[Введите текст]
Тема: Дії з фрагментами зображення
Мета роботи:
формувати предметні компетентності: формувати вміння виконувати дії з об’єктами в графічному редакторі;
розвивати ключові компетентності:
— спілкування рідною мовою;
— інформаційно-цифрова компетентність;
— уміння вчитися.
Обладнання та наочність: дошка, комп’ютери, підручники, презентація.
Програмне забезпечення: Paint.
Тип уроку: засвоєння нових знань і вмінь.
Хід уроку
І. Організаційний етап
1. Емоційне налаштування на урок
На дошці намальоване дерево.
Зелений – будете успішними на уроці
Оранжовий – активними на уроці
Жовті – гарно працюватимете
Яке буде наше дерево успіху – залежить від вас. Тож по черзі можете вийти і одягнути дерево.
ІІ. Актуалізація опорних знань
Вправа «Назви інструмент»
ІІІ. Мотивація навчальної діяльності
При створенні графічних зображень дуже важливо мати можливість працювати з окремими фрагментами малюнка. Це дозволяє створювати малюнок, накладаючи на фонове зображення нові об'єкти переднього плану, змінювати розташування окремих фрагментів. Так, будь-який орнамент складається з кількох багаторазово повторених базових елементів. Щоб створити такий малюнок, слід навчитися оперувати фрагментами зображень: копіювати їх, переміщувати, обертати, віддзеркалювати тощо.
Фрагмент — це довільно виділена частина малюнка. Перед тим, як почати роботу з фрагментом, його потрібно виділити.
Видалення Щоб видалити фрагмент зображення, виділіть його і виберіть у меню Правка команду Очистити виділення або натисніть клавішу Delete. Фрагмент буде видалено, а область, де він містився, — зафарбовано кольором тла.
Розглянемо основні операції з фрагментами зображень:
Відображення і поворот малюнка або об’єкта.
ІV. Вивчення нового матеріалу
Якщо на виділеному фрагменті встановити курсор, він набуде форми чотиринапрямленої стрілки. У цьому режимі можна переміщувати фрагмент, утримуючи ліву кнопку миші. Переміщений фрагмент затулить зображення в тому місці, куди ви його перетягнули.
Пояснення вчителя з елементами демонстрування презентації
- Отож, сьогодні ми з вами створюватимемо зображення, будемо вчитися їх переміщувати, збільшувати, зменшувати і повертати.
ІV. Фізкультхвилинка
Станемо струнко! Руки в боки!
Пострибаємо, як сороки,
Як сороки-білобоки.
Стрибу-стрибу! Скоки-скоки!
А тепер як жабенята
Хочем трохи пострибати.
— Ква-ква-ква! Ква-ква-ква!
Щоб спочила голова!
V. Формування вмінь та навичок
Робота за комп’ютером
Релаксація
Вправа для профілактики короткозорості
Вихідне положення — сісти на стілець.
Заплющити і розплющити очі. Повторити 3-4 рази. Виконувати в середньому темпі.
VІ. Самостійна робота
VІІ. Підведення підсумків уроку
На уроці я: