Урок Діагностична робота "Земна кора. Скарби Землі"

Про матеріал
Діагностична робота розрахована на учнів третього класу, що навчаються за програмою Савченко і за підручником Т.Воронцової, В.Пономаренко, О.Хомич, І.Лаврентьєвої, Наталії Андрук. Робота має на меті перевірити знання учнів з теми " Земна кора. Скарби Землі" в 3 класі .
Перегляд файлу

Прізвище, ім’я_____________________________________________________________

Дата______________________________________________________________________

          Діагностична робота за темами « Земна кора. Скарби Землі»

  1. Доповни речення: «Поверхня нашої планети …».

а) нерівна;                 б) рівна;                           в) хвиляста.

     

2. Упізнай корисну копалину за її властивостями.

Опис властивостей корисної копалини

Назва корисної копалини

Сипкий, часто забарвлений в різні кольори,  легко пропускає воду, використовується на будівництві, придатний для виготовлення скла

 

Його видобувають у місцях висихання боліт і використовують для опалення

 

Сипка речовина, розчинна у воді, має біле забарвлення, не горить, без неї не можна приготувати страву

 

 

3.Встанови відповідність.

пісок

обігрівають житло

глина

виготовляють цеглу

природний газ

виготовляють скло

 

4. Яка  корисна   копалина  є у  твоєму  краї? _________________________________

 

5. Чому корисні копалини потребують економного використання?______________

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________

6. Дослід, зображений на малюнку, свідчить про те, що….                                        .  

а) у ґрунті є вода;                 б) у ґрунті є повітря;                           в) у ґрунті є перегній  

C:\Users\Aлуся\Desktop\загружено.jfif

7.Яке з тверджень стосується вивепження вулкана?

А) з гори падають потоки води;

Б) з гори падають потоки лави.

 

 

 https://lh3.googleusercontent.com/k6V6c9DVx9NPeVjGxvX4otsvbmbnwTSImfaH_47dSuThYfsCiP4OmRcdF0DTixC3w6R1jT68bxK6iBfeRmQ3NLrAhcVMZRIkJaNV4EgFaSMNvNOVcGNyUtkueG-SsTUDWg=w1280

Оціни себе. Ці завдання були для мене:                                             

  • Дуже легкими                                                     
  • Легкими                                                              
  • Складними  

 

Індекси

Характеристика результатів навчання

Завдання

Рівень

ПРО1

 

Спостерігає за навколишнім світом,експериментує, моделює

6

 

ПРО2

 

Розуміє, аналізує, узагальнює інформацію природничого змісту

1,2,8

 

ПРО3

 

Розуміє взаємозв’язки між об’єктами та явищами природи

3,7

 

ПРО4

 

Розв’язує проблемні ситуації та завдання природничого характеру

5

 

СЗО1

 

Турбується про безпеку, здоров’я та добробут

5

 

СЗО2

 

Приймає рішення з користю для здоров’я, добробуту, власної безпеки та безпеки інших осіб

-

 

СЗО3

Обирає здоровий спосіб життя

-

 

СЗО4

Демонструє підприємливість та етичну поведінку

-

 

ГІО1

Встановлює  зв’язки між подіями, діяльністю людей та її результати в часі

5,4

 

ГІО2

Орієнтується у знайомому соціальному середовищі, долучається до його розвитку

-

 

ГІО3

Розуміє, аналізує, узагальнює різні джерела соціальної та історичної інформації

-

 

ГІО4

Розповідає про минуле та сучасне

-

 

ГІО5

Висловлюється щодо відомих фактів історії та історичних осіб, а також про події суспільного життя

-

 

ГІО6

Поважає права і свободи свої та інших людей

-

 

ГІО7

Усвідомлює себе як громадянина України

-

 

ГІО8

Дотримується принципів демократичного громадянства

-

 

 

docx
Додано
25 квітня 2021
Переглядів
548
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку