Урок читання "Найкращі твори для дітей. Марина Павленко «Святий Миколай». За збіркою («Миколчині оповідання»)

Про матеріал
Урок з літературного читання за науково – педагогічним проектом «Інтелект України»
Перегляд файлу

 

Відкритий урок з читання

(Науково – педагогічний проект «Інтелект України»)

Найкращі твори для дітей.

Марина Павленко «Святий Миколай». За збіркою («Миколчині оповідання»)

проведений вчителем вищої категорії

школи І- ІІІ ступенів №231 м.Києва

у 2- А класі

19.12.2018

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тема: Найкращі твори для дітей. Марина Павленко «Святий Миколай». За збіркою («Миколчині оповідання»)

Мета:продовжити ознайомлення з творчістю української письменниці Марина Павленко; розвивати вміння оцінювати вчинки персонажів; формувати навички раціонального читання, виробляти вміння читати цілими словами,використовуючи метод стеження. Розвивати пам’ять ,увагу, зв’язне мовлення, вміння працювати з текстом. Виховувати почуття взаємодопомоги.

                                                                 Хід уроку

І.Організаційний момент

Доброго дня  Вам,

Доброго дня  нам,

Доброго дня  усім нам,

Доброго дня  усій Україні.

Емоційний настрій  -пісня «Лише у нас на Україні»

ІІ. Актуалізація опорних знань          Результат пошуку зображень за запитом "скачати малюнок миколчині історіі"

  • Про яку письменницю ці слова?

Почала писати відколи себе пам’ятаю. Пригадую розмальовані мною аркушики, збоку біля малюнків – рядки – ієрогліфів-каракулів, котрі розшифровують зображене.

- Який твір цієї письменниці ми почали читати?

ІІІ. Повідомлення теми уроку. Формування мети і завдань уроку.

- Сьогодні на уроці ми з вами продовжимо знайомство з Мариною Павленко .Та дізнаємось , яка пригода трапилась з нашими героями в цей день.

Читання теми уроку,виділення ключових слів.

- Які завдання ми маємо виконати на уроці, чого навчитися?

ІV.Вивчення нового матеріалу.

Підготовчі вправи.

1.Прочитайте інформацію про М. Павленко. Підкресліть опорні слова.

2.Вправа «Фотоапарат»

- Приготуйте свої очі: читаємо швидко, запам’ятовуємо і записуємо.                   ( Ілюстратор - художник, який створює малюнки до тексту.)

- Ким ще працює М. Павленко?

Лунає пісня «Ой, хто хто Миколая любить?»(підспівують, виконуючи рухи)

-Що це за пісня?

-Яке сьогодні свято?

3.Хвилинка Знайка.

-Прочитайте легенду про Святого Миколая.

- Що зробив Миколай?

- Чому свої справи він робив таємно?

4.Вправа «Сорока та черепаха» (вправи на формування навичок швидкого читання)

Читання чистомовки спочатку повільно, а потім швидко.

-Як ви думаєте , про кого ми будемо читати?

- Назвіть головних героїв збірки «Миколчині історії».(Найда, Миколка) Результат пошуку зображень за запитом "скачати малюнок миколчині історіі"

 

- Про яке свято буде йти мова?

5.Тлумачний словничок

Витребеньки                                 Ритуал

Бенкет                                          Замушляний

Раювання

6. «Повітряні кульки» (вправи на формування навичок швидкого читання та дихання)

7.Вправа «Сорока та черепаха» (уривок з тексту)

8.Читання тексту М.Павленко «Святий Миколай» (читання з диктором , методом стеження)

 ХВИЛИНКА ЗДОРОВ’Я (вправи для очей)

V.Закріплення вивченого матеріалу.

1.Перевірка сприйняття тексту.

Знайди і підкресли відповіді на запитання.

  • Які зміни в місті відчув Найда? Чому?
  • Чим він був зайнятий?
  • Якою новиною поділився Миколка з Найдою?
  • Чому вони поспішили додому?
  • У що вірили Найда і Миколка?

2. Віднови послідовність подій в уривку.

__ Найда рушив за господарем.

    Щастити почало від сьогодні.

3  Святий Миколай не може забути про хлопчика з таким іменем.

    Сьогодні день Святого Миколая.

1  У місті пахло передчуттям казки.

V.Узагальнення й систематизація знань.

1. Відтвори сюжет уривка за складеним планом.

2.Прослухай пісеньку , знайди в тексті речення подібного епізоду. «Ходить по землі Святий Миколай»

3.Постав запитання до епізоду.

4.Придумай закінчення до цієї історії.

VІ.Підсумок уроку.

-Яке оповідання ми сьогодні прочитали? Хто автор ?

-Які почуття викликала у вас ця історія?

- Чи виконали ми  всі завдання ,які поставили перед собою на початку уроку?

Станьте в коло ,побажайте один одному миру й добра.

Емоційний настрій  -Пісня «Добрим будь»

 

 

docx
Додано
11 лютого 2019
Переглядів
1319
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку