Урок читання "Звук [ф], позначення його буквою «Ф». Звуко-буквенний аналіз слів."

Про матеріал
Урок читання для 1 класі за підручником М. Д. Захарійчук .Буде корисний для вчителів початкових класів, студентів факультету вчителів початкових класів.
Перегляд файлу

КОНЕЛЬСЬКОХУТІРСЬКА ФІЛІЯ І СТУПЕНЯ

СОКОЛІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ  ЖАШКІВСЬКОГО РАЙОНУ

Вчитель : Олійник Людмила Миколаївна

Тема . Звук [ф], позначення його буквою «Ф». Звуко-буквенний аналіз слів.

Мета: Формування ключових компетентностей:

вміння вчитися – організовуватися на урок відразу після дзвінка, необхідне обладнання до уроку тримати в порядку, включатися в роботу одразу після вказівки вчителя, правильно висловлюватися, говорити вільно, чітко, виразно, зосереджено слухати вчителя, вміння запам’ятовувати, відтворювати;

соціальної  - розвивати вміння працювати в колективі, вміння з повагою  ставитись до вчителя, однокласників.

предметні компетенції : ознайомити з буквою «Ф», її звуковими значеннями, формувати навики читати слова з буквою «Ф»; закріплювати вміння робити звуко-буквенний аналіз слів, розвивати мислення, мовлення учнів; виховувати старанність і уважність.

Обладнання : буквар; предметні малюнки; таблиці для розчитки  зображення букви «Ф».

 

ХІД УРОКУ

0_9e919_475cb2f_XLІ.Організація класу.

Всі готові працювати?

Час не будем марнувати!

Старанні будем та завзяті,

Щоб в житті багато знати.

       ІІ.  Оголошення теми і мети уроку.

 По секрету хочу сказати:

 Нову букву будемо вивчати.

 У цій справі в нас є помічник

  Песик, якого кличуть просто  ФУНТИК

 

 

  ІІІ. Вивчення нового матеріалу.

1.Читання вчителем тексту ст.164

за Елкою Майнардус « Забудькуватий Фунтик ».

 

2. Звуковий аналіз слова «Фунтик».

- Назвіть перший звук .

3. Демонстрація букви «Ф»

4.Заучування віршика про букву «Ф»

Ф  надула свої щоки,

Або стала руки в боки.

5. Читання складових таблиць.

- Фунтик побіг до ставка. Подивіться, що залишилось на його слідах.

 

PawPrintsPawPrintsPawPrints 

 

PawPrintsPawPrints 

PawPrints 

 

 

79295826_large_d53e29a27c32- Фунтик наполегливо шукав свою солодку кістку, обнюхував кожну квітку.

 

 

79295826_large_d53e29a27c32 

 

 

 

 

 - На галявині Фунтик зустрів Їжачка, хотів йому щось сказати, але він так задихався, що получилось лише:

                а                 а

                о                 о

                у       ф        у

                и                 и

                 і                  і

 

- Ледве Їжачок зрозумів песика.

- Забудькуватий Фунтик почав  доганяти  Їжачка .

 

             о            і            о           и          и

    

   ф               н           с           м           р          

 

6056bdf3a550bed2befb7f52bbbca717 - Пробіжіться  по слідах тваринок і складіть слова.

 

 - Фунтик і нам пропонує завдання :

5. Прочитати слова з буквою «Ф»:

фа                                         фі

фата         фіолетовий       фініш

фартух     фантастика      фільм

фасон       фізкультура     дельфін

 

- Вбукви «Ф» дружить з багатьма словами:

футбол                   фон           фарба

футляр       теле                      факел

флейта                    граф        флокси

6. - А ще в яких словах вона є скажіть ви, розглянувши малюнки в Букварі на сторінці 165. ( Діти називають слова)

7. Звуковий аналіз слів. Завдання на карточках від Фунтика

 

8. Словникова робота :

Фасон, фініш, шубовснути , парник, запроторити

Фізпауза .

9. Розвиток навичок читання. Слухання-розуміння.

а) Читання казки « Забудькуватий Фунтик» на ст. 165.

б) відтворення прочитаного:

  • Де спочатку шукав кісточку Фунтик?
  • Кого ще запитував?
  • Як лебідь сичав на песика?
  • Де знайшов Фунтик кісточку?

 в) читання тексту учнями;

 г) робота над інтонуванням речень.

Увага на написання клички тварини – з великої літери.

10. Гра « Подай сигнал»

( Дітям називаю слова, а вони карточками показують , з якої букви треба писати.)

11. Гра « Слово в слові»

Фрукти (кури, руки,кут,крути,турки.)

ІV. Підсумок уроку.

 Метод « Лице з екрану». Діти розказують що вивчили на уроці, що найбільше сподобалось.

 

docx
Додано
28 січня 2019
Переглядів
908
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку