Мета На основі практичних дій з предметами розкрити утворення нуля, визначити його місце в натуральному ряді чисел. Вправляти в порівнянні чисел, написанні цифри 0. Формувати вміння складати і розв'язувати приклади на додавання і віднімання. Розвивати мислення, увагу, кмітливість, дрібну моторику руки. Формувати позитивне ставлення до навчання. Виховувати любов до природи, бережливе ставлення до неї.
3. Гра «мовчанка» Три веселих киці грались на травиці. Мурчик теж до них підбіг. Скільки кошенят усіх?(4) Гнав Івась телят до річки. Сім бичків і три телички. Хай вони попють води. Полічи теляток ти. (10)Їжачок по лісу йшовсім грибочків там знайшов. Бачить:ще один стирчить !Скільки разом полічіть. (8)У Наталі 2 іриски і 4 барбариски. Порахуйте швидше їх, цих цукерочок смачних . (6)
ІV. Оголошення теми та мети уроку. Сьогодні ми розкриємо утворення нуля, визначити його місце в натуральному ряді чисел. Будемо вправлятися в порівнянні чисел, написанні цифри 0. Також продовжимо складати і розв'язувати приклади на додавання і віднімання. Будемо розвивати мислення, увагу, кмітливість, дрібну моторику руки. А ще будемо працювати на позитиві, щоб отримати знання та задоволення від уроку.