні-завтра.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Бажаю успіху! Чекаю гарних робіт! Тетяна Володимирівна
Тема: А. П. Чехов і Україна. Літературний музей Чехова в Ялті.
Мета уроку: Учень повинен після уроку вміти:
Послідовність самостійної роботи учня «КРОК за КРОКОМ»
Крок 1. Запис у зошит
Двадцять перше січня
Дистанційне навчання
Тема: А. П. Чехов і Україна. Літературний музей Чехова в Ялті.
Крок 2. Пояснення та усвідомлення мети уроку.
***Під час опрацювання теми уроку ми маємо розкрити ключові моменти біографії А.П.Чехова, розповідати про зв’язки А. П. Чехова з Україною (окремі факти біографії),
знати про музеї А. П. Чехова в Україні (Ялта, Гурзуф).
Крок 3.Відеоурок
***Чехов і Україна (8 хвилин)
Посилання(лінк): https://www.youtube.com/watch?v=xaAHPeksRWU&t=44s
**** Для самоперевірки:
Клоуз-тест(спиши текст, вставляючи необхідні за змістом слова):
Антон Павлович Чехов народився у місті __________. Батько письменника ______ _____ Чехов надав своїм синам освіту: вчились в гімназії, займалися музикою, вивчали іноземні мови. Батько письменника за національністю ____________, народився у _______ губернії , у селищі _________ . Проживав у селі____ _____ на __________. У 1888році письменник приїздить на ______________, побував у Великих Сорочинцях, де народився ________, відвідав міста ________, _______. А.Чехов подорожував Україною в _______, і прохав 400___. Чехов був професійним _____ та ________. Він, іронізуючи, себе називав Антуан ________. Чехов любив влітку відпочивати у поміщиків Линтварьових у місті ________ на річці ________. Він лікував місцевих людей і писав _______ та ________. У зв’язку з погіршенням стану _________, Чехов приїхав до ______, побудував _____, розбив ______, у якому було _____ видів рослин. Там він зустрічався з відомими ________, писав літературні ________. Музей у Ялті створений завдяки сестрі _________. Сьогодні в Україні глибоко шанують Антона ______: створено ______, театри ставлять його ______, у Криму давно існує літературна _______ імені Антона _____.
Крок 4. Дослідницька робота
*** Прочитати «Цікаві подробиці» у підручнику на ст. 133(читається мовчки 2 хвилини)
****Відповісти на питання:
****Для самоперевірки:
(правильну відповідь обрати із тексту статті «Цікаві подробиці»)
Крок 5. Віртуальна ЕКСКУРСІЯ
****Крим. Ялта. Будинок-музей А. П. Чехова(6 хвилин)
Посилання(лінк): https://www.youtube.com/watch?v=z2rcn2cA7Jk
**** Крим Гурзуф. Дача А. П. Чехова (9 хвилин)
Посилання(лінк): https://www.youtube.com/watch?v=ONa6pgX_xxw
Крок 6. Рефле́ксія
(від лат. reflexio — «повертаюся назад») — самоаналіз знань.
**** «Вільне письмо»( дати зв`язну монологічну відповідь на всі питання):
Яке враження справив на тебе Антон Чехов? Як він ставився до України? Чи захотілось тобі прочитати якийсь його твір?Чому?
___________________________________________________________________________________
Джерело:
Відео матеріали та ілюстрації взято із відкритих та загальнодоступних джерел Інтернету.
Автори відео вказані у посиланнях.
Про обмеження авторських прав чи заборону авторами до використання
застосованих для розробки уроку відео та ілюстрацій не наголошено.