План-конспект дистанційного уроку
[Українська мова], [7-А клас]
Дієприкметник як особлива форма дієслова: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль
Авторка: Любов Грицай, учитель української мови та літератури
Мета: дати учням поняття про дієприкметник як особливу форму дієслова; навчити школярів розпізнавати дієприкметники в реченнях, визначати морфологічні ознаки, синтаксичну роль; розвивати усне й писемне мовлення, сприяти збагаченню словникового запасу семикласників
Очікувані результати: учні розрізняють дієприкметник як особливу форму дієслова
Етап уроку |
Що я роблю? |
Як я роблю? |
Що потрібно підготувати? |
Залучити (викликати інтерес до теми і налаштувати на роботу) |
Дієприкметник як особлива форма дієслова: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль
|
PowerPoint
|
|
Дослідити (дати можливість учням пошукати нову інформацію і, можливо спробувати її застосувати) |
Пояснення вчителя/самостійна робота учнів.
Робота з інтерактивними завданнями |
Робота з алгоритмом
https://disted.edu.vn.ua/courses/learn/3026
https://learningapps.org/4428310 https://learningapps.org/1676410
|
Звернути увагу на рубрику «Порівняй і розрізняй»
Підготувати чек-лист
|
Пояснити (дати можливість учням пояснити, що нового вони навчились і продемонструвати це) |
Виконання учнями практичних завдань (інтерактивні вправи).
|
|
|
Вбудувати (Пов’язати нове знання з тим, що вони вже знають) |
Самостійна робота із вправою. |
Робота з підручником
Виконання 1,2 завдання
|
Підготувати вправи
|
Оцінити результати |
Формувальне оцінювання/підсумкове оцінювання.
|
Виконання тестових завдань на застосунку osvita.ua |
https://zno.osvita.ua/ukrainian/tag-diyeprikmetnik/
|