Урок "Числовий відрізок. Задачі на знаходження суми. Робота з іменованими числами. Перетворення іменованих чисел"

Про матеріал
Урок "Числовий відрізок. Задачі на знаходження суми. Робота з іменованими числами. Перетворення іменованих чисел" за підручником Н.Листопад
Перегляд файлу

Числовий відрізок. Задачі на знаходження суми. Робота з іменованими числами. Перетворення іменованих чисел

 

Мета: познайомити учнів з числовим відрізком; вчити учнів розв’язувати задачі на знаходження частини від числа та задачі на знаходження суми; розвивати логічне мислення; виховувати уважність, самостійність, інтерес до математики.

Обладнання: мультимедійний  набір.

 

Хід уроку

І. Організаційний момент

Ось і дзвоник дав сигнал,

Працювати час настав.

Тож і ми часу не гаймо

І урок розпочинаймо!

ІІ. Актуалізація опорних знань

2. 1. Перевірка домашнього завдання

2.2. Хвилинка каліграфії

- Правопис цифри 5.

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності

3.1. Усна лічба

- Обчислюємо вирази по черзі. 

IV. Повідомлення теми уроку

-  Сьогодні ми попрацюємо з числовим відрізком та продовжимо розв’язувати задачі на знаходження частини від числа.

V. Вивчення нового матеріалу

5.1. Робота над вправою (с. 47 № 284)

- Розгляньте числовий відрізок. Виберіть числа, що діляться на 6. Доведіть свій вибір за допомогою дії множення.

5.2. Робота над вправою (с.47 № 285)

- Знайдіть значення виразу (15 + 9) : с, якщо с = 3, с = 6, с = 1, с =4.

5.3. Робота над задачею (с. 47 № 286)

Аналіз задачі за питаннями вчителя, складання короткого запису.

(Розв’язання учні записують у зошит)

Розв’язання:

1) 22+13 = 35(грн.) – вартість покупки

2) 35 : 5 = 7 (к)

Відповідь: тато подав касирові 7 купюр.

5.3. Робота над рівняннями (с.47 № 287)

- Як називаються числа при додаванні?

- Як знайти невідомий доданок?

- Як називаються числа при діленні?

- Як знайти невідомий дільник?

- Як знайти невідоме ділене?

5.4. Робота над задачею (с.47 № 288)

Скласти рівняння за умовою задачі і розв’язати їх.

Фізкультхвилинка

5.5. Робота над задачею (с.48 № 289)

Аналіз задачі за питаннями вчителя, складання короткого запису.

(Розв’язання учні записують у зошит)

Розв’язування:

1) 40 : 5 = 8 (ц) – відвезли в магазин

2) 40 – 8 = 32 (ц)

Відповідь: у сховищі залишилося 32 ц яблук.

VІ. Закріплення вивченого матеріалу

6.1. Робота над задачею (с48 № 290)

Аналіз задачі за питаннями вчителя, складання короткого запису.

(Розв’язання учні записують у зошит)

Розв’язування:

1)  4 х 6 = 24 (т) – всього купив хлопчик

2) 24 : 3 = 8 (т) – пригостив членів гуртка

3) 24 – 8 = 16 (т) – залишилося

4) 16 : 8 = 2 (т)

Відповідь: кожному другові дісталося по 2 тістечка.

6.2 Робота над вправою (с.48 № 291)

Віднови рівності

6.3. Робота над вправою (с.48 № 292)

- Що більше: ¼ доби чи 1/3 доби?

- На скільки годин більше?

VІІ. Підсумок уроку

7.1. Рефлексія

- На уроці я дізнався…

- На уроці я навчився …

- Мені було важко …

VІІІ. Домашнє завдання

с.48 № 293, 294

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 3 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
10 грудня 2020
Переглядів
2149
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку