Прізвище, ім’я_____________________________________________________________
Дата______________________________________________________________________
Діагностична робота за темами « Земна кора. Скарби Землі»
а) нерівна; б) рівна; в) хвиляста.
2. Упізнай корисну копалину за її властивостями.
Опис властивостей корисної копалини |
Назва корисної копалини |
Сипкий, часто забарвлений в різні кольори, легко пропускає воду, використовується на будівництві, придатний для виготовлення скла |
|
Його видобувають у місцях висихання боліт і використовують для опалення |
|
Сипка речовина, розчинна у воді, має біле забарвлення, не горить, без неї не можна приготувати страву
|
|
3.Встанови відповідність.
пісок |
обігрівають житло |
глина |
виготовляють цеглу |
природний газ |
виготовляють скло
|
4. Яка корисна копалина є у твоєму краї? _________________________________
5. Чому корисні копалини потребують економного використання?______________
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________
6. Дослід, зображений на малюнку, свідчить про те, що…. .
а) у ґрунті є вода; б) у ґрунті є повітря; в) у ґрунті є перегній
7.Яке з тверджень стосується вивепження вулкана?
А) з гори падають потоки води;
Б) з гори падають потоки лави.
Оціни себе. Ці завдання були для мене:
Індекси |
Характеристика результатів навчання |
Завдання |
Рівень |
ПРО1
|
Спостерігає за навколишнім світом,експериментує, моделює |
6 |
|
ПРО2
|
Розуміє, аналізує, узагальнює інформацію природничого змісту |
1,2,8 |
|
ПРО3
|
Розуміє взаємозв’язки між об’єктами та явищами природи |
3,7 |
|
ПРО4
|
Розв’язує проблемні ситуації та завдання природничого характеру |
5 |
|
СЗО1
|
Турбується про безпеку, здоров’я та добробут |
5 |
|
СЗО2
|
Приймає рішення з користю для здоров’я, добробуту, власної безпеки та безпеки інших осіб |
- |
|
СЗО3 |
Обирає здоровий спосіб життя |
- |
|
СЗО4 |
Демонструє підприємливість та етичну поведінку |
- |
|
ГІО1 |
Встановлює зв’язки між подіями, діяльністю людей та її результати в часі |
5,4 |
|
ГІО2 |
Орієнтується у знайомому соціальному середовищі, долучається до його розвитку |
- |
|
ГІО3 |
Розуміє, аналізує, узагальнює різні джерела соціальної та історичної інформації |
- |
|
ГІО4 |
Розповідає про минуле та сучасне |
- |
|
ГІО5 |
Висловлюється щодо відомих фактів історії та історичних осіб, а також про події суспільного життя |
- |
|
ГІО6 |
Поважає права і свободи свої та інших людей |
- |
|
ГІО7 |
Усвідомлює себе як громадянина України |
- |
|
ГІО8 |
Дотримується принципів демократичного громадянства |
- |
|