Урок " Читання чисел у межах 1000"

Про матеріал
Урок математики до підручника М.Козак, О.Корчевської. Мета: учити читати трицифрові числа; розвивати вміння розв’язувати задачі на знаходження четвертого пропорційного, розвивати мовлення, мислення, пам’ять; виховувати прагнення навчитися швидко виконувати обчислення.
Перегляд файлу

Тема. Читання чисел у межах 1000.

Мета: учити читати трицифрові числа; розвивати вміння розв’язувати задачі на знаходження четвертого пропорційного, розвивати мовлення, мислення, пам’ять; виховувати прагнення навчитися швидко виконувати обчислення.

Засоби навчання: підручник, презентація, набір демонстраційного матеріалу, картки.

Хід уроку

I. Організація класу.

Налаштування на роботу

-Хто мене чує, плесніть в долоньки.

-Хто мене бачить, підморгніть лівим оком.

-Хто готовий до роботи, підніміть праву руку.

II. Повторення вивченого матеріалу.

1. Перевірка д/з (цеглинки Lego).

Задача 456.

-На скільки дій задача? Назвіть відповідь і пояснення до першої дії.  (Відповідь правильна - зелена цеглинка.)

 –Що знайшли 2 дією? –Прочитайте відповідь. Підніміть відповідну цеглинку.

2. Мотивація навчальної діяльності.

Каліграфічна хвилинка “Шифрувальник”.

-Запишіть числа у порядку зростання.

113 199 105 131 168 98 140        98 105 113 131 140 168 199

 А     И    В    Р     Н    Т   И          Т    В    А    Р    И     Н    И 

-Хто завітав до нас на урок? З ким ми будемо працювати?

- Саме сьогодні, 30 листопада, відзначається Всесвітній день домашніх тварин.

3. Усні обчислення. Нагодуй Бульку.

Загадка. Перший хто нас зустрічає…

У дворі не лове ґав,

Каже грізно: “Гав, гав, гав!”

Бачить з буди двір увесь…

Хто це, діти? Звісно, … (пес)

-Обчисліть математичний ланцюжок і нагодуй песика.

4. Математичний диктант від … Професора.

Загадка

В хаті я мишей ганяю,

Вуса ще з дитинства маю.

Запишіть число:

-яке передує числу 176.

-наступне число до числа 139.

-сусідів числа 199.

-у якому 3 сотні, 5 десятків, 1 одиниця.

-у якому 5 сотень.

III. Вивчення нового матеріалу. Повідомлення теми і мети.

1) Сьогодні ми будемо вчитися читати і записувати трицифрові числа у межах 1000. Розв’яжемо цікаві задачі і завдання від братів наших менших.

2) Робота з підручником.   

 Ця тварина любить все гризти,

 Навіть  книжки, якщо до них добереться.

 Хом’ячок пропонує нам попрацювати з підручником. с. 65.

№ 458 – колективна робота з таблицею розрядів.

– Ми навчилися лічити до двохсот. Кожне наступне число ми одержимо способом додавання до попереднього числа. Таким способом можна одержати усі трицифрові числа, але це забере багато часу. Тому будемо утворювати числа з сот., дес., од.

– Яке число на дошці я утворила?( 342)

3. Гра “Скринька для команд” ( 132, 243, 325, 314 )

Перша команда повинна дістати число та утворює його з сот, дес., од., друга команда - записати, прочитати.

4. Робота в групах. “Змагання – прочитай трицифрові числа.”

№459

5. Завдання від кролика. №460 ( 467, 609, 580, 700 )

 Як і зайчик має вушка,

 Весь пухнастий, як подушка,

 Любить моркву, капустину,

 Лагідний, немов дитина. ( кролик )

– Кролик знайшов в траві числа, а прочитати не може.

– Чому вони називаються трицифрові? Що означають цифри в записі цих чисел?

 Читання правила на с.65

  Якщо одиниці будь-якого розряду відсутні, пишемо 0.

IV. Розвиток математичних знань.

Робота із задачами.

1. Робота в групах. Задача 461. Усно.

Сергійко Гриценко разом з батьками поїхав на осінніх канікулах відпочивати. А папужку Кєшу відвезли в село до бабусі. Скільки днів залишався Кєша без свого друга, якщо канікули розпочалися 28 жовтня і завершилися 3 листопада?

Задача 462. Колективна робота.

Кєша часу не ґаяв, а допомагав бабусі і дідусю збирати сливи у саду.

Складемо задачу та розв’яжемо її.

V. Рефлекція

1) Д/з №463 ( за варіантами ), №464

2) Сьогодні на уроці я

– навчився

– зрозумів

– запам’ятав. 

docx
Пов’язані теми
Математика, 3 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
18 лютого 2022
Переглядів
704
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку