Урок «Число і цифра 3»

Про матеріал
Тема: число і цифра три. Мета: освітня: формувати знання дітей про число і цифру три, вміти називати числа від 1 до 10, від 10 до 1, визначати місце числа в числовому ряді, використовувати порядкову лічбу, писати цифру три та співвідносити число з предметною множиною, знаходити серед геометричних фігур трикутник та предмети подібні до нього за формою, викладати трикутник з паличок; розвивальна: розвивати практично-дійове, наочно-образне мислення, емоційно-рухово-образну пам’ять, просторове сприймання, тактильні відчуття; корекційна: коригувати мислення, пам'ять, слух, увагу, мовлення, дрібну моторику рук; виховна: виховувати самостійність, вміння слухати, поважати один одного Формування трудових компетентностей: володіння державною мовою: вміння висловлювати свої думки та давати відповіді на поставленні запитання (в межах мовленнєвих можливостей); математична компетентність: використовувати знання чисел, цифр, лічби предметів, геометричних фігур (в межах пізнавальних можливостей) в особистому і суспільному житті); компетентності у галузі природничих наук: вміння спостерігати за змінами в природі, за оточуючим світом та використовувати дані знання; інформаційно-комунікаційна компетентність: опанування елементарними основами цифрової грамотності, вміння писати вивчені цифри та використовувати їх в спілкуванні, та різних життєвих ситуаціях; навчання впродовж життя: опанування життєво необхідними базовими уміннями і навичками, що сприятимуть подальшій соціальної адаптації та інтеграції в суспільство. Тип уроку: комбінований Обладнання: календар погоди, геометричні фігури, трикутник, дидактичні ігри, лічильні палички, таблиці, роздатковий матеріал Словникові слова: три, третій, трикутник, кружляє, потяг Очікувальні результати: інтерес до уроку, слухати завдання вчителя і намагатися його виконувати, працювати з зошитом та наочністю, виходити до дошки, знати вивчені числа та співвідносити їх з цифрою і предметною множиною, рахувати в межах 10 та відновлювати числовий ряд, розпізнавати геометричні фігури та називати їх, вміння співпрацювати в колективі та спілкуватися. Хід уроку І. Самовизначення до діяльності 1. Залучення дітей до діяльності 1.1 Ранкове коло 1.2. Організація робочого місця 2. Виділення змістової зони 2.1. Хвилинка спостереження Робота з календарем погоди ІІ. Актуалізація знань, умінь і навичок, достатніх для «відкриття» нових знань 1. Рахунок чисел від 1 до 10, від 10 до 1. 2. Гра «Назви число» ( Вчитель показує числа на дошці, а діти – називають) 3. Гра «Я називаю, ти показуєш» ( Вчитель називає число, а діти показують на числовому ряді) 4. Гра «Назви числа по порядку» (Подув сильний вітер і закружляв листочки. Потрібно назвати числа від одного до десяти і показати) 5. Гра « Потяг» (Виставити вагони по порядку, використовуючи порядкову лічбу) 6. Гра «Порахуй предмети» ( Та знайди відповідне число) ІІІ. Постановка навчальної проблеми 1.Повідомлення теми і мети уроку 2.Знайомство з числом і цифрою три IV. Відкриття нового 1. Гра «На що схожа цифра» 2. Гра «Знайди цифру три» 3. Фізхвилинка для рук 4. Способи написання цифри три (на дошці мокрою ганчіркою, крейдою, у повітрі кистями рук) 5. Написання цифри три в зошитах (за допомогою вчителя) 6. Гра «Впізнай фігуру» До нас в гості завітав пан Трикутник 7. Склади трикутник з паличок V. Первинне закріплення 1. Обведи геометричну фігуру. Знайди предмети за формою VІ. Самостійна та індивідуальна робота із самоперевіркою 1. Гра «Вкажи кількість» (З’єднати предметну кількість і число) VІ. Рефлексія діяльності на уроці Фізхвилинка проводиться в залежності від втоми учнів
Перегляд файлу

 

Спеціальна загальноосвітня школа «Надія» м.Києва

 

 

 

 

Конспект уроку з  математичної освітньої галузі, реалізований через предмет  математики на тему «Число і цифра 3»

(відповідає календарно-тематичному плану  22.11.2022р.)

Розроблений і проведений з учнями  1-В класу,  за

ТИПОВОЮ ОСВІТНЬОЮ ПРОГРАМОЮ ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ

ДІТЕЙ З ПОРУШЕННЯМИ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОГО РОЗВИТКУ, вчителем-дефектологом Шаховою Галиною Василівною

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2022-2023 н.р.

 

 

 

Тема: число і цифра три.

Мета:

освітня: формувати знання дітей про число і цифру три, вміти називати                    числа  від 1 до 10, від 10 до 1, визначати місце числа в числовому                 ряді,   використовувати порядкову лічбу, писати цифру три та                 співвідносити   число з   предметною множиною, знаходити серед                 геометричних фігур   трикутник та предмети подібні до нього за                   формою, викладати   трикутник з паличок; розвивальна: розвивати практично-дійове, наочно-образне мислення,                   емоційно-рухово-образну пам’ять, просторове сприймання,                   тактильні відчуття; 

корекційна: коригувати мислення, пам'ять,  слух, увагу, мовлення, дрібну                 моторику рук;  

 виховна: виховувати  самостійність, вміння слухати, поважати один одного Формування трудових компетентностей:  володіння державною мовою: вміння висловлювати свої думки та давати відповіді на поставленні запитання (в межах мовленнєвих можливостей);  математична компетентність: використовувати знання чисел, цифр, лічби предметів, геометричних фігур (в межах пізнавальних можливостей)  в особистому і суспільному житті); компетентності у галузі природничих наук: вміння спостерігати за

змінами в природі, за оточуючим світом та використовувати дані знання;  

інформаційно-комунікаційна компетентність: опанування елементарними основами цифрової грамотності, вміння писати вивчені цифри та використовувати їх в  спілкуванні,  та різних життєвих ситуаціях; навчання впродовж життя: опанування життєво необхідними базовими уміннями і навичками, що сприятимуть подальшій соціальної адаптації та інтеграції в суспільство.

Тип уроку: комбінований

 

Обладнання: календар погоди, геометричні фігури, трикутник,  дидактичні                       ігри, лічильні палички, таблиці, роздатковий матеріал

Словникові слова: три, третій, трикутник, кружляє, потяг

Очікувальні результати: інтерес до уроку, слухати завдання вчителя і намагатися його виконувати, працювати з зошитом та наочністю, виходити до дошки, знати вивчені числа та співвідносити їх з цифрою і предметною множиною, рахувати в межах 10 та відновлювати числовий ряд, розпізнавати геометричні фігури та називати їх, вміння співпрацювати в колективі та спілкуватися.

Хід уроку

І. Самовизначення до діяльності

1.   Залучення дітей до діяльності

1.1     Ранкове коло

1.2     Організація робочого місця

2.   Виділення змістової зони

2.1     Хвилинка спостереження

Робота з календарем погоди

image 

ІІ. Актуалізація знань, умінь і навичок, достатніх для «відкриття» нових знань

1.     Рахунок чисел від 1 до 10, від 10 до 1.

2.     Гра «Назви число»

( Вчитель показує числа на дошці, а діти – називають)

3.     Гра «Я називаю, ти показуєш»

( Вчитель називає число, а діти показують на числовому ряді)

4.     Гра  «Назви числа по порядку»

(Подув сильний вітер і закружляв листочки. Потрібно назвати числа від одного до десяти і показати)

image 

5.     Гра « Потяг» 

(Виставити вагони по порядку, використовуючи порядкову лічбу)

image 

6.     Гра «Порахуй предмети»

( Та знайди відповідне число)

image 

ІІІ. Постановка навчальної проблеми

     1.Повідомлення теми і мети уроку

2.Знайомство з числом і цифрою три IV. Відкриття нового

1.     Гра «На що схожа цифра»

image 

2.     Гра «Знайди цифру три»  

image 

3.     Фізхвилинка для рук

4.     Способи написання цифри три (на дошці мокрою ганчіркою, крейдою, у повітрі кистями рук)

5.     Написання цифри три в зошитах (за допомогою вчителя)

6.     Гра «Впізнай фігуру»

image

До нас в гості завітав пан Трикутник

image

7.     Склади трикутник з паличок

V. Первинне закріплення

1.Обведи геометричну фігуру. Знайди предмети за формою

           image      

VІ. Самостійна та індивідуальна робота із самоперевіркою

1.Гра «Вкажи кількість»

(З’єднати предметну кількість і число)

image

 

VІ.  Рефлексія  діяльності на уроці

 

Фізхвилинка проводиться в залежності від втоми учнів

 

pdf
Додав(-ла)
Шахова Галина
Пов’язані теми
Математика, Розробки уроків
Інкл
Додано
4 квітня 2023
Переглядів
867
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку