Урок "Дидактичні ігри на уроках англ.мови у молодших класах"

Про матеріал
Даний матеріал буде корисний для вчителів початкових класів, які викладають англійську мову в початковій школі. Тут представлені дидактичні ігри, спрямовані на краще засвоєння лексичного та граматичного матеріалу, і кросворди для навчання дітей читання і написання англійських слів.
Перегляд файлу

     

Назва гри: «What's missing?» (Що зникло?)

        Мета гри: закріплення лексичного значення слів; розвиток уваги, пам'яті.

        Опис гри: Розкласти на столі не більше шести картинок, об'єднаних за тематикою або розрізнених. Попросити дітей назвати і запам'ятати їх і по команді «Shut your eyes!» Закрити очі. Приберіть одну картинку і по команді «Open your eyes!» Попросіть дітей відкрити очі і вгадати який картинки не вистачає. наприклад:

- Shut your eyes!

- Open your eyes! What's missing?

- A dog!

Назва гри: «Ехо»

Мета гри: розвиток фонематичного слуху.

Опис гри:

Відвернувшись в сторону, виразним пошепки промовте звук; слово. Діти як відлуння, повторюють звук, слово за вами.

Назва гри: «Будь ласка, покажи» ( «Please, show me ...»)

Мета гри: закріплення знань назв тварин.

Опис гри:

Розкладіть на столі картинки із зображенням уже відомих тварин. Запропонуйте дітям на прохання «Please, show me ...» (наприклад, a cat) показати картинку кішки, і так далі.

Назва гри: «Що ти вмієш робити?» ( «What can you do?»)

Мета гри: закріплення мовного зразка «Я можу» ( «I can»)

Опис гри:

Пропозиція дитині уявити себе будь якою тваринкою, при цьому можно використовувати маски. Викликати учнів і на питання «What can you do?» щоб відповідали і показували «I can jump» або «I can run»

Назва гри: «Підійди до мене, будь ласка» ( «Come up to me»)

Мета гри: закріплення прикметників.

Опис гри:

Учням, які сидять на стільчиках роздати картинки великої і маленької собаки, великого і маленького зайчика і т.д. та пояснити їм, що на прохання «Little dog, come up to me!» дитина, у якого в руці маленька собачка, повинен підійти до вас. На прохання «Big dog, come up to me!» Підбігає той учень, у якого картинка великої собаки, і так далі.

Назва гри: «Зіпсований телефон»

Мета гри: закріплення вивченого матеріалу по заданій темі;

розвиток фонематичного слуху

Опис гри:

Розділити учнів на дві групи. Чітко сказати на вухо ведучому першої групи слово або фразу; інше слово або фразу сказати на вухо ведучому другої групи. Учні по ланцюжку передають на вухо сказане слово або фразу вчителем, намагаючись «не зіпсувати лінію». Група виграє, якщо слово або фраза були правильно передані від першого до останнього учня.

Варіанти: This is a little mouse.

This is a big dog.

Назва гри: «Рими з м'ячем»

Мета гри: закріплення назв прикметників, що позначають колір.

Опис гри:

Запропонуйте дітям гру в рими із зазначенням кольору. Передаючи одному з дітей м'яч, скажіть: «A black dog». Повертаючи вам м'яч, дитина може відповісти: «A green frog» .Ігра триває до тих пір, поки всі діти не приймуть в ній участь.

Можливі рими:

a grey hear- a black bear

a white cat - a grey bet

a blue box - a red fox.

Назва гри: «Shopping»

Мета гри: розвиток навичок діалогічного мовлення.

Опис гри:

Запропонуйте дітям гру в магазин. Скажіть: «Let's play shop!». Виберіть «продавця» і розкладіть кілька іграшок в магазині для продажу.

Покупець: knock, knock, knock! May I come in?

Продавець: Come in, please.

Покупець: Good morning!

Продавець: Good morning!

Покупець: Please, give me a brown box.

Продавець: Here you are.

Покупець: Thank you. Good bye.

Продавець: Good bye.

Назва гри: «I have»

Мета гри: введення прислівники «too» (теж)

Опис гри:

Викличте двох учнів і запропонуйте їм уявити себе кішкою або мишкою. Починає гру кішка, а мишка повторює за нею, додаючи слово «too».

Кішка: I have one tail.

Мишка: I have one tail too, і так до тих пір, поки не будуть відпрацьовані нові слова цього заняття.

   Діяльнісна гра «Маршрутне таксі».

Мета гри: навчання роботі в парах змінного складу, де сильний допомагає слабкому у виконанні загального завдання.

Опис гри. «Диспетчер» на станції маршрутного таксі має картку із завданням для «водія». «Водій» може рушити далі, тільки отримавши в своєму маршрутному листі відмітку про виконання завдання. «Диспетчер», по суті, виконує роль вчителя. Завдання складено так, що «диспетчер» справляється з ними без помилок.

Приклад: робота за маршрутними листами для підвищення інтересу до читання однотипних стовпчиків слів. Картки з 10 словами пронумеровані, а в маршрутному листі напроти номера варіанту проставлені цифри до 14 (за кількістю варіантів карток, в групі 14 чоловік і у кожного свій варіант слів з 10). Учень читає своєму партнеру по парті свій варіант, і партнер на його маршрутному листі напроти номера варіанту ставить цифру - кількість відповідей, наприклад, 8 з 10. Потім партнер читає свою картку і отримує оцінку на своєму листі. Після цього вони обмінюються картками; кожен з них переходить до будь-якого іншого партнера і працює таким же чином. В результаті вони кожну картку спочатку прослуховують, потім прочитують, отримуючи позначку в своєму маршрутному листі. Так хлопці встигають прочитати 5-6 варіантів, при цьому кожен читає зі своєю швидкістю, поступово її підвищуючи, набуваючи швидкість читання і впевненість в собі. Матеріал відбирається знайомий, а з двох учнів завжди хтось знає матеріал краще і тому не дасть помилитися іншому. Крім того, вчитель може спланувати роботу так, що кожна дитина в процесі читання потрапляє до нього для корекції можливих помилок.

Назва гри: «Математичне лото»

Мета гри: закріплення знань назв чисел на англійській мові.

Опис гри: діти діляться на три групи по 4-5 чоловік, складають і вирішують приклади, називаючи числа на англійській мові, потім «ходять в гості» до інших столів, читаючи їх приклади. Таким чином, вони по черзі виступають в ролі учнів і вчителів, і читають з набагато більшим задоволенням, ніж якщо б вони читали ті ж приклади, просто написані на дошці. При роботі з лото в групах в ній беруть участь відразу всі діти.

Назва гри: «Теремок»

Мета гри: закріплення вивчених мовних образів.

Опис гри:

Розташуйте стільчики спинкою вперед. Побудуйте з них «теремок». Розподіліть ролі маленької зеленої жаби, великої рудої лисиці, маленького сірого зайчика, великого чорного кота, маленької білої собачки.

Гра починається з стуку в двері. Діти, виглянувши у «віконця» (отвори в спинках стільців), запитують хором «Who are you?». Дитина, виконуючий роль жаби, каже: «I'm a little green frog». «May I come in?». Діти хором відповідають: «Come in, please». Жаба: «Thank you!» Потім проходять всі діти по черзі, питаючи: «Who lives in the house?» Зустрічаючи чергового гостя, кажуть: «Let's live together!».

Назва гри: «Провід»

Мета гри: закріплення блоку «питання-відповідь» по будь-якій темі.

Опис гри: учитель вибудовує групи в дві шеренги, (діти стоять в потилицю один одному) і першим двом учням з протилежних груп задає питання (наприклад «What's your name?») Діти повинні відповісти і, повернувшись, задати те ж питання учням, які стоять за ними . Останні також відповідають, повертаються і задають питання наступним і т.д. Ця гра асоціюється з передачею сигналу по дроту. Чия група швидше «передасть сигнал», та й отримує бал. Можна включити в урок гру «Що я роблю?» на повторення дієслів. Два учні з однієї групи загадають дієслово і показують жестами іншій групі. Учні повинні назвати по-англійскі дієслово, що описує цю дію. Якщо вони називають правильно, то отримують бал.

 

 

 

 

Кросворди для навчання читання та письма англійських слів:

 

 

 

1

3

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

 

 

4

 

 

6

 

 

 

 

 

5

 

 

 

 

7

8

 

 

 

 

9

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


По горизонталі:

2. Число шість

4. Дієслово «стрибати через скалку»

5. Великий

7. Співати

10. Ім'я хлопчика

Відповіді: six, skip, big, sing, Tim.

 

По вертикалі:

1. Дієслово – to be.

3. Займенник «його».

6. Свиня.

7. Худенький, стрункий.

8. Займенник

9. Плавати.

 


                                                                        відповіді: is, his, pig, slim, it, swim.

         

 По горизонтали:

  1. Кіт
  2. Дієслово  «має» (для ім. 3 особи)
  3. Імя дівчинки

      Відповіді: (a) cat, has, Ann.

       По вертикалі:

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

 

 

 

1

 

 

 

2

 

 

 

 3

 

 

 

 

  1. Дієслово  «можу»
  1. Товстый

        Відповіді: can, fat.

 

 

 

 

Дидактичні ігри:

 

 

 

1

 

doc
Додано
29 листопада 2020
Переглядів
906
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку