Одержуємо число 0. Віднімаємо рівні числа. Конспект уроку математики1 клас Несватківська філія КЗ “Олександрівський ліцей №2”Вчитель: Жабокрицька Н. В
Номер слайду 2
Мета На основі практичних дій з предметами розкрити утворення нуля, визначити його місце в натуральному ряді чисел. Вправляти в порівнянні чисел, написанні цифри 0. Формувати вміння складати і розв'язувати приклади на додавання і віднімання. Розвивати мислення, увагу, кмітливість, дрібну моторику руки. Формувати позитивне ставлення до навчання. Виховувати любов до природи, бережливе ставлення до неї.
Номер слайду 3
І. Оргмомент. Продзвенів уже дзвінок,Він покликав на урок. Тож і ми часу не гаєм. Наш урок розпочинаєм .
ІІ. Усний рахунок1. Гра «Хто швидше? (картки)-Розташуйте числа у порядку зростання від найменшого до найбільшого-Розташуйте числа у порядку спадання від найбільшого до найменшого
Номер слайду 6
2. «Назви сусідів»
Номер слайду 7
3. Гра «мовчанка» Три веселих киці грались на травиці. Мурчик теж до них підбіг. Скільки кошенят усіх?(4) Гнав Івась телят до річки. Сім бичків і три телички. Хай вони попють води. Полічи теляток ти. (10)Їжачок по лісу йшовсім грибочків там знайшов. Бачить:ще один стирчить !Скільки разом полічіть. (8)У Наталі 2 іриски і 4 барбариски. Порахуйте швидше їх, цих цукерочок смачних . (6)
Номер слайду 8
4. «Побудуй вежу»3+4 10-7 8+1 2+2 6-5 94713
Номер слайду 9
Перевірка3+4 10-7 8+1 2+2 6-5
Номер слайду 10
Каліграфічна хвилинкаhttps://www.youtube.com/watch?v=-zg8l. ETVv. EU
Номер слайду 11
ІІІ. Мотивація навчальної діяльностіРобота з роздатковим матеріалом. Поклаліть перед собою 6 камінців ... А тепер приберіть їх…Що сталося?
Номер слайду 12
ІV. Оголошення теми та мети уроку. Сьогодні ми розкриємо утворення нуля, визначити його місце в натуральному ряді чисел. Будемо вправлятися в порівнянні чисел, написанні цифри 0. Також продовжимо складати і розв'язувати приклади на додавання і віднімання. Будемо розвивати мислення, увагу, кмітливість, дрібну моторику руки. А ще будемо працювати на позитиві, щоб отримати знання та задоволення від уроку.
Номер слайду 13
V. Вивчення нового матеріалу1. Пояснення Нуль утворюється при відніманні числа самого від себе При лічбі нулю дісталось. Не багато і не мало,І не рідко, і не густо. Нуль – ніщо, ніскільки,пусто!Хай же знає вся малеча: Нуль – це просто порожнеча.
Перегляд розвиваючого відео А звідки беруться фрукти і овочі? Хто нам все це дає?https://www.youtube.com/watch?v=eo. S3h. ARe. Wh. U
Номер слайду 17
3. Місце нуля у ряді чисел.- Як ви гадаєте, де повинно стояти число 0?- Число 0 знаходиться перед 1.- Назвіть сусідів числа 1.?-
Номер слайду 18
4. Казка про 0https://www.youtube.com/watch?v=8 X8slu. Js. FQg
Номер слайду 19
5. Робота за підручником с49 №5
Номер слайду 20
6. Порівняй числа
Номер слайду 21
VІ. Підсумок уроку“Продовж речення”Сьогодні я дізнався (лася)…Мені сподобалося…Мені було важко…Наступного разу хотів (ла) би…
Номер слайду 22
Номер слайду 23
Вправа “Релаксація”Природа дає нам надзвичайно багато : їжу,воду, одяг. А ще вона заспокоює , надихає та дарує насоду від її неймовірної краси https://www.youtube.com/watch?v=75 XFn. RGG7z. Q&t=1s