Урок: "Читання і переказ казок. Звуки [х, к], букви Хх, Кк"

Про матеріал

Мета: Вчити розрізняти звуки [к-х] на матеріалі слів та речень, формувати їх правильну вимову, співвідносити їх із буквами Кк, Хх. Розвивати навички читання та розуміння казок, вміння переказувати. Розвивати навички звукобуквенного аналізу слів, логічне мислення, зорову та слухову пам'ять, діалогічне мовлення. Коригувати звуковимову. Виховувати бажання говорити правильно.

Перегляд файлу

Клас другий                      Вчитель: Дігтяр М.С.

 

Тема: Читання і переказ казок. Звуки [х, к], букви Хх, Кк.

Лексична тема: Тиждень безпеки.

Мета: Вчити розрізняти звуки [к-х] на матеріалі слів та речень, формувати їх  правильну вимову, співвідносити їх із буквами Кк, Хх. Розвивати навички читання та розуміння казок, вміння переказувати. Розвивати навички звукобуквенного аналізу слів, логічне мислення, зорову та слухову пам’ять, діалогічне мовлення. Коригувати звуковимову. Виховувати бажання говорити правильно. 

Мовний матеріал: Вільха, хустка, ховрах, хміль, сонях, капелюх, жук, журавель, кажан, книжка.

Обладнання: Набір дидактичного матеріалу до теми, картинки для виконання артикуляційних вправ, зошити, ручки.

 

Хід уроку

  1. Організаційний момент.
  2. Повідомлення теми уроку.
  3. Повідомлення мети уроку.

Сьогодні на уроці ми будемо вчитися розрізняти звуки [к-х]  у цікавих завданнях. Читатимемо слова та речення.

  1. На дошці слова з помилками: Вільха, хустка, ховрах, хміль, сонях, капелюх, жук, журавель, кажан, книжка. Замінити значки на літери. /віль▲а, ■апелюх/.
  2. Логопедична зарядка. Артикуляційні вправи «Парканчик. Слоник. Гойдалка.» з опорою на картинку.
  3. Гра «Що зайве?» Пральна машина, праска, холодильник, літак. Правильно. Це назви побутової техніки. /Автомобіль, субмарина, гвинтокрил, пилосмок/. Це назви транспорту.
  4. Звукобуквенний аналіз словосполучення:

_ОРИЧНЕВИЙ    _ОВРА_

  1. Вставити пропущені букви.
  2.  Поділити слова на склади.
  3.  Порахувати кількість букв і звуків, порівняти.
  4. Розвиток дрібної моторики. Вправа «Сходинки».
  5.  Записати словами число, класна робота, диктант.
  6.  Буквений диктант, усі букви пишемо маленькі:

хк-хк-… віднайти послідовність і продовжити.

кхх-кхх-… віднайти послідовність і продовжити.

  1.   Рухлива хвилинка.

Ши-ши-ши, шила Даша шапку.

Шо-шо-шо, з’їла щоколадку.

  1.  Бесіда про  правила поведінки у надзвичайних ситуаціях.
  2.  Звукобуквенний аналіз слів: капелюх, журавель, вільха.
  3.  Читання.

 

У нашого Мишка багато іграшок: є машини, є плюшевий мішка, лоша. Наш Міша іграшки не ламає і не кидає. Пограється та прибирає у шафу. А ще в шафі у Мишка багато книжок. Книжечки про мишку-шкряботушку, жабку-скрекотушку. Про лінивого Антошку, який не любить окрошку та все дивиться на кішку. Про Наташу та Машу, дівчаток хороших, вони зі звоїх долоньок годують пташок.

 

  1.  Переказ.
  2.  Робота в зошитах. Записати слова з буквами к, х.
  3.  Обвести їх трикутником та квадратом.
  4.  Які звуки ми з вами сьогодні вчилися розрізняти?
  5.  Підсумок. Об’єктивне оцінювання роботи дітей на уроці.

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Логопедія, Розробки уроків
Інкл
Додано
11 січня 2019
Переглядів
513
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку