День відкритих дверей для майбутніх першокласників
Хід заходу
Вчитель: Доброго дня, шановні гості! Сьогодні ми раді Вас привітати. Сьогодні у нас День відкритих дверей – свято радості, відкритості, щирості. День відкритих сердець, щирих посмішок та радості зустрічі. День зустрічі з вами, наші дорогі батьки, і, особливо з вами, наші майбутні першокласники нашої чудової школи. У нашій рідній школі панує розмай! Вона наповнена дитячим сміхом і друзями.
Гра «Будьмо знайомі»
- У нас є сонечко, але чогось у нього не вистачає. (Промінчиків) А давайте разом з вами їх приклеїмо. Вам треба намалювати долоньку, вирізати її , і написати своє ім’я.
.
1. Роки минають, часу не злічити,
І швидко в нас дорослішають діти…
І незабаром вже наступить час,
Коли вони підуть у перший клас
2. Шановні гості і батьки, і діти!
Для всіх нас школа – краща в світі.
Чому? Отож послухайте, будь ласка,
Як вас переконає в цьому казка.
КАЗКА
Дія перша
(На сцені Буратіно і Мальвіна, яка намагається бути йому за вчительку)
Мальвіна
Так, Буратіно, ти сьогодні – учень.
Розкрий швиденько свій шкільний підручник!
На парті іграшки? Сховай усе негайно!
До речі, ой, який ти неохайний!
Буратіно
Мальвіно, як ти можеш це казати?
Дивись, яка сорочечка строката,
Хіба, що є на капелюсі плями…
Та все це не заваджує програмі!
Зате, дивись, які штанці сучасні!
Це – бриджі. Ну, погоджуйся, прекрасні?
Мальвіна
Для спорту, для мандрівки…
Буратіно
Ну, отож!
Мальвіна
Але на учня зовсім ти не схожий.
Чому? Тут таємниця є одна:
Повинна в тебе форма буть шкільна!
Буратіно
Ну годі вже! Що треба написати?
Мальвіна
Пиши: «Я гарним учнем хочу стати».
Буратіно
Не можу я!
Мальвіна
Що зараз заважає?
Буратіно
Я мови української не знаю.
Мій тато Карло мав багато справ.
Й до школи мене так і не віддав,
Де ми б вивчали українську мову…
Мальвіна
Чекай! Бо чую я чиюсь розмову…
Буратіно
Та ні, Мальвіно, все тобі здавалось…
Мальвіна
Ні, так і є – до нас йде Міккі - Маус!
(Входидь Міккі - Маус)
Міккі – Маус
Good morning, my friends!
I am glad to see you?
Чи розумієте ви мою мову?
Буратіно (Мальвіні). Про що це він каже? І не розбереш…
Мальвіна (Буратіно) Англійської мови не знаєш ти теж!
Буратіно (плаче) який я нещасний! Що діяти маю?
Міккі – Маус
Я школу чудову шановану знаю!
Навчишся ти там української мови,
Англійською теж будеш вести розмови!
Буратіно. Туди, мабуть, йти треба кілька годин…
Міккі – Маус
Та ні, вона поруч – крок лише один!
Це школа сучасна, це школа відома,
До того ж , вона недалеко від дома.
Там учні багато вже вміють і знають.
Дивись, як англійською всі розмовляють!
(Діти розповідають вірші англійською мовою)
Дія друга
(На сцені Буратіно, Мальвіна, Міккі – Маус)
Буратіно. Так, це краща школа в світі!
Мальвіна. Що це там гуде в повітрі?
(Повільними рухами «влітає» Карлсон)
Міккі – Маус . Та це ж Карлсон, я почув!
Буратіно.
Карлсон, любий, де ти був?
Просто так літав поволі?
Карлсон
Ні, на фізкультурі у школі!
Трохи схуднути хочу!
Я і завтра полечу!
Міккі – Маус. Там щось треба добре знати?
Карлсон
Ні, там вчать нас в ігри грати
Бігати, стрибати, танцювати.
Я і сам не вмів колись,
А тепер – ось подивись.
(Розминка – відпочинок. Флешмоб)
Вчитель. Відпочили?
Буратіно. Хтось іще спішить! Не чули?
(Входить Телесик)
Телесик
Ви Телесика забули!
Але я вас добре чув!
Розповісти вам хочу:
Я народознавство вчу!
Маю я таку нагоду.
Знаю звичаї народу,
Знаю побут, знаю свята,
Знаю одяг, знаю страви,
Знаю мультики всі славні!
Мальвіна.
Так, це добре! Що й казати!
Я це теж хотіла б знати. Пісня про казку
Казочки живуть на світі,
Люблять їх маленькі діти.
Де вони живуть - не знаю,
Тільки я завжди чекаю
Нову казку, нову казку.
Вечір землю вже вкриває,
Казка знову поспішає.
Книжку вмить свою відкрию
І в казковий світ полину,
В нову казку, в нову казку.
На картинках кольорових
Я знайду нових героїв.
Їх пригоди вже чекають,
Нам вони розповідають
Нову казку, нову казку.
Вчитель. Діти, чи любите ви казки? А мультфільми? Я вважаю, що всі ви любите і добре знаєте цей світ. Хай же у вашій уяві всі казки оживуть, а їхні герої прийдуть до нас. Ваші знання нехай допоможуть у нашій вікторині.
Вікторина – змагання
1. Якісь чудернацькі телеграми. Хтось із героїв казок хотів побувати у нас на святі. А хто? Відгадайте.
- На свято не зможу прибути, розбила золоте яєчко. (Курочка Ряба)
- Врятуйте мене від лиски, яка занесла мене за зелені ліси, за жовті піски, за швидкі води, за високі гори. (Котик і Півник)
- Надсилаю телеграму і усіх благаю, знайдіть мій кришталевий черевичок. (Попелюшка)
- Від дідуся втік, від бабусі втік, скоро буду у вас. (Колобок)
2. Я буду читати рядок, а ви пригадайте, з якої він казки.
А) Дівчинка привіталася з вовком і каже:
- Іду до бабусі, несу пиріжки та горщик масла. (Червона Шапочка)
Б) – Чуємо, чуємо, - та не материн це голосок. Наша матінка співає тонесеньким голоском. (Вовк і семеро козенят)
В) Жучка за внучку, внучка за бабку, бабка за дідку, дідка за ріпку. Тягнуть потягнуть, а витягнути не можуть. (Ріпка)
Г) Ото Івасик як підріс трошки, став просити батька: «Зробіть мені, тату, човник та весельце» (Івасик – Телесик)
3. Гра «Впізнай казкового героя»
- Як звали головного героя казки, який мав довгий ніс і був дерев’яний? (Буратіно)
- Цей герой був зроблений із борошна. (Колобок)
- Вона останньою тягнула ріпку. (Мишка)
- Його викликали до Африки для лікування хворих тварин. (Лікар Айболить)
Гра « Казки з помилками»
Діти, а ви любите казочки? Давайте пограємо у гру „Казочки з помилками”.
(Учитель читає, а діти виправляють помилки)
В Країні Навпакинії є місто Помилок.
На вулиці Безглуздості живе казкар-дідок.
Свої казки розказує він на ніч дітлахам…
А помилки ти виправиш, якщо почуєш сам!
1. Жили собі Лід та Жаба. Спекла якось Жаба колосок. А він скік-поскік та й утік!
2. Посіяв Лід річку. Виросла річка велика-превелика.
3. Жили собі Лід та Жаба. І була в них булочка Ряба. І снесла булочка яєчко…
Молодці! Всі казочки ви добре знаєте!
Гра «Збери портфель»
Вчитель. Чи знають наші майбутні першокласники, що треба класти у портфель до школи? Зараз ми в цьому переконаємося.
(Пам’ятки батькам)
Конкурс для мам
(Участь приймають мама і дитина. Вони стають спиною один до одного. Вчитель задає питання. Дитина повинна відповісти на нього махаючи головою «так» чи «ні», а мама говорить вголос.)
„Чи знаєте ви свою дитину?”
- Чи любить ваша дитина манну кашу?
- Чи миє вона посуд?
- Чи чистить зуби ваш малюк?
- Чи лягає спати о 9 годині вечора?
- Чи застеляє своє ліжко вранці?
- Чи любить вмиватися ваша дитина?
- Чи подобається їй ходити в дитячий садочок?
Гра „Урок – любові для тат”
(Участь беруть кілька сімей. Мами усно дають відповіді на запитання, після того, як тата дадуть відповіді письмово. А потім звірити відповіді і зрозуміти, як члени сім’ї знають один одного.)
1. Які улюблені квіти вашої дружини?
2. Де вперше ви зустрілися із своєю половинкою?
3. Назвіть дату вашого весілля.
4. Назвіть дату народження вашої дитини.
5. Яке перше слово сказав ваш малюк?
6. Яка улюблена страва вашої тещі?
Вчитель: А тепер, майбутні першокласники я хочу вручити вам медалі і хочу побажати вам і вашим батькам, щоб ви були найкращими першокласниками у нашій школі
Вчитель. Ласкаво просимо у нашу школу, яка стане доровказом кожному, хто ступить на її поріг. Ми чекаємо на вас кожного дня, кожної хвилини. Приходьте навчатися, спілкуватися, радіти і жити разом з нами! Пам’ятайте: в стінах цієї школи завжди раді вам!
Додаток