26 вересня о 18:00Вебінар: Особливості статевого виховання у школах України

Урок "Дебати "ЗА" і "ПРОТИ" навчання"

Про матеріал
Урок-тренінг. Стане в нагоді щодо озброєння дітей аргументами на користь старанного навчання. Гарна можливість у цікавій формі тренувати життєві навички протидії соціальному тиску.
Перегляд файлу

Основи  здоров’я. 5 кл.

 

Дебати: «За» ї «Проти» навчання.

 

Мета: озброїти дітей аргументами на користь старанного навчання, тренувати життєві навички протидії соціальному тиску. Надати змогу відпрацювання навичок ведення дискусії з повагою до опонента.

 

Навчальні завдання:

учні повинні вміти:

- назвати три аргументи на користь старанного навчання;

- спростувати два аргументи противників старанного навчання.

 

Обладнання і матеріали;

- аркуші паперу А2, А3;

- олівці, фломастери, маркери;

- ножиці, скотч, клей;

- піщаний годинник;

- атрибутика (суддівська мантія, халат лікаря, мікрофон і т.д.)

- плакат «Учись учитися».

 

Що підготувати заздалегідь:

- мультимедійне обладнання;

- фрагменти фільму «Пригоди Буратіно»;

- уривок з пісні А.Пугачьовой «Толи еще будет…»

- картки «преса, психолог, міністерство освіти, міністерство охорони здоров’я, батьки, учні».

 

Хід уроку.

 

  1. Знайомство (2хв). Продовжить фразу: «Коли я виросту, я хочу стати…».
  2. Вступне слово вчителя.
  3. Нагадування правил ведення дебатів (підготовка, виступи представників, відповіді, спростування аргументів).
  4. Об’єднання в групи; (за, проти, судді). Для цього завершального уроку з розділу краще запропонувати дітям об’єднуватися в групи заздалегідь, визначившись із своєю конкретною позиціїю щодо навчання. Під час підготовки виступів учні готують музичні фрагменти, відеоролики, переглядають аргументи, одягають костюми, тощо.
  5. Виступи груп (захист).

Група «Проти навчання» використовує фрагмент пісні А.Пугачьовой «Толи еще будет…».

Нагружать все больше нас

Стали почему-то,

Нынче в школе первый класс

Вроде института.

Нам учитель задает

С иксами задачи-

Кандидат наук и тот

От задач тех плачет!

Толи еще будет, толи еще будет,

Толи еще будет, ой-ой-ой.

 

Аргументи «проти»: Виступи «учнів» - не цікаво, потребує зусиль, важко, не подобається предмет, не має гарантії отримати гарну роботу, псується здоров’я і т.д.

Виступи «шкільного лікаря», «Міністра Охорони Здоров’я»: навчання в школі пов’язано з виникненням шкільних хвороб – порушення постави, зменшення гостроти зору тощо.

Виступи «батьків»: навчання перевантажує організм дитини, немає часу на відпочинок, дозвілля.

 

Демонстрація фрагменту фільму «Пригоди Буратіно».

 

Виступ «психолога»: шкільні стреси.

 

Група «За навчання».

Аргументи «За»: виступи «учнів» – бажаємо багато знати; цікаве саме навчання; батьки хвалять за хороші оцінки; хочу мати гарну професію, бути задоволеним собою; це модно! Це круто!

 

Пісня «Гімн фабрики зірок 3».

 

Виступи «батьків»:гарне навчання дітей-запорука батьківської гордості.

 

Виступ «шкільного лікаря»: запобігти розвиткові «шкільних хвороб» можливо і потрібно; вправи для зміцнення м’язів хребта, пальмінг, обмеження часу біля телевізора, комп’ютера.

 

Виступи «преси»: Моніторингове дослідження «Крадії часу».

Гра «Телепередача».

(Вибрати з програми телепередач всі улюблені програми, які переглядає учень за тиждень. Підрахувати кількість годин. Безжалісно викреслити стільки передач, щоб залишилось лише 1,5 год. на тиждень!)

 

Виступ «психолога»: як запобігти перевтомі, долати стреси; вправи на релаксацію.

 

Виступ «міністра освіти»: саме від успіхів у навчанні залежить і стан здоров’я.

 

 

«Судді» слідкують за правилами ведення дискусії (відлік часу, повага до опонентів, зарахування жетонів).

 

  1. Підведення підсумків.

 Плакат «Портфель очікувань» - звернутися до тих очікувань, що висловлювалися на попередніх уроках. Ті, що не справдилися, викинути у «кошик для сміття».

Наголосити: старанне навчання – запорука успіхів у житті!

 

  1. Завершення:

Ритуал: встати в коло, взяти один одного за руки. Проголосити «Ми любимо вчитися!», «Ми вміємо вчитися!»

 

АПЛОДУЮТЬ ВСІ,

 

doc
Додано
4 липня
Переглядів
87
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку