7 квітня о 18:00Вебінар: Інтернет-середовище для професійного розвитку вчителів математики

Урок "Число та цифра 8. Склад числа 8"

Про матеріал
Мета уроку: - знайомити учнів з утворенням числа 8 і цифрою 8; - навчити писати цифру 8; - удосконалювати знання учнів про склад чисел; - розвивати кмітливість, уважність; - виховувати акуратність, старанність.
Перегляд файлу

Тема: Число та цифра 8. Склад числа 8.

Мета:

Ознайомити учнів з утворенням числа 8 і цифрою 8;

навчити писати цифру 8;

удосконалювати знання учнів про склад чисел;

розвивати кмітливість, уважність;

виховувати акуратність, старанність.

 

Хід уроку.

І. Організація класу

Встаньте, діти, усміхніться

І до сонця потягніться,

До сусіда поверніться,

Один одному всміхніться.

  • Сьогодні на уроці нас чекає багато цікавої роботи. Виберіть, будь ласка, за допомогою зображень – смайликів свій настрій до роботи.

(додаток 1)

ІІ. Актуалізація опорних знань.

Усний рахунок

  • Діти, трапилась біда. Злий чарівник зачарував ліс. Усі звірі зникли. Ми повинні їм допомогти та повернути їх додому. Допоможемо врятувати звірят?

Вправа «Мікрофон»

  • Які звірі живуть у лісі?
  • Як можна допомогти їм у різні пори року?
  • А ось і наші тварини.

(додаток 2)

Вправа «Незакінчене речення»

  • Першим стоїть …
  • Третім стоїть …
  • Зайчик стоїть …
  • Білочка стоїть …

Віршовані задачі.

Ішов їжак, знайшов буряк.

Знайшов ще шість

З сім'єю з'їсть.

Ну, то скільки буряків

Усього у їжаків?                           (1+6=7)

 

 У лісочку на горбочку.

 Вдень з'явились два грибочки.

А під вечір знову п'ять.

 Хто зумів порахувать?             (2+5=7)

Три грибочки білка швидко

 Понесла в своє дупло

А у ньому зберігалось

 Чотири грибочки вже давно

 А тепер скажіть ви нам:

Скільки всіх грибочків там? (3 +4= 7)

 

Гра «Математичний струмочок»

 

Пригадування складу числа 7

 У дітей на партах лежать картки з цифрами.

Діти виходять з ними до дошки.

Кожний із учнів повинен знайти свою пару, щоб сума чисел склала 7.

(додаток 3)

Ми повернули їжака до лісу. Він нам дуже вдячний.

Фізкультхвилинка

 «Ходить білочка по ліci»

Ходить білочка по лісі ,

 - По високому, густому,

По зеленому, рясному.

(Діти  ходять по кімнаті, простягають руки вперед, розводять в сторони, слідкують поглядом ).

 В неї стежечок багато:

 По землі i по деревах.

Справа стежечка - до зірки,

Зліва  стежечка до шишки,

3заду стежечка - до горішка.

(Biдводять руку у загадану  сторону, слідкують поглядом,повертаються назад,  простягають руки вперед,слідкують поглядом).

(додаток 4)

ІІІ. Оголошення теми, мети уроку.

Створення проблемної ситуації.

 -До їжачка в гості прийшло 7 друзів. А якщо ми порахуєм ще й їжачка, то скількизвірів буде? Як отримали   8?

IV. Вивчення нового матеріалу.

Пояснення вчителя.

(вчитель демонструє малюнки, предмети схожі на цифру).

(додаток 5)

-Виконуючи наступне завдання, ми повернемо до лісу i нашу чарівну білочку.

Цифра вісім - два кільця

 Без початку і кінця.

Bicім пелюсток у квітки.

Вісім в кубика вершин.

Вже о восьмій учні в школі,

Не порушують режим.

Припиняйте, друзі, Галас!

Цифру вісім  пишем зараз.

Хвилинка каліграфії.

Починаєм чаклувати…

 Biciмку, як два писати.

Біля нижньої лінії

Хвостик назад закругляємо

 I обидва кінці

Дуже вправно з'єднаємо.

(додаток 6)

Робота в парах.

Моделювання на фішках доміно складу числа 8.

-Тепер час повертати до лісу  i зайчика. Що допомагає  зайчику врятуватися взимку від небезпеки?

А в літку?

-Розгляньте плитки доміно. Знаючи, що сума кружків повинна дорівнювати восьми, домалюйте кружечки.

(додаток 7)

 

Узагальнення виконаної роботи.

-Дітки, зробіть висновок, як можна отримати 8?

-Зайчик щиро дякує вам за роботу. Але у нас ще є лисичка, яка теж сумує за будинком. Виконуючи це завдання  ми допоможемо ще і їй.

Робота з геометричним матеріалом.

 Попрацюймо з геометричним матеріалом. Необхідно  з поданих  у конверті геометричних фігур скласти макет «людини», яка буде охороняти природу. І більше не дозволить  чарівнику  кривдити тварин.

(додаток 8)

Робота в парі.

- Які геометричні  фігури ви використали i в якій  кількості?

 -Порівняйте свого геометричного чоловічка зі складеним на дошці. Яких фігур у вас не вистачає і скільки?

Ось наша лисичка теж вдома.

V. Підбиття підсумку уроку. Рефлексія.

Гра «Так / ні? »

Я вважаю, що 8 стоїть після 7.

 Я вважаю, що 8 більше 7.

 Я вважаю, що чотирикутник має 3 сторони, 3 вершини.

Я вважаю, що 8 більше  0.

Вчитель.  Діти, всі завдання розв'язали,

Перешкоди подолали

 Тож мерщій, часу не гайте,

Що робили  - пригадайте.

-Що було цікавим?

-Що корисного для себе ви дізналися на уроці?

-Діти, чи допомогли наші знання з математики врятувати звірів?

-Просигналізуйте свій настрій  смайликами у кінці  уроку. Поясніть

doc
Пов’язані теми
Математика, 1 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
12 лютого
Переглядів
119
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку