Урок "Де є вода в природі?"

Про матеріал
Інтергованний урок з "Я досліджую світ" та "Математики". Впізнання і називання водойм. Розповідь про водойми рідного краю. Цей урок допоможе знайти відповідь на запитання «Дє є вода в природі?»;закріпити знання учнів про склад числа 9; закріпити вміння порівнювати числа в межах 9; розв'язувати задачі.
Перегляд файлу

КЗ «Середня загальноосвітня школа №32» Кам`янської міської ради

 

 

 

Конспект уроку

інтегрованого курсу «Я досліджую світ»

1 клас

Тема тижня: «Вода»

 

Тема уроку: «Де є вода в природі?»

 

 

Вчитель початкових класів:

Прокопьєва Валерія Анатоліївна

 

 

 

 

 

 

2018

 

 

 

Де є вода в природі?

Природознавство: Впізнання і називання водойм. Розповідь про водойми рідного краю.

Математика: Утворення рівностей на основі знання про склад числа 9. Порівняння чисел в межах 9. Розв’язування задач.

Мета:

Ключові компетентності:

- формувати в учнів здатність успішно користуватися усною мовленнєвою діяльністю;

- формувати здатність до пошуку та засвоєння нових знань;

- сприяти усвідомленню ролі навколишнього середовища для життя і здоров’я людини;

- розвивати вміння працювати в команді, приймати рішення, уникати конфліктів, досягати  компромісів.

Предметні компетентності:

- знайти відповідь на запитання «Дє є вода в природі?»;

- збагачувати активний словниковий запас учнів;

- закріпити знання учнів про склад числа 9;

-  закріпити вміння порівнювати числа в межах 9;

- вчити розв’язувати задачі;

- виховувати дбайливе ставлення до природи та власного здоров’я.

Тип уроку: інтегрований урок.

Наочність: презентація, роздатковий матеріал, ілюстративний матеріал, глобус, фломастери, кольорові аркуші паперу, іграшковий «Капітошка».

 

 

 

Ранкова зустріч «Знайомство з краплиною води»

  1. Гра «Компліменти»

Учні стають у коло, беруться за руки. Гру починає вчитель. Він обертається до одного з учнів і, дивлячись у вічі, говорить комплімент. Учень повинен відповісти: «Дякую, мені дуже приємно!» Потім він дарує комплімент своєму сусідові і так по колу.

- Діти, що ви відчували?

- Чи було вам приємно?

- Чому люди люблять компліменти?

2. Вправа «Комплімент краплині»

3. Визначення проблем тижня.

- А чи цікаво вам було б дізнатися де є вода в природі?

Якою буває вода?

Як мандрує вода?

Що станеться, якщо води не буде?

 Навіщо потрібна вода?

Як берегти воду?

Вчитель фіксує запитання –краплинки  під  хмаринкою

- Відповіді на ці питання ми отримаємо впродовж тижня.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Урок «Я досліджую світ»

          Тема:               Де є вода в природі?

Хід уроку

  1. Організація класу

Усміхнися сонечку! Здрастуй, золоте!

Усміхнися дощику! Лийся, мов з відра!

Друзям усміхнися, побажай добра!

 

  1. Повідомлення теми і мети уроку.

Звучить музика. Шум дощу.

З’являється Капітошка.

 

-Хто я, друзі? Звідкіля?

Де тепер моя сімя?

Де краплини-Капітошки?

Не бояться а ні трошки.

 

-Хто до нас завітав?

У Капітошки сталася прикра історія.  Його сестри-краплинки загубилися і він просить допомогти їх знайти. Я пропоную вирушити на пошуки краплинок.

 

  1. Робота над темою уроку.

 

1. Дидактична гра «Де живе вода»

Учні працюють у групах. Серед запропонованих картинок вибирають малюнки з водними об’єктами і прикріплюють на дошці під відповідним словом (на дошці будиночки з написами море, річка, озеро, океан, криниця, ставок, джерело, струмок, болото).

- Де живе вода?

– Порахуйте будиночки в прямому та зворотному порядку.

Узагальнення інформації.

Вода займає більшу частину землі. Це можна побачити, якщо поглянути на глобус. На ньому переважає блакитний колір. Ним позначають водні простори океанів і морів. На суходолі вода міститься у річках, озерах, ставках і джерелах. У ґрунті також є вода. під поверхнею землі ховаються підземні води. Тіла тварин і людей, рослини також частково складаються із води.

2 Утворення рівностей на основі знання про склад числа 9.

- Під кожною хмаринкою домалюйте стільки крапельок, щоб їх загальна кількість дорівнювала 9.

- Утворіть відповідні рівності та запишіть їх. (Індивідуальна робота із взаємоперевіркою)

3. Порівняння чисел в межах 9. Вправа «Веселі краплинки. Де їх більше?»

4.Малювання на манці.

- Намалюйте краплинку води, струмочок, річечку.

5. Легенда про річку Горинь

 

4. Руханка «Струмочок»

 

Ми веселі малюки.

Любим гратись залюбки.

Вмієм бігати.'стрибати.

У «Струмочок» будем грати.

 

5. Розв’язування задач

- Іринка до обіду випила 4 склянки води, а після обіду 5 склянок. Скільки склянок води випила Іринка впродовж дня?

- Дитині за день потрібно випити 9 склянок води. У першій половині дня Андрійко випив 5 склянок води. Скільки склянок води залишилося випити хлопчикові у другій половині дня?

 

  1. Закріплення вивченого матеріалу.
  1. Відгадати загадки

Завдання: відгадати загадку, дібрати ілюстрацію відгадку, закріпити на дошку довкола краплини.

- Де «заховалася» краплинка?

Порахуйте малюнки.

  1. Створення книжечки для  лепбука. (Робота в групах).
  1. Рефлексія

- Що ви дізналися про воду?

- Де «живе» вода?

- Чи цікавим був урок?

- Що найбільше сподобалося робити?

Вчитель: Краплинка дякує усім за роботу на уроці та пропонує пригадати на яких водоймах ви відпочивали влітку і принести світлини на ранкову зустріч.

 

doc
Додано
23 січня 2020
Переглядів
554
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку