Урок: "Закріплення умінь написання слів з апострофом. Голосні звуки першого ряду"

Про матеріал

Мета: Вчити розрізняти голосні звуки на матеріалі слів та речень, формувати їх правильну вимову, співвідносити їх із буквами. Розвиток вміння писати під диктовку, списувати. Розвивати навички звукобуквенного аналізу слів, логічне мислення, зорову та слухову пам'ять, діалогічне мовлення. Коригувати звуковимову. Формувати уявлення дітей про цінність власного здоров'я. Виховувати бажання говорити правильно.

Перегляд файлу

Клас другий                      Вчитель: Дігтяр М.С.

 

Тема: Закріплення умінь написання слів з апострофом. Голосні звуки першого ряду.

Лексична тема: Про здоров’я треба дбати.

 

Мета: Вчити розрізняти голосні звуки на матеріалі слів та речень, формувати їх  правильну вимову, співвідносити їх із буквами. Розвиток вміння писати під диктовку, списувати. Розвивати навички звукобуквенного аналізу слів, логічне мислення, зорову та слухову пам’ять, діалогічне мовлення. Коригувати звуковимову. Формувати уявлення дітей про цінність власного здоров’я. Виховувати бажання говорити правильно. 

Мовний матеріал: дерев’яний, здоров’я, дев’ять, з’ясувати, м’ята, м'ясо, м’яч, м’який, м’язи, кам’яний, комп’ютер, подвір’я, сім’я, черв’як.

Обладнання: Набір дидактичного матеріалу до теми, картинки для виконання артикуляційних вправ, зошити, ручки.

 

Хід уроку

  1. Організаційний момент.
  2. Повідомлення теми уроку.
  3. Повідомлення мети уроку.

Сьогодні на уроці ми будемо вчитися розрізняти голосні звуки у цікавих завданнях. Читатимемо слова та речення.

  1. На дошці слова з помилками: ХЛОРКА, ХРУЩ, ХІМІЯ, ХРЯЩ, ХУДОЖНИК, ХАЛАТ, ХАЛВА, КАБАН, КАБІНЕТ, КУХОННИЙ, КІГОТЬ, КОЗАК. Замінити значки на літери. /віль▲а, ■апелю▲/.
  2. Логопедична зарядка. Артикуляційні вправи «Кошеня. Віник. Гармошка.» з опорою на картинку.
  3. Звукобуквенний аналіз словосполучення:

В_С_Л_       СВЯТК_В_ННЯ

  1. Вставити пропущені букви.
  2. Поділити слова на склади.
  3. Порахувати кількість букв і звуків, порівняти.
  4. Розвиток дрібної моторики. Вправа «Сходинки».
  5. Записати словами число, класна робота, диктант.
  6. Буквений диктант, усі букви пишемо маленькі:

зм-зм-… віднайти послідовність і продовжити.

кхх-кхх-… віднайти послідовність і продовжити.

  1.  Бесіда про режимні моменти, які сприяють здоровому способу життя.
  2.  Рухлива хвилинка.

Зюм-зюм-зюм, купили ми ізюм.

Зим-зим-зим, я сяду і його з’їм.

 

  1.  Читання.
  2. Робота в зошитах. Записати слова групуючи їх за темами.

/дерево, кущ, квітка, бабуся; машина, трактор, велосипед, братик; пенал, книжка, олівець, мама; брат, сестра, тітка, лисичка; тюльпан, троянда, ромашка, холодильник; миша, їжак, вовк, береза/

  1.  Підкреслити приголосні букви.
  2.  Які звуки ми з вами сьогодні вчилися розрізняти?
  3.  Підсумок. Об’єктивне оцінювання роботи дітей на уроці.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Логопедія, Розробки уроків
Інкл
Додано
11 січня 2019
Переглядів
797
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку