УРОК ЧИТАННЯ
Тема: “Буква Ї”. Робота з текстом “Їжачок на дачі”
Мета: Ознайомити дітей з буквою “Ї”, формувати навички читання слів з новою буквою, працювати над її звуковим аналізом, поповнити словниковий запас, навчити визначати в тексті послідовність подій, добирати слова для опису; виховувати любов та дбайливе ставлення до природи.
Тип уроку: вивчення нового матеріалу
Обладнання: картки з друкованими буквами, фішки для звукового аналізу, малюнки лісу, їжачка.
ЗМІСТ УРОКУ
Створення приємного робочого настрою.
Учитель:
Торкніться долоньками один одного і подаруйте товаришу почуття впевненості, що у нас буде все добре. Підтримайте один одного в нашій сьогоднішній роботі на уроці.
Їжак покликав їсти й пити
Своїх маляток - їжачків.
Та не схотіли їсти діти,-
Він їхню їжу сам поїв!
Наталя Забіла
Ї
Й І
Ї = Й+І
(Я = Й+А, Є = Й+Е)
2. Гра “Мікрофон”
Ї Ж А Ч О К
Сьогодні до нас на урок завітало звірятко, наш давній знайомий, це їжачок. (На екрані з’являються малюнки про їжачка)
4. Словникова робота:
шпички – голки; паличка, яку використовують, підсмажуючи на вогнищі сало чи м'ясо;
піджачок - верхня частина чоловічого костюма у вигляді куртки з рукавами й полами на застібці, звичайно з відкритим відкладним коміром.
5. Робота над змістом вірша:
6. Читання вірша
дача - літній будинок для відпочинку за містом;
частувати - пригощати кого-небудь якоюсь стравою, закускою, напоєм;
в сплячку – стан тварин, які лягають спати перед холодною порою року;
кубельце – будиночок для тварин, створений за допомогою гілочок та сіна.
(Учень починає читати речення, а інший шукає його і продовжує.)
5. Встанови послідовність подій використовуючи дієслова оповідання.
(На дошні написані слова, які потрібно розставити у відповідному, логічному порядку)
Залягає, відпочивали, напоїла, частувала, запитала, спить, вимостить.
Список використаної літератури: