Урок на тему: "Числові рівності та нерівності. Задачі на збільшення та зменшення числа на кілька одиниць."

Про матеріал
Мета даного уроку вчити розрізняти числові рівності і нерівності, читати й записувати їх; розвивати обчислювальні навички; формувати вміння порівнювати числа, використовуючи знаки «більше», «менше», «дорівнює»; розвивати довільну увагу, уяву, логічне мислення; виховувати інтерес до предмета.
Перегляд файлу

 

 

Математика

Тема. Числові рівності та нерівності. Задачі на збільшення та зменшення числа на кілька одиниць.

Мета: вчити розрізняти числові рівності і нерівності, читати й записувати їх; розвивати обчислювальні навички; формувати вміння порівнювати числа, використовуючи знаки «більше», «менше», «дорівнює»; розвивати довільну увагу, уяву, логічне мислення; виховувати інтерес до предмета.

Обладнання:  мультимедійна презентація, цеглинки LEGO, таблиці для розв’язування задач, матеріал для роботи в парах.

Хід уроку

I.  Організаційна частина.

Станьте, діти, всі рівненько,

Усміхніться ви гарненько.

Пісню заспівав дзвінок

Вас покликав на урок.

Діти, я рада вас вітати на нашому уроці.

      -Чи всі готові до уроку?

-Щоб для кожного з вас урок пройшов немарно, щоб отримали знання  на урок візьмемо:

У – уважність

Р – розум

О – організованість

К – кмітливість

1.Робота з LEGO.

А зараз ми усі разом покажемо з яким настроєм ми сьогодні прийшли на урок.

                У кожного з вас є на парті цеглинки, оберіть і покажіть ту цеглинку, яка відповідає кольору смайлика, який відповідає вашому настрою.

  •  Ось який настрій у мене.(цеглинка зеленого кольору)
  • А який настрій у вас?

http://t1.ftcdn.net/jpg/00/67/57/66/240_F_67576630_IJ3sZ7CgrzXWq5H95R4upYXkNsmQI9LQ.jpg 

 

 

- Я хочу, щоб хороший настрій у вас не змінився до кінця уроку, а  навпаки збільшився.

 -Наприкінці  уроку перевіримо, чи змінився ваш настрій.

 

Встало сонечко давно,

Зазирнуло у вікно.

На урок час поспішати

Математику вивчати.

  •       Сьогодні у нас незвичайний урок. До нас у гості завітало Сонечко, але воно засмучене, бо його промінчики затулили сніжинки.
  •       Скажіть мені, як називається день, коли Сонечко затуляють сніжинки? (Похмурий)
  •       А який у нас сьогодні день?                         
  •       А до якої природи належить Сонце, сніг? ( До неживої)
  •       Так, а чому? ( Бо вони не можуть рости, дихати, живитися, розмножуватися та народжуватися.)
  •       Я з вами цілком згодна.
  •       Так от, щоб Сонечко знову засяяло своїми веселими промінчиками нам треба виконати всі завдання,які підготували нам сніжинки.

ІІ. Актуалізація опорних знань учнів.

Отже не будемо гаяти часу і дізнаємося про перше завдання.

  1. Математична розминка.

Усний рахунок

  1. Гра «Назви сусідів чисел»
  • Давайте коту Леопольду допоможемо наловити рибки.
  1. Гра «Віднови числовий ряд»
  •       Я бачу, що ви вмієте рахувати, тому знімаю першу сніжинку.

4.Каліграфічна хвилинка

 Наступна сніжинка пропонує вам продемонструвати як ви гарно   навчилися писати цифри.

  •       Пишемо в рядочок  цифри 3
  •       Молодці! Сміливо можна знімати другу сніжинку.

ІІІ. Повідомлення теми і мети уроку.

― Сьогодні на уроці математики ми навчимося розрізняти числові рівності і нерівності. Вам уже відомі знаки «<», «>» або «=». Ми будемо вчитися записувати числові  рівності та нерівності,  розв’язувати приклади та задачі, а також виконувати багато цікавих завдань і покажемо Сонечку і сніжинкам як ми можемо швидко працювати на уроці.

           ІV. Вивчення нового матеріал

1.Порівняння чисел

  •       Сонечко вже повеселішало, але ще залишилося багато хмаринок. Отже наступне завдання порівняти числа записані на дошці.

 

  1. .. 4       2 .. 2       4 .. 9      8 .. 6      10 .. 7     5.. 5   

-Розумнички! Ми з Сонечком дуже задоволені вашими результатами.

Знімаю наступну сніжинку.

                                                          Фізхвилинка.

Багато завдань ми встигли зробити,

Тому прийшов час нам відпочити.

V. Закріплення вивченого матеріалу.

1.Робота в парах.

Складання і записування нерівностей в зошити

2.Робота в зошитах. Запис і розв’язування прикладів.

А зараз на прохання наступної сніжинки ми попрацюємо з нашими цеглинками лего. За допомогою цеглинок лего ми складемо і розв’яжемо приклади на додавання.

  • Покладіть на парту  3 цеглинки, а потім ще 2 цеглинки. Скільки всього стало цеглинок? (5)
  • Чому? (тому що 3+2=5)
  • Давайте запишемо у зошит цей приклад.
  • А тепер прочитаємо. 3+2=5
  • А ще як можемо прочитати? Перший доданок 3, другий доданок 2, сума 3, або сума чисел 3 і 2 дорівнює 5.
  • Покладіть на парту  5 цеглинок, а потім ще 1 цеглинку. Скільки всього стало цеглинок? (6)
  • Покладіть на парту  3 цеглинки, а потім ще 3 цеглинки. Скільки всього стало цеглинок? (6)

Сніжинка задоволена вами і я її знімаю. Знімаємо  сніжинку.

2. Розвязування задач за таблицями                                                                                2. Гра називається «Не помились»

Наступна сніжинка хоче з нами погратися.

  Для цього ви повинні викладати на своїх партах цеглинки лего уважно слухаючи   завдання.

  •       Візьміть цеглинку такого кольору який колір у сонечка.
  •       Зверху поставте цеглинку кольору неба.
  •       А тепер цеглинку кольору апельсина.
  •       Зверху поставте цеглинку кольору травички.
  •       Потім   цеглинку кольору помідора.
  •       І остання цеглинка кольору моря.
  •       А зараз порахуйте скільки цеглинок ви зібрали разом. (6)

 

-Сніжинка задоволена вами і я її знімаю.

  •       У класі стає все світліше, бо ми з вами дуже плідно працюємо, виконуючи завдання сніжинок.
  •       От і з проханням цієї сніжинки ви впоралися. Тож можна її знімати.
  1. Робота з геометричним матеріалом. Геометричний сніговичок.

- Чи любите ви зиму?

-Чому?

-Що ви любите робити взимку?

    Чудово! Можна знімати останню сніжинку.

 - Як же гарно стало в нашім класі! Як ясно засвітило наше Сонечко!

 Воно вам щиро дякує за роботу на уроці, за звільнення від сніжинок, що заважали йому сяяти.

    Давайте розповімо йому що ми сьогодні вивчили нового?

VІ. Підсумок уроку.  Рефлексія.

1.Заключна бесіда.

- А зараз ми усі разом покажемо з який настрій  в кінці  уроку.

Перешкоди подолали,

Всі ви добре працювали,

На уроці відповідали.

Тож скажу вам у кінці:

Першокласники мої-молодці!

 

 

 

 

 

 

 

doc
Пов’язані теми
Математика, 1 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
5 березня 2023
Переглядів
410
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку