Тема : число і цифра 17.
Мета навчальна:навчити учнів утворювати число 17, дати поняття складу числа 17 – 1 дес. 7 од. вдосконалити вміння складати приклади на додавання;
розвиваюча:розвивати увагу мислення, графічні навички;
виховна: виховувати навички охайного запису роботи в зошиті.
Перебіг уроку
І. Організаційний момент
ІІ. Актуалізація знань учнів.
Усна лічба а)Числові ряди від 10 до 16 від 16 до 1.
б) рахунок від 10 до 15.
в) сусіди чисел 10, 15, 11.
г) числа на 1 більші 9,14,11,12.
Гра «Хто швидше» 14+2 10+2 16-3 10-2 10+1 15-4
На лічильному матеріалі
а) викласти 10 чашечок
Яке число утвориться якщо добавити ще 2, 3.
До 6 паличок покласти 1 десяток
ІІІ. Повідомлення теми і мети уроку.
Прочитай: сім- на-дцять.
Робота в зошитах (записати ряд числа 17)
Порахуй скільки цукерок і склади приклад
10
|
+
|
7
|
=
|
17
|
16 |
+ |
1 |
= |
17 |
Записати склад числа 17.
Робота з підручником ст..49
Задача. У Лесі 10 копійок, а в Сергійка 7 копійок. Скільки копійок у Лесі і Сергійка разом?
Розв’язання
10+7 =17
Відповідь : Разом у Лесі і Сергійка 17 копійок..
Порівняння чисел.1,2 стовп. Ст..49 №7
Геометричний матеріал
(накреслити відрізок 7 см)
ІV. Підсумок
Задачі вірші. Котенят двох хлопчик взяв, молока їм в мисці дав.
Вісім в кошику сидять.
Їсти хочуть та нявчать.
Годувати треба всіх
Скільки разом буде їх?
2+8=10
У живім куточку в школі десять рибок у воді,
Ще сім рибок дасть Микола.
Скільки буде риб тоді?
10+7=17
Гра «допиши цифру»
2 5 8 9 10
V.Домашнє завдання:рахунок до 17 і назад.