Урок з інтегрованого курсу "Я досліджую світ" для учнів 1 класів до тематичного тижня "Спорт" за програмою Романа Шияна. Ця розробка допоможе вчителям 1 класів при підготовці до уроків з курсу "Я досліджую світ".
Інтегроване заняття
Тема: Чому потрібно займатися спортом?
Завдання: 1. Ознайомити з різними видами спорту 2. Формувати бажання займатися різними видами спорту 3. Збагачувати словниковий запас словами спортивної тематики 4. Навчати висловлювати свою думку, активно слухати в умовах усного спілкування, взаємодіяти з однокласниками.
Хід заняття
І. Ранкова зустріч
1. Привітання
Промінчик зимовий заглянув у клас
І в коло ранкове зібрав друзі нас.
Давайте з’єднаєм долоньки свої
І щиро всміхнемось: я – вам, ви – мені!
2. Обмін інформацією в ранковому колі
Бокс, хокей, бобслей, футбол,
Сноуборд і волейбол…
Стадіон, басейни, корт -
Об’єднало слово… (спорт).
Цей тиждень буде присвячений спорту і ми розглянемо такі питання:
● Чому варто займатися фізкультурою чи спортом?
● Які риси характеру розвиває спорт?
● Чому Олімпійські ігри – особливі змагання?
Адже ви знаєте, що в ці дні проходять двадцять треті зимові Олімпійські ігри у місті Пхьончхані (Південна Корея), які стартували 9 лютого.
- Чи любите спорт? Привітайтеся один з одним,
продовжуючи речення: «Доброго ранку, друзі! Я,…, люблю спорт, тому
що він приносить мені радість. А ти?...» (Якщо діти принесли свої фото « Я і спорт», прикріпляють на ватман «Я і спорт»
ІІ. Робота над темою заняття
(Слайд 3 «Впізнай вид спорту»)
Саме фристайл і фігурне катання входять до зимових олімпійських видів спорту (Ознайомитесь детальніше з повідомленням в класному куточку)
(Бадмінтон, більярд, водне поло, гольф, крикет, поло, настільний теніс, американський футбол, боулінг, регбі…)
«Веселий м’ячик» питає, які вид спорту вас вразив?
(Вчитель кидає м’ячик учням, а ті називають види спорту)
Прочитайте «зашифрований» початок казки «Пригоди м’яча» та складіть продовження. (2-3 речення)
(Діти діляться своїми придуманими історіями)
У кого буде бажання, запишите продовження в свій Щоденник вражень.
Віднови рядки вірша.
С. 2, з. 3
Із запропонованих складів утворіть слова, які стануть продовженням асоціативного «ланцюжка слів» відповідно до висловів.
На зворотньому боці кільця олімпіади і в них слова , щоб утворилося прислів’я: Хто спортом займається, той сили набирається.