Мета: Вчити розрізняти голосні звуки на матеріалі слів та речень, формувати їх правильну вимову, співвідносити їх із буквами. Розвиток вміння писати під диктовку, списувати. Розвивати навички звукобуквенного аналізу слів, логічне мислення, зорову та слухову пам'ять, діалогічне мовлення. Коригувати звуковимову. Формувати уявлення дітей про цінність власного здоров'я. Виховувати бажання говорити правильно.
Клас другий Вчитель: Дігтяр М.С.
Тема: Закріплення умінь написання слів з апострофом. Голосні звуки першого ряду.
Лексична тема: Про здоров’я треба дбати.
Мета: Вчити розрізняти голосні звуки на матеріалі слів та речень, формувати їх правильну вимову, співвідносити їх із буквами. Розвиток вміння писати під диктовку, списувати. Розвивати навички звукобуквенного аналізу слів, логічне мислення, зорову та слухову пам’ять, діалогічне мовлення. Коригувати звуковимову. Формувати уявлення дітей про цінність власного здоров’я. Виховувати бажання говорити правильно.
Мовний матеріал: дерев’яний, здоров’я, дев’ять, з’ясувати, м’ята, м'ясо, м’яч, м’який, м’язи, кам’яний, комп’ютер, подвір’я, сім’я, черв’як.
Обладнання: Набір дидактичного матеріалу до теми, картинки для виконання артикуляційних вправ, зошити, ручки.
Хід уроку
Сьогодні на уроці ми будемо вчитися розрізняти голосні звуки у цікавих завданнях. Читатимемо слова та речення.
В_С_Л_ СВЯТК_В_ННЯ
зм-зм-… віднайти послідовність і продовжити.
кхх-кхх-… віднайти послідовність і продовжити.
Зюм-зюм-зюм, купили ми ізюм.
Зим-зим-зим, я сяду і його з’їм.
/дерево, кущ, квітка, бабуся; машина, трактор, велосипед, братик; пенал, книжка, олівець, мама; брат, сестра, тітка, лисичка; тюльпан, троянда, ромашка, холодильник; миша, їжак, вовк, береза/