Урок "Чинники здоров"я№

Про матеріал
ознайомити з основними природними і соціальними чинниками, що впливають на здоров'я; вчити наводити приклади чинників, що впливають на здоров'я, називати екологічні особливості своєї місцевості; розвивати вміння працювати в парі; виховувати бережливе ставлення до природи.
Перегляд файлу

Дата _______ Номер уроку _______  Соціально побутове орієнтування 3 клас

 

Тема. Чинники здоров’я

Мета. ознайомити  з основними природними і соціальними чинниками, що

впливають на здоров'я; вчити наводити приклади чинників, що впливають на здоров'я, називати екологічні особливості своєї місцевості; розвивати вміння працювати в парі; виховувати бережливе ставлення до природи.

Обладнання: зошит, роздатковий та ілюстративний матеріал.

Тип уроку: урок засвоєння нових знань.

 

Хід уроку

1. Організаційний момент

Продзвенів уже дзвінок,

Починаємо урок.

Будем добре працювати,

Будем все з тобою знати.

 

2. Нервово-психологічна підготовка

Дихальні вправи під музичний супровід.

Як ти себе відчуваєш після цих вправ?

 

3. Перевірка домашнього завдання.

 

4. Актуалізація опорних знань

Гра «Вільний мікрофон»

— Назви показники здоров’я, які ти знаєш.

— Розкажи, які показники здоров’я тобі визначав лікар у поліклініці перед новим навчальним роком у школі.

— Розкажи або покажи, за допомогою яких предметів і як вимірюють зріст, масу тіла, об’єм грудної клітки.

 

5. Мотивація діяльності.

— Сьогодні на уроці ви дізнаєтеся, які чинники впливають на здоров’я.

 

6. Повідомлення теми уроку

 

7. Пояснення нового матеріалу

Робота за підручником (с. 7-10)

Читання тексту «Що впливає на здоров'я людини».

— Від чого найбільше залежить здоров’я людини?

— Що сприяє доброму здоров’ю?

— Що шкодить здоров’ю?

— Як ми можемо дбати про природу?

— Які корисні справи можете робити ви, діти?

— Доведіть, що здоров’я людини може залежати і від спадковості.

— Чому медицина найменше впливає на здоров’я?

— Від яких же чинників залежить здоров’я людини?

— Тлумачення яких слів ви дізналися із словникової скарбнички?

— Розглянь малюнки на с. 7.

— Що на них зображено? Що сприяє здоров’ю?

Робота за малюнками (с. 8-10).

— Розглянь малюнки на с. 8. Що забруднює навколишнє середовище?

— Розглянь малюнки на с. 9. Які слова тексту вони ілюструють?

— Розглянь малюнки на с. 10. Як медицина впливає на здоров’я?

 

8. Фізхвилинка.

Щось не хочеться сидіти,

Треба трохи відпочити. (Встати і вийти із-за парт.)

Руки вгору, руки вниз,

На сусіда подивись.

Руки вгору, руки в боки

І зроби чотири кроки. (Марширувати на місці.)

Вище руки підніміть (Підняти руки, прогнутися.)

І спокійно опустіть.

 

9. Закріплення знань. 

Творча вправа

— Пригадай найпрекрасніше місце, де ти коли-небудь була. Сядь зручно, заплющ очі та вирушай в уявну подорож до цього місця. Роздивіть довкола:

• Що ти бачиш (річку, море, гори, ліс, степ...)!

• Що ти чуєш (спів пташок, шелест листя, шум прибою...)?

• Які запахи відчуваєш (аромат квітів, скошеної трави, соснового лісу...)?

Запам’ятай! Поля і гори, моря і ріки, рослини і тварини, що оточують тебе, називають природним середовищем.

Робота в групах

http://xn----8sbiecm6bhdx8i.xn--p1ai/images/raskraska_vesna_3_1.jpg— Пригадай, як можна загартовуватися за допомогою природи (сонця, повітря і води).

— Які ти знаєте природні небезпеки (спека, ураган, блискавка, ожеледиця, мікроби...)?

Читання вірша Л. Кир'яненко

В час канікул навесні

Не сиділося мені.

Молоток я узяв, цвяшки,

В татка випрохав дошки —

Змайстрував пташиний дім.

Гарний дім — на заздрість всім!

В нім живе шпаків сім’я.

Із житлом поміг їм — я!

— А як ви можете допомогти природі?

Запам’ятай! Природа — джерело нашого здоров’я. Бережи природу!

Фронтальна бесіда

— Назви тих, хто належить до твого найближчого оточення.

— З ким ти спілкуєшся щодня, час від часу, зрідка, майже ніколи?

— Хто з цих людей дбає про твоє здоров’я? Як вони це роблять? -

Запам’ятай! Соціальне середовище — це люди, які тебе оточують.

— Наше здоров’я залежить від стосунків з іншими людьми. Непорозуміння, сварки, бійки псують настрій і завдають шкоди здоров’ю, а турбота, любов і повага дарують радість людського спілкування і зміцнюють здоров’я.

Робота в парі

  • Давай обговоримо прислів’я: «Без вірного друга велика туга»;

«В лиху годину взнаєш вірну людину».

Запам’ятайте! Дружба потребує взаємної поваги і турботи.

 

10. Рефлексія.

Бесіда

— Які фактори впливають на формування здоров’я?

— Наведіть приклади чинників, що впливають на здоров’я.

— Що найбільше впливає на здоров’я людини?

— Якими є екологічні особливості природи вашої малої батьківщини?

— Які місця у природі сприяють відновленню здоров’я?

— Який висновок кожен з вас зробив для себе?

 

11. Домашнє завдання.

docx
Пов’язані теми
Психологія, Розробки уроків
Інкл
Додано
13 липня
Переглядів
67
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку