Мета: Формувати правильну вимову звука [ч], вчити чути і виділяти його у словах та співвідносити з буквою ч на матеріалі слів та речень. Розвивати навички звукового та звукобуквенного аналізу слів. Вчити визначати межі речень в тексті без крапок. Розвивати фонематичний слух, логічне мислення, зорову та слухову пам'ять, увагу. Розвивати діалогічне мовлення. Розвивати артикуляційну, загальну та дрібну моторику. Виховувати бажання говорити правильно
Клас третій Вчитель: Дігтяр М.С.
Тема: Вдосконалення мовного аналізу і синтезу. Визначення меж речення в тексті без крапки. Звук [ч], букви Чч.
Лексична тема: Меблі. Посуд.
Мета: Формувати правильну вимову звука [ч], вчити чути і виділяти його у словах та співвідносити з буквою ч на матеріалі слів та речень. Розвивати навички звукового та звукобуквенного аналізу слів. Вчити визначати межі речень в тексті без крапок. Розвивати фонематичний слух, логічне мислення, зорову та слухову пам’ять, увагу. Розвивати діалогічне мовлення. Розвивати артикуляційну, загальну та дрібну моторику. Виховувати бажання говорити правильно.
Мовний матеріал: чашка, чайник, стільчик, молочко, черешня, глечик, пічка, калач, бочка, блюдечко.
Обладнання: Набір дидактичного матеріалу до теми, картинки для виконання артикуляційних вправ, зошити, ручки.
Хід заняття
1.Організаційний момент.
чашка
чайник
стільчик
молочко
черешня
глечик
пічка
калач
бочка
блюдечко
чавун
Чі-чі-чі, сидить чудо на печі.
Ач-ач-ач, воно вловило м’яч.
Червоне яблучко з черв’ячком двічі літо не буває ледачому завжди тяжко грудень рік кінчає січень починає під лежачий камінь вода не тече ниточка веде до клубочка скаче баранчик та їсть калачик.
Червоне яблучко з черв’ячком двічі літо не буває ледачому завжди тяжко грудень рік кінчає січень починає під лежачий камінь вода не тече ниточка веде до клубочка скаче баранчик та їсть калачик.