Математика
Тема. Числові рівності та нерівності. Задачі на збільшення та зменшення числа на кілька одиниць.
Мета: вчити розрізняти числові рівності і нерівності, читати й записувати їх; розвивати обчислювальні навички; формувати вміння порівнювати числа, використовуючи знаки «більше», «менше», «дорівнює»; розвивати довільну увагу, уяву, логічне мислення; виховувати інтерес до предмета.
Обладнання: мультимедійна презентація, цеглинки LEGO, таблиці для розв’язування задач, матеріал для роботи в парах.
Хід уроку
I. Організаційна частина.
Станьте, діти, всі рівненько,
Усміхніться ви гарненько.
Пісню заспівав дзвінок
Вас покликав на урок.
Діти, я рада вас вітати на нашому уроці.
-Чи всі готові до уроку?
-Щоб для кожного з вас урок пройшов немарно, щоб отримали знання на урок візьмемо:
У – уважність
Р – розум
О – організованість
К – кмітливість
1.Робота з LEGO.
А зараз ми усі разом покажемо з яким настроєм ми сьогодні прийшли на урок.
У кожного з вас є на парті цеглинки, оберіть і покажіть ту цеглинку, яка відповідає кольору смайлика, який відповідає вашому настрою.
- Я хочу, щоб хороший настрій у вас не змінився до кінця уроку, а навпаки збільшився.
-Наприкінці уроку перевіримо, чи змінився ваш настрій.
Встало сонечко давно,
Зазирнуло у вікно.
На урок час поспішати
Математику вивчати.
ІІ. Актуалізація опорних знань учнів.
Отже не будемо гаяти часу і дізнаємося про перше завдання.
Усний рахунок
4.Каліграфічна хвилинка
Наступна сніжинка пропонує вам продемонструвати як ви гарно навчилися писати цифри.
ІІІ. Повідомлення теми і мети уроку.
― Сьогодні на уроці математики ми навчимося розрізняти числові рівності і нерівності. Вам уже відомі знаки «<», «>» або «=». Ми будемо вчитися записувати числові рівності та нерівності, розв’язувати приклади та задачі, а також виконувати багато цікавих завдань і покажемо Сонечку і сніжинкам як ми можемо швидко працювати на уроці.
ІV. Вивчення нового матеріал
1.Порівняння чисел
-Розумнички! Ми з Сонечком дуже задоволені вашими результатами.
Знімаю наступну сніжинку.
Фізхвилинка.
Багато завдань ми встигли зробити,
Тому прийшов час нам відпочити.
V. Закріплення вивченого матеріалу.
1.Робота в парах.
Складання і записування нерівностей в зошити
2.Робота в зошитах. Запис і розв’язування прикладів.
А зараз на прохання наступної сніжинки ми попрацюємо з нашими цеглинками лего. За допомогою цеглинок лего ми складемо і розв’яжемо приклади на додавання.
Сніжинка задоволена вами і я її знімаю. Знімаємо сніжинку.
2. Розвязування задач за таблицями 2. Гра називається «Не помились»
Наступна сніжинка хоче з нами погратися.
Для цього ви повинні викладати на своїх партах цеглинки лего уважно слухаючи завдання.
-Сніжинка задоволена вами і я її знімаю.
- Чи любите ви зиму?
-Чому?
-Що ви любите робити взимку?
Чудово! Можна знімати останню сніжинку.
- Як же гарно стало в нашім класі! Як ясно засвітило наше Сонечко!
Воно вам щиро дякує за роботу на уроці, за звільнення від сніжинок, що заважали йому сяяти.
Давайте розповімо йому що ми сьогодні вивчили нового?
VІ. Підсумок уроку. Рефлексія.
1.Заключна бесіда.
- А зараз ми усі разом покажемо з який настрій в кінці уроку.
Перешкоди подолали,
Всі ви добре працювали,
На уроці відповідали.
Тож скажу вам у кінці:
Першокласники мої-молодці!