Мета: Вчити розрізняти звуки [к-х] на матеріалі слів та речень, формувати їх правильну вимову, співвідносити їх із буквами Кк, Хх. Розвивати навички читання та розуміння казок, вміння переказувати. Розвивати навички звукобуквенного аналізу слів, логічне мислення, зорову та слухову пам'ять, діалогічне мовлення. Коригувати звуковимову. Виховувати бажання говорити правильно.
Клас другий Вчитель: Дігтяр М.С.
Тема: Читання і переказ казок. Звуки [х, к], букви Хх, Кк.
Лексична тема: Тиждень безпеки.
Мета: Вчити розрізняти звуки [к-х] на матеріалі слів та речень, формувати їх правильну вимову, співвідносити їх із буквами Кк, Хх. Розвивати навички читання та розуміння казок, вміння переказувати. Розвивати навички звукобуквенного аналізу слів, логічне мислення, зорову та слухову пам’ять, діалогічне мовлення. Коригувати звуковимову. Виховувати бажання говорити правильно.
Мовний матеріал: Вільха, хустка, ховрах, хміль, сонях, капелюх, жук, журавель, кажан, книжка.
Обладнання: Набір дидактичного матеріалу до теми, картинки для виконання артикуляційних вправ, зошити, ручки.
Хід уроку
Сьогодні на уроці ми будемо вчитися розрізняти звуки [к-х] у цікавих завданнях. Читатимемо слова та речення.
_ОРИЧНЕВИЙ _ОВРА_
хк-хк-… віднайти послідовність і продовжити.
кхх-кхх-… віднайти послідовність і продовжити.
Ши-ши-ши, шила Даша шапку.
Шо-шо-шо, з’їла щоколадку.
У нашого Мишка багато іграшок: є машини, є плюшевий мішка, лоша. Наш Міша іграшки не ламає і не кидає. Пограється та прибирає у шафу. А ще в шафі у Мишка багато книжок. Книжечки про мишку-шкряботушку, жабку-скрекотушку. Про лінивого Антошку, який не любить окрошку та все дивиться на кішку. Про Наташу та Машу, дівчаток хороших, вони зі звоїх долоньок годують пташок.