Контрольна робота №2 за темою «Де відбувається історія» Історія України,5 кл.
Тема уроку: Де відбувається історія
Мета уроку: систематизувати і узагальнити вивчений матеріал; виявити і
оцінити рівень знань учнів; розвивати вміння учнів працювати з
контурною картою; формувати компетентність обізнаності та
самовираження у сфері культури; виховувати інтерес до вив-
чення історії України.
Тип уроку: урок контролю знань
Обладнання: картки з завданнями, ручка, олівець
Хід уроку
І.Організаційна частина
ІІ.Повідомлення теми та мети уроку
ІІІ.Виконання різнорівневих завдань (за двома варіантами)
1 варіант
Початковий рівень (позначте правильну відповідь)
1.Зображення історичних подій на географічній карті – це карта:
а)географічна б)гральна в)економічна г)історична
2.Збірка кольорових карт називається:
а)атлас б)зшиток в)колода г)підбір
3.Позначена уявна лінія, що позначає межі держав, називається:
а)легенда б)кордон в)регіон г)простір
Середній рівень
4.Випишіть з даного переліку об’єкти, які позначаються лише на історичній карті:
Ліс, гори, рухи народів, місця битв, низовини, військові походи, височини,
пам’ятки архітектури
_____________________________________________________________________
5.Напишіть, що означає такий знак:
6.Підкресліть 3 правильні твердження:
-регіон, де ми живемо, називається Галичина
-зменшене плоске зображення Землі називається глобусом
-умовні позначки на карті називаються легендою
-до географічних об’єктів відносимо степи, гори
-на історичних картах історичні об’єкти позначають поряд з географічними
Достатній рівень
7.а)Позначте кордони України, р.Дніпро, моря, що омивають Україну
б)Заштрихуйте історико-географічний регіон, де ви живете, надпишіть його назву; позначте місто Борислав
Високий рівень
8.Складіть невеликий історичний нарис «Моє місто – Борислав» за схемою:
а)Вкажіть, яку назву має річка та міст через неї у центрі міста
б)Вкажіть назву центральної площі Борислава
в)Назвіть найцікавіші, на вашу думку, об’єкти, якими можна зацікавити
гостей міста
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Варіант 2
Початковий рівень (позначте правильну відповідь)
1.Зменшене плоске зображення поверхні Землі або її частин називається:
а)глобус б)схема в)картосхема г)карта
2.Умовні позначки з поясненням на карті – це:
а)тлумачник б)легенда карти в)словник г)атлас
3.Навчальна карта, на яку нанесені лише контури, називається:
а)контурна б)історична в)фізична г)синоптична
Середній рівень
4.Випишіть з даного переліку об’єкти, які позначаються лише на історичній
карті:
ліс, гори, рухи народів, місця битв, низовини, військові походи, височини,
пам’ятники архітектури
_____________________________________________________________________
5.Напишіть, що означає такий знак:
6.Підкресліть 3 правильні твердження:
-регіон, де ми живемо, називається Закарпаття
-карти бувають фізичні(географічні), історичні, політичні
-з історичної карти можна дізнатися, як зростала територія держави
-до історичних об’єктів відносимо місця битв, пам’ятки архітектури
-умовні позначки на карті називаються колами і точками
Достатній рівень
7.а)Позначте кордони України, р.Дніпро, моря, що омивають Україну
б)Заштрихуйте історико-географічний регіон, де ви живете, надпишіть його назву; позначте місто Борислав
Високий рівень
8.Складіть невеликий історичний нарис «Моє місто – Борислав» за схемою:
а)Вкажіть, яку назву має річка та міст через неї у центрі міста
б)Вкажіть назву центральної площі Борислава
в)Назвіть найцікавіші, на вашу думку, об’єкти, якими можна зацікавити
гостей міста
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
ІV.Підведення підсумків уроку