Урок: "Чому печінку називають фільтром організму?"

Про матеріал
Конспект уроку з "Я досліджую світ" для учнів 4 класу (за підручником О.Волощенко, О.Козак, Г.Остапенко)
Перегляд файлу

Урок: Я досліджую світ

Тема уроку: Чому печінка є фільтром організму?

Тема місяця: Чарівні перетворення

Ключові компетентності:

  • Дати поняття про печінку, її функції;
  • Навчити виготовляти простий ефективний засіб для очищення води;
  • Виявити та вивчити, які продукти корисні для печінки;
  • Сформулювати правила, як людині дбати про здоров’я своєї печінки;
  • Формувати фінансову грамотність;
  • Виховувати культуру мовлення( зокрема висловлення вдячності  та подяка на неї;
  • Виховувати відповідальне ставлення до свого харчування та здоров’я загалом.

Тип уроку: урок засвоєння нових знань

Форми роботи: індивідуальна, фронтальна, робота в парах, групах

Здоров’язберігаючі технології: руханка

План уроку:

І. Етап орієнтації

  • Привітання

ІІ. Етап мотивації

  • Гра «Перлини здоров’я»

ІІІ. Етап цілепокладання

  • План уроку

ІV. Етап орієнтації виконання плану

  • Виготовлення фільтра для води
  • Гра «Шкідливе&корисне»

        VІ. Закріплення вивченого. Формування вмінь і навичок.

  • Руханка
  • Робота в групах

ІV. Рефлексія навчально-пізнавальної діяльності учнів.

  • Вправа «Лабіринт»
  • Вправа «Доповни речення»

 

Хід уроку:

  1. ЕТАП ОРІЄНТАЦІЇ

- Я рада вітати вас на уроці «Я досліджую світ»!

     ІІ.  ЕТАП МОТИВАЦІЇ

 Гра «Перлини здоров’я»

Учитель роздає учням паперові кружечки («перлини здоров’я»), на яких вони мають написати складові здорового способу життя.

  • Я вам роздам «перлини здоров’я», а ви напишіть, що потрібно робити, щоб бути здоровими. Із цих «перлин» ми створимо «ланцюжок здоров’я», який прикріпимо на дошку (або стінку) у класі, і він нагадуватиме, що потрібно робити, аби не хворіти і рости здоровими.

     ІІІ. ЕТАП ЦІЛЕПОКЛАДАННЯ

  • Сьогодні на уроці ми дізнаємось про фільтр нашого організму, навчимось виготовляти простий та ефективний засіб для очищення води, виявимо та вивчимо, які продукти корисні для печінки, виховуватимемо відповідальне ставлення до свого харчування та здоров’я.
  • Працювати будемо за таким планом.

План уроку

1. Виготовлення фільтру

2. Гра «Шкідливе&корисне» (робота в парах)

3. Робота в групах

4. Вправа «Лабіринт»

5. Вправа «Продовж речення»

 

     ІV. ЕТАП ОРІЄНТАЦІЇ ВИКОНАННЯ ПЛАНУ

  • Тож тема сьогоднішнього уроку присвячена фільтру нашого організму. Чи знаєте ви який орган називають «фільтром»?
  • Давайте спробуємо дати визначення печінці.
  • Пропоную разом виготовити простий ефективний засіб для очищення води за інструкцією і відфільтруємо склянку води, щоб зрозуміти за яким принципом працює наша печінка.
  • Отож, який висновок можемо зробити після досліду?

(Відповіді дітей)

Гра «Шкідливе&корисне»

  • Пропоную попрацювати в парах. Розгляньте зображення продуктів та позначте ті з них, що корисні для печінки, символом «галочка», а шкідливі – символом «хрестик». На це завдання у вас є 2 хвилини. Час пішов!
  • Тож, які продукти ми маємо споживати, щоб наша печінка була здоровою?

     VІ. ЗАКРІПЛЕННЯ ВИВЧЕНОГО. ФОРМУВАННЯ ВМІНЬ І   НАВИЧОК.

Руханка

Робота в групах

  • Настав час попрацювати в групах. Завдання ви знайдете на ваших робочих столах. На роботу в групах у вас є 5 хв. Час пішов!

1 група «Дієтологи»

  1. Відшукати  в таблиці 10 назв продуктів, які корисні для печінки та розфарбувати їх різними кольрами.
  2. Пояснити чим саме ці продукти корисні.

2 група «Тренери»

  1. Розв’язати задачу.
  2. Поміркувати, які ще види спорту можуть замінити стрибки через скакалку.

3 група «Лікарі»

  1. Заповнити таблицю.
  2. Сформулювати правила, як людина може подбати про здоров’я своєї печінки.

(Презентації груп)

  • Чи комфортно вам працювалось в групі?
  • Чи є запитання до групи?
  • Подякуйте одне одному за спільну роботу та слушні поради. Скористайтеся різними варіантами висловлення вдячності.

     ІV. РЕФЛЕКСІЯ НАВЧАЛЬНО-ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ.

Вправа «Лабіринт» (на індивідуальних картках)

- Так, дійсно, щоб зберігати нашу печінку в гарному стані, щоб вона нам довше служила, потрібно займатися спортом.

- Давайте і ми порадуємо наші печінки. Пропоную вийти на подвір’я нашої школи та пострибати через скакалку. А результати будемо записувати в бланки, які лежать в кожної групи на парті. Тож беремо скакалки, бланки, ручки та нумо на подвір’я!

(Повернення до классу)

- Пропоную закінчити записи в бланках та презентувати роботу груп.

(Презентація груп)

- Чудово! Блискучі результами! Справжні спортсмени! Наші печінки щасливі!

Вправа «Доповни речення»

  • Найбільшим відкриттям для мене було…
  • Я в захваті від..
  • Я хотів/ла дізнатися більше про..

 

      

 

docx
Додано
14 квітня 2021
Переглядів
4374
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку