Урок з математики "Табличне множення і ділення "

Про матеріал
Тема: Табличне множення і ділення. Мета: Закріплювати знання,навички табличного множення і ділення; удосконалювати вміння розв’язувати задачі, розвивати математичне мовлення, увагу, пам'ять ; сприяти вихованню активності, любові до математики.
Перегляд файлу

                                      Математика   5  клас.

 Тема: Табличне  множення  і  ділення.

Мета: Закріплювати знання,навички табличного множення і ділення; удосконалювати вміння розв’язувати задачі, розвивати математичне мовлення, увагу, пам'ять ; сприяти вихованню активності, любові до математики.

                                   Хід    уроку.

І.Вступ.

Організація та підготовка учнів до уроку.

  • Горобці зерно клювали

І зернинки рахували.

320, вже наїлись,

А ще 200 залишилось.

Може, ми полі чим їх?

Скільки зерняток усіх? (520)

 

  • На городі в нас синиці

Рахували полуниці.

Спочатку 300 штук було,

Та 45 зібрав Павло.

А скільки ще там полуниць?

Важка задача для синиць!(255)

Хвилинка каліграфії.

  • Запишіть сьогоднішню дату.
  • Поміняйте місцями цифри, запишіть утворене число.
  • Запишіть суму цих цифр.
  • Запишіть різницю цих цифр.
  • Складіть із цими цифрами двоцифрові числа, не повторюючи цифри.
  • Прочитайте утворений запис.
  • Заокругли до десятків дані числа.
  • Дане число розбийте на розрядні доданки.

ІІ. Робота з підручником.

1). Розв’язати задачу.

За три дні дівчинка прочитала 27 сторінок. Скільки сторінок вона прочитає за тиждень, якщо читатиме однакову кількість сторінок щодня?

  1. 27: 3 = 9( сторінок за один день)
  2. 9 х 7 =63 ( сторінки  прочитає за тиждень)

2). Виконати завдання на порівняння.

 2 х 3 х 4….4 х 3 х 2                         9 х  2 х 4….3 х 5 х 9

48 : 8 х 2…27 : 3 х 9                       72 : 8 х 2…35 : 7 х 4

3). Розв’язати приклади.

420 – 81 : 9 =                                  16 : (2 х 4 )=

56 6 7 + 623 =                                (658 – 654) х 4 =

45 : 9 + 295 =                                 (864 – 858) х 3 =

18 : ( 420 – 411) =                          48 : 8 + 426 =

  1. Математичний диктант.
  • Перший множник 8, другий – такий самий.

       Чому дорівнює добуток?(64)

  • Знайди третину від  21 см .( 7 см)
  • 1 троянда коштує 9 гривень. Тато купив 5 троянд для мами. Скільки грошей він витратив за цей букет? ( 9 х 5 = 45 (грн.))
  • 12 стрічок у Марічки,

Втричі менше у сестрички.

Скільки стрічок

В обох сестричок?( 12 : 3 + 12 =16(с.)).

ІІІ. Домашнє завдання.     

Задача № 39 ст. 68.

ІV. Підсумок  уроку.

Оцінювання знань учнів.

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Тищук Оксана
Пов’язані теми
Математика, Розробки уроків
Додано
5 квітня 2023
Переглядів
168
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку