Урок: "Вдосконалення мовного аналізу і синтезу. Визначення меж речення в тексті без крапки. Звук [ч], букви Чч "

Про матеріал

Мета: Формувати правильну вимову звука [ч], вчити чути і виділяти його у словах та співвідносити з буквою ч на матеріалі слів та речень. Розвивати навички звукового та звукобуквенного аналізу слів. Вчити визначати межі речень в тексті без крапок. Розвивати фонематичний слух, логічне мислення, зорову та слухову пам'ять, увагу. Розвивати діалогічне мовлення. Розвивати артикуляційну, загальну та дрібну моторику. Виховувати бажання говорити правильно

Перегляд файлу

Клас третій                      Вчитель: Дігтяр М.С.

 

Тема: Вдосконалення мовного аналізу і синтезу. Визначення меж речення в тексті без крапки. Звук [ч], букви Чч.

 

Лексична тема: Меблі. Посуд.

Мета: Формувати правильну вимову звука [ч], вчити чути і виділяти його у словах та співвідносити з буквою ч на матеріалі слів та речень. Розвивати навички  звукового та звукобуквенного аналізу слів. Вчити визначати межі речень в тексті без крапок. Розвивати фонематичний слух, логічне мислення, зорову та слухову пам’ять, увагу. Розвивати діалогічне мовлення. Розвивати артикуляційну, загальну та дрібну моторику. Виховувати бажання говорити правильно.

Мовний матеріал: чашка, чайник, стільчик, молочко, черешня, глечик, пічка, калач, бочка, блюдечко.

Обладнання: Набір дидактичного матеріалу до теми, картинки для виконання артикуляційних вправ, зошити, ручки.

 

Хід заняття

1.Організаційний момент.

  1. Повідомлення мети заняття. Повторення правильної артикуляції звука [ч].
  2. Логопедична зарядка. Артикуляційних вправ «Цукерка, Годинник. Гойдалка.» з опорою на картинку.
  3. Виразно промовити звуки [ч] у словах:

чашка

чайник

стільчик

молочко

черешня

глечик

пічка

калач

бочка

блюдечко

чавун

  1. Пояснити значення слів.
  2. Звукобуквенний аналіз слів: чайник, пічка.
  3. Рухлива хвилинка.

Чі-чі-чі, сидить чудо на печі.

Ач-ач-ач, воно вловило м’яч.

  1. Визначення меж речень у тексті.

Червоне яблучко з черв’ячком двічі літо не буває ледачому завжди тяжко грудень рік кінчає січень починає під лежачий камінь вода не тече ниточка веде до клубочка скаче баранчик та їсть калачик.

  1. Письмо: списати два речення з картки. Обвести олівцем букву ч.
  2.          Об’єктивне оцінювання роботи дітей на уроці. Підведення підсумків. Про що говорили на уроці? Заохочення найпрацьовитіших учнів. Давайте пригадаємо чистомовку, яку ми сьогодні з вами вчили.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Червоне яблучко з черв’ячком двічі літо не буває ледачому завжди тяжко грудень рік кінчає січень починає під лежачий камінь вода не тече ниточка веде до клубочка скаче баранчик та їсть калачик.

 

docx
Пов’язані теми
Логопедія, Розробки уроків
Інкл
Додано
11 січня 2019
Переглядів
769
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку