Мета уроку - ознайомити учнів з поняттями цивільне право, цивільна правоздатність і цивільна дієздатність, правосуб`єктність, деліктоздатність. Формувати вміння розрізняти види цивільної дієздатності, розвивати вміння складати порівняльні таблиці. Виховувати почуття відповідальності за свої рішення в цивільно – правових відносинах.
Тема. Цивільна правоздатність і цивільна дієздатність. Обсяг цивільної правосуб`єктності неповнолітніх.
Мета. Ознайомити учнів з поняттями цивільне право, цивільна правоздатність і цивільна дієздатність, правосуб`єктність, деліктоздатність. Формувати вміння розрізняти види цивільної дієздатності, розвивати вміння складати порівняльні таблиці. Виховувати почуття відповідальності за свої рішення в цивільно – правових відносинах.
Тип уроку: вивчення нового матеріалу.
ХІД УРОКУ
І. Організаційний момент
ІІ. Вивчення нового матеріалу.
Розповідь учителя.
Цивільне право – це галузь права, яка регулює особисті та майнові відносини між особами.
Предметом цивільного права є :
Робота зі схемою «Правосуб`єктність»
Робота зі схемою «Види дієздатності»
Ознайомитися із правами, які мають особи з частковою і неповною дієздатністю.
Скласти таблицю
Неповна дієздатність |
Часткова дієздатність |
|
|
Розповідь учителя.
Після досягнення особою вісімнадцятирічного віку вона набуває повної цивільної дієздатності. Повна цивільна дієздатність дає можливість особі самостійно, на власний розсуд та ризик здійснювати свої права та обов`язки. Але законом також передбачено випадки, коли особа може набути повної цивільної дієздатності до повноліття. Це відбувається в таких випадках:
ІІІ. Закріплення вивченого матеріалу.
Дайте відповіді на запитання:
Розв`язати і прокоментувати юридичні ситуації, запропоновані автором підручника:
IV. Домашнє завдання.
Опрацювати матеріал підручника, тема 16. Дати відповіді на запитання.